علی مطهری اعلام کاندیداتوری کرد/ پاسخ مطهری به احتمال رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری

علی مطهری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

علی مطهری اعلام کاندیداتوری کرد/ پاسخ مطهری به احتمال رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری

علی مطهری، نماینده سابق مجلس برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

پیش از این سردار دهقان وزیر سابق دفاع و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نیز از جمله افرادی هستند که رسما اعلام کاندیداتوری کرده اند.

همچنین از افرادی مانند محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، آذری جهرمی وزیر ارتباطات ، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و ... به عنوان کاندیداهای احتمالی یاد می شود.

علی مطهری امروز (پنجشنبه) در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه، با تبریک میلاد حضر امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: هدف از این دعوت ضمن بررسی مسائل روز، اعلام نامزدی خود در انتخابات ۱۴۰۰ است. با توجه به شرایط کشور و با توجه به تجربه و توانایی که در خودم احساس می کنم، لازم دیدم وارد این میدان بشوم.

مطهری گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند مشارکت بالا در انتخابات آینده مساله تاثیرگذاری است. ایشان فرمودند انتخاب اصلح در درجه دوم قرار می گیرد؛ هدف ما باید این باشد که مشارکت را در انتخابات بالا ببریم. درست است که مردم گلایه هایی از حوادث سال گذشته دارند، فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم باعث گله مندی هایی است، اما باید توجه داشت اگر می خواهیم شرایط کشور به لحاظ سیاست داخلی و خارجی بهبود پیدا کند لازم است مردم پای صندوق های رای بیایند و نظر خود را اعلام کنند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از فارس و ایسنا بخوانید؛

* با کنار کشیدن از صندوق های رای نه تنها مشکلات حل نمی شود بلکه افزوده می شود. هر مقدار مشارکت مردم افزون تر باشد انتخاب مردم واقعی تر خواهد بود.

* هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند و همچنین شورای نگهبان باید مقداری مهربان تر با کاندیداها برخورد کند و کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و مشکلی ندارند را تایید کنند تا شور و نشاط خوبی بر پا شود.

* مشکلاتی امروز در کشور داریم؛ در بعضی زمینه ها موفق و در برخی زمینه ها توفیق نسبی و در برخی زمینه ها هم موفق نبودیم. باید این کاستی ها را برطرف کنیم. باید شکاف های طبقاتی را کم کنیم. باید شکاف کم شود و مشکلات برطرف شود.

* نمونه حکومت مد نظر ما حکومت حضرت امیر(ع) است. صحبت کردن درباره عدالت و حق کار آسانی است. هر کسی می تواند ساعت ها درباره ضرورت عدالت صحبت کند، اما معلوم نیست در عمل او پایبند به عدالت و حق و انصاف باشد. خود ایشان می فرماید حق وسیع ترین چیزها است در مقام توصیف، اما در مقام انصاف دادن و عمل سخت ترین است. اگر کسی توانست در میدان عمل به حقیقت عمل کند می شود به حرفش اعتماد کرد.

* ایشان چهار سال و چند ماه در عمل پایبند به حرف های خود، دموکراسی و آزادی بیان بودند. در مورد ایشان گفته شده است که در محراب عدالت شهید شد.

* {به تشریح ابعاد مختلف نوع حکومت داری حضرت علی (ع) پرداخت}: ما یک نمونه عالی از حکومت اسلامی داریم و باید سعی کنیم حکومت ما هم در این حوزه باشد.

*{ با اشاره به نوع رفتار حضرت علی (ع) با خوارج}: ایشان فقط زمانی که آن‌ها رفتار مسلحانه داشتند با این گروه برخورد کرد و این گروه تا قبل از این موضوع آزادی کامل در انتقاد و بیان نظرات خود را داشتند.

*{ به ضرورت عدالت ورزی در جامعه بر اساس ویژگی‌های حکومت‌داری حضرت علی (ع) پرداخت }: کسی که شهوت قدرت را ندارد می تواند در جامعه عدالت برقرار کند. اگر کسی بتواند در حد امکان خودش را به این الگو نزدیک کند کار بزرگی کرده است.

*من با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور احساس کردم باید وارد این میدان شوم و تصمیم گرفتم نامزدی خود برای انتخابات را اعلام کنم. برای انسانی که برای انجام وظیفه به میدان آمده باشد شکست معنی ندارد. هر اتفاقی بیافتد برای ما خوشایند است. من صرفا احساس کردم در اینجا کسی مثل من باید وارد شود. به خدا توکل می کنیم و هر چیزی که پیش آید خوب است.

*{ در پاسخ به پرسشی درباره رایزنی با شورای نگهبان جهت تایید صلاحیتش پس از عدم احراز صلاحیت در انتخابات ۱۳۹۸ }: رایزنی نداشتم با شورای نگهبان اما دلیلی برای رد صلاحیت خودم نمی بینم. هیچ تلاشی برای رایزنی نکردم. نمی دانم در آن دوران چه شرایطی بود اما دلیلی برای رد صلاحیتم نمی بینم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 102
  • جنون
    0

    زرشک!!!!

    نظرات شما -
    • به جنون
      0

      زررررشک به تو برو دارالمجانین.کیک و ساندیس بخور و تفکر کن!

  • شهروند
    0

    سنگ بای قزو.ین کم میاره

  • شهروند
    0

    سنگ بای قزو.ین کم میاره

  • شهروند
    0

    سنگ بای قزو.ین کم میاره

  • علی
    0

    ما رای نمی دهیم

  • کیان
    0

    فعلا از اون دو نفر بهتر هست

  • ناشناس
    0

    رای فقط به رفراندوم داده میشه اونم با نظارت سازمان ملل دیگه هر کی بیاد فرقی نداره

    نظرات شما -
    • قاسمی
      0

      گل گفتی ....

  • نریمان
    0

    در بین کاندید اها مطهری از همه اصلح تر است ولی برای مردم فرقی ندارد چون تا شورای نگبان انتصابی تصمیم گیرنده است کسی در انتخابات شرکت نمی کند .

  • ل
    0

    عجب موجودیه این مگه فقط خانواده اش بهش رای بدن

  • کاربر ناشناس
    0

    توروتوی بهارستان راه ندادندرد صلاخیت شدی دنبال پاستور می گردی واقعاًچقدرگستاخ

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      راه ندادند که عنابستانیها راه پیدا کنند و به صورت قانون و مردم سیلی بزنند زنده باد مطهری لعنت خدا به دشمنان خبیث مردمسالاری و لعنت به متحجرین کاسه لیس ساندیس خور طالبانی کله کدو

  • ---
    0

    وقتی برا نمایندگی مجلس رد صلاحیت شد مگه میشه برای ریاست جمهوری تایید شه؟ شاید برا بازار گرمی باشه اینکار.

  • محمود
    0

    بهترین گزینه از بین انها علی مطهری است. مردم به مطهری رای میدن موفق باشند.

  • مهدی
    0

    سلام۰۰تمامی اعضای که اعلام کردید کاندیدا نمیشوندکسی اینجور اعلامها رو باور نمیکنه

  • ناشناس
    0

    دیدی گفتم مدتیست بیخود حرف حساب نمیزنی

  • امیر
    0

    سلام.بهش رای میدم

  • ؟
    0

    تا الان ۳۴ نفر مستقیم و غیر مستقیم کاندید شدن . چه خبره ؟ یعنی چی ؟؟

  • مورچه
    0

    چه دل خوشی داریدهیچ کس ب رای دادن فک نمیکنه فقط بدنبال حقوق پایمال شده خودمان هستیم ۴۲پول فروش نفت گاز پتروشیمی اورانیم معادن طلانقرذغال سنگ که حقوق مسلم همه مردم ایران میباشد کجاست توی جیب چه کسانی رفته خرج ومخارج چندکشوربیگانه راتآمین کرده چندین کاخ ظلم باپول مردم بناکردید چندین اقازاده دارن باپول مردم درکشورهای غربی وشرقی عیاشی میکنند اول باید تکلیف ثروت بربادرفته مردم روشن شود بعدهم رای بی رای بهترین گزینه برای تمام دزدان ودروغگویان میباشد

  • ناشناس
    0

    سالی که نکو است از بهارش پیدا است؟؟؟!!!

  • ولیپور
    0

    حداقل حرمت اون پدر شریفت رو نگه میداشتی......!!!!!

    نظرات شما -
    • ابوالقاسم بزمی
      0

      ولیپورهموطن گرامی، سعی کنیم تحت تاثیر محیط وتبلیغات قضاوت نکنیم ،صرف نظر از صلاحیت ویا عدم صلاحیت ایشان جهت ریاست جمهوری . با این سرعت اظهار نظر کردن بدون اینکه ایشان برنامه ها وتوانایی‌های خودشان را اعلام کنند و بدون آنکه برنامه های ایشان را تحلیل وبررسی وسپس قضاوت کنیم،قطعا پدر شریف ایشان هم اگر درقید حیات بودند و اعلام کاندیداتوری می کردند ،در مورد ایشان هم رفتاری مشابه انجام می‌دادیم. ایاشخصیتی نزدیکتر وانقلابی تر از آقای هاشمی رفسنجانی به انقلاب ومخصوصا نزدیکتر به حضرت امام خمینی رهبر وبنیان گذارنظام بنا به قول دوست ودشمن داشته و داریم . اما رد صلاحیت شدند ،امریکایی،ضدانقلاب،ضد ولایت فقیه،طاغوتی، معرفی شدند .این جور قضاوت کردن ها خواست نااهلان است که انقلاب را از درون تهی کنند .بعداز آقای رفسنجانی شخصیت بعدی ایت الله خمینی رهبروبنیان گذار است که آثار آن در صدور قطعنامه بزرگداشت ۲۲ بهمن امسال مشاهده گردید بزرگداشت انقلاب و نظام اسلامی به رهبری خمینی اما هیچ نامی واشاره ای به نام ایشان نشد ،آیا فکر میکنید یک اشتباه سهوی است ،مگر می شود در مورد شخص شما نوشت بی آنکه نامی ازشما برده شود ?؟؟!!!؟

    • ولیپور
      0

      آقای بزمی بزرگوار... شهید مطهری (ره) با پسرشون غیر قابل مقایسه هست. اگر شهید مطهری بود نسل خیلی از این خونخوارهای مملکت رو که خون مردم رو تو شیشه کردن با رانت و احتکار و و و و..... ریشه کن می‌کرد. متاسفانه نذاشتن بیشتر عمرشون در دنیا طول بکشه. ببخشید که نمیتونم بیشتر توضیح بدم. یا علی

  • بیاد حاج قاسم
    0

    سلام کی به تو رای میده خودت سبک نکن میدونی چرا این میگم چون مردم دیگه تفکرت خوب میشناسن ....

  • سید
    0

    با اینکه مطهری را دوست داریم. ولی انتخابات نننننننه

    نظرات شما -
    • امیرم
      0

      فقط بی وجود ها رای نمیدهند.

    • امیرم
      0

      فقط بی وجود ها رای نمیدهند.

    • ب امیرم
      0

      باشه مارای نمیدیم بی وجودهستیم وبروبچه محل هاتوانتیرک کن جو جو

    • M
      0

      ابولقاسم بدجوری مرید هاشمی هستی بنظر رانتی داشتی تمام بدبختی این کشور زیر سر هاشمی بود انقلاب از مسیر خارج کرد زندگی اشرافی آورد در مسئولان......پدر خانمش اسپانسر منافقان دخترش میزبان منافقان هاشمی نفوذی بود در زیر نقاب انقلاب مستضعفین کرد انقلاب رانت خواران و باند بازی....

  • عبدالله
    0

    داداش برو بشين خونت تو اينكاره نيستي

  • ما
    0

    انشالله رهبر و شورای نگهبان مثل همیشه افراد مورد نیاز اصلح و کار بردی را برای آینده پیش رو تایید صلاحیت میکنند تا انتخاباتی پرشور پیش رو داشته باشیم و باز هم رای اکثریت مردم مهری باشد برای بقای و مشروعیت نظام اسلامی و مردم دار ایران و مردم هم مثل همیشه آگاهانه شخص اصلح تر را انتخاب میکنن

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      سلام به ما سلام به شما سلام به خودم سلام به خودت هر رای مردم مث یک کامیون خاک است که روی مردم ریخته میشه تنهاراه یک همه پرسی مردمی بانظارت سازمان ملل میباشد تااینکه مشروعیت مردم بدست اید مردم مردم مردم

    • سید امیر حسین
      0

      کاربردی رو خوب اومدی داش

    • ناشناس
      0

      خانه از پای بست ویران است خواجه در پی نقش ایوان است!

    • شوقی
      0

      انشاالله خود رهبر شخص اصلح انتخاب کنه و مردم را به زحمت نیافتند و در این اوضاع اقتصادی مملکت هزینه بی خودی نکنن هر کس رهبر معرفی و تایید و انتخاب میکند ۸۵ میلیون نفر سمعا و طاعا میگویند و از ته دل شخص مورد تایید رهبر قبول و دوستش دارن

    • سید علی میرافضلی
      0

      بابا جمع کن این تبلیغات آب دوغی مردم بدبخت وفلک زده شدن و مسولان عمداً حتی لااقل برای کنترل قیمتها و کالای اساسی مردم هیچ اقدامی نمیکنن ولی باید با تبلیغات دروغی بیاییم برای رای دادن؟ همین مردم رو برده گیر آوردید؟

  • ستاره
    0

    رد صلاحیت هم نشی رای نمباری پس پولای مفت دوران نمایندگیت و اتیش نزن،،

  • کاربر ناشناس
    0

    ایشان برای دهات دهیار می خواهند بگیرند رای نمی آوره خجالت نمی کشد احمق ها وارد شدند

  • بیرانوند
    0

    موقع انتخابات که میشه مردمو میخوان رای و نطرمردمو نیازدارن مگه مردم سی سخت یا کوله بران سراوان ایرانی نیستن که بخاطر معیشت و نون خانوادشون باید با گلوله مستقیم کشته شوند ایاتا بحال یه نفر از اختلاسگران با اونایکه قاچاقچی سازمان یافته و ارز ۴۲۰۰ چند میلیارد دلار خوردن کالا له ارز ۳۰٫۰۰۰تومانی به ملت مبفروشن کدامشون کشته شدن یا اعدام شدن برادر رییس جمهور یامعاون یا وزرا با دختر وزیر که دارو بیماران احتکار کرد و دارو تاریخ. گذشته به بیمارن دادن و یا صاحبان ویلاهای لاکچری اموال اینا از کجا اومده غیر از اینه که حق هشتاد میلیون ۴۲ سال خوردن هر وفت این همه بی عدالتی نبود شفافیت در تمام حساب کتاب های کشور بود دخل و خرج کشور شفاف شد اونوفت دزد و۰۰۰۰۰ نیست اونوفت ببایبن از مردم دعوت کنید رای بدن ففط شفافیت در تمام مسائل کشور باعث عدالت میشه

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      گل گفتی بیرانود.حرف دل ۸۲میلیون ایرانی که ۴۲سال است ازحق وحقوق مسلم مان بی بهره هستیم

  • بینام
    0

    فقط به فکر دزدی وغارت نه مردم حیف ازایکه تو نماینده بودی جاه طلب از درد مردم حبرندارند همه تان ازیک طایفه اید

  • ایرانی
    0

    ۱۰ تا رای میاره

  • شهروند
    0

    رای بی رای هر کی میخواد کاندید بشه

  • ی ط
    0

    خوش آمدی.

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    مردم را به خون شهدای به ناحق ریخته این انقلاب که باعث شد این حاکمان ظالم ازخونشان بهره ببرند ودزدی واختلاص کنند واشرافی گری نمایند وثروت اندوزی کنندو کاخ نشین شوند قسمتون میدم در انتخابات شرکت نکنید ما ازاین باید ونبایدها زیا شنیدم اما واگرها دیدیم 42سال است این وضعیت ما مردم بد بخت است یک روز خوش ندیدیم .جز فقر فساد فحشا بخاطر فقر فاصله کیلومتری طبقات چیزی برای مردم به ارمغان نیاوردن این لامذهبهای بی دین .آقای مطهری شما هم کاندید نشوید رئیس جمهور تو مملکت ما مترسک سر جالیزه نمیزارند کارش رو بکنه .قاشق نشسته هایی مثل احمد خاتمی حسین شریعتمداری علم االهدی و.....تا تریبون دستشون بیاد شروع به پارس کردن میکنند ویکی ازشون پشتیبانی میکنه .خدا ریشه ظالمان بی دین را هرچه زودتر خشک بکنه خدا بچه هاشون رایتیم کنه که مردها را شرمنده زنوبچه هاشون کردن اسلام محمدی ومملکت را داغون کردن بیچاره شدیم بچه هامون 40ساله شدن تحصیلکرده نه شغل دارند نه زندگی لعنت به اجدادتون باشه

  • دن کیشوت
    0

    کم بود جن و پری یکی هم از دریچه میپری! تا وقتی قوانینی جهت پاسخ‌گویی مسوولین و مجازات آنها در صورت عدم عمل به وعده ها و عملکرد نامناسبشان وضع نشود هر نه نه قمری به خود اجازه می دهد که کاندیدا شود، کسی باید کاندیدا شود که اگر پایش را از این مملکت بیرون گذاشت، آدم حسابش کنند، یکی مثل پروفسور حسابی نه امثال اینها که فقط برای مردم ایران شیر هستند و بیرون بروند موش میشوند

  • عاقل
    0

    اقای مطهری جنابعالی۳الا۴بار نماینده ادوار مجلس بوده ای می توانم یک سوال ازت بپرسم؟ بیا وبه مردم حدافل چند کار مثبتی که انجام داده ای بگو. به نظر من تو،،حداد عادل،،علی لاریجانی،،احمد توکلی،،محمدرضا باهنرو..... ۴و۵ نفر دیگه بدرد دهیاری روستا می خورید تا پست ریاست جمهوری.

    نظرات شما -
    • عاقل از قلندر
      0

      احمدی نژاد را از قلم انداختی ایشان دکل نفتی خاوری و چاوز ووو

    • ابی
      0

      اجازه بدید روستا آباد بمونه اینا روستا رو هم خراب میکنن

  • ابرا
    0

    مرد شریف و بزرگواری هستن اگر قیمهایمان بزارن بیایند

  • غضنفر
    0

    چی چه خبره موقع نزدیک شدن انتخابات همه غارتگران نرم میشن. حرفهای قشنگ میزنن. بسه دیگه. برو فکر یک حلب روغن باش. این حرفها پشیزی نمی ارزه. مطهری بفکر حمام تراشیدن ریش و اصلاح سرت باش عید نزدیکه این حرفها به ذهنت زیاد یه.

  • ایران
    0

    مطهری آزاده ست....درود براو و بر روح پدرش

  • ناشناس
    0

    آقا زاده شهید استاد مطهری! تخصص شما چیست؟ آقا زاده! آیا فلاسفه که سررشته و تجربه ای از اقتصاد و روابط بین الملل ندارند می توانند مدیریت اقتصاد و سیاست خارجی کشور را در بزنگاههای حساس بر عهده بگیرند؟! آیا شما با چند دوره کوتاه از نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رجل سیاسی و مذهبی محسوب می شوید؟ آیا صرف آقا زاده بودن و فرزند شهید بزرگوار استاد شهید مرتضی مطهری بودن برای اداره کشور کافی است؟ آیا صرف اینکه با موضع گیری های سیاسی خود علیه ارکان قدرت نظام بتوانید برخی از توده های مردم را با خود همراه نمائید به فرض تأئید صلاحیت شدن می توانید رأی اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات را به دست آورید؟ شما در این دوره که صلاحیت کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را بدست نیاوردید چگونه ممکن است بتوانید صلاحیت کاندیداتوری شخص دوم قوه اجرایی کشور یعنی ریاست جمهوری را به دست آورید؟! آیا کاندیداتوری شما برای انتخابات ریاست جمهوری با توجّه به موانع و معاذیر قانونی که در بالا برای شما بر شمرده شد جنبه نمادین و تبلیغاتی ندارد؟!

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      لطفا شعبان بی مخ ها سکوت پیشه کنید و در ارتباط با مطهری عددی نیستین شورای نگهبان استصوابی بازنگری نکند و همه واجدین شرایط را تایید صلاحیت کنند تا ملت خود میوه اش را بچیند

  • راد
    0

    وقتی ایشون برای نامزدی نمایندگی مجلس(به هر دلیلی _درست یا غلط)ردصلاحیت شد،حال جهت نامزدی ریاست جمهوری اعلان نامزدی کرده؟! خب کسیکه درتمیز وتشخیص این اظهرالشمس ؛مونده، بعد برای رییس جمهوری خیزبرداشته؟! طرف به دِه راه نمی دادن، سراغ کدخدا رو می گرفت.کَل اگرطبیب بودی سرخود...

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      چرت نگو!

  • امیر
    0

    باقر جمهور رفت روسیه کنفت شد زمین را به آسمان میخواستن بدوزن مجلس چلو کبابی وای به روزی که باقر رئیس جمهور نشه دنیا رو رو سر ایران خراب میکنه پس اول برین از باقر جمهور کسب اجازه کنید

  • ناشناس
    0

    کاش مسئولان کشور با شهامت تمام به مردم می گفتن نتونستیم، نمی تونیم! فقط در این چند سال بی عدالتی و اختلاس و... بیشتر کردیم! واقعا مردم از دیدن وشنیدن همه ی شماها خسته شدند، کاش دست از سر مردم بردارید! هر چی هم که برای هفت نسل بعد خودتون چپاول کردید مشکلی نیست فقط دیگه نباشین!

  • احمد
    0

    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کف روزی چند پی نیکان گرفت آدم شد بهتره بری کوله بری نه ریاست جمهوری عزیزم خبر فوری راست میگی چاپش کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اصحاب کهف صحیح است نه اصحاب کف !!

  • منم مختار
    0

    درود خدا به فرزند خلف استاد شهید مطهری کسی که دست و پا بوسی نکرد و پاچه خواری نکرد و آزادگی را انتخاب کرد یقینا به کسی چون شما احتیاج مبرم هست و تا کور شود آنکه نتوان دید مخالفان شما مخالفان جمهوری و داعش مسلکند و البته پاچه خوار مفلس مفلوک

  • ساشا
    0

    مگه فرقی داره کی رئیس جمهور بشه ملت چشماتونو باز کنید

  • بهروزجعفری
    0

    خاک توسرهرکی رای بده

  • منتظر مهدی موعود
    0

    این گونه افراد کار را به جایی رسانده اند که کشوری که از نظر امکانات نظامی بین ۱۰کشور برتر جهان قرار دارد ،این گونه به پیسی افتاده است. به نظر شما کشوری که میتواند موتور موشک نقطه زن را در شرایط تحریم بومی سازی کند، نمی تواند اقتصادش را سامان دهد، اصلاحات در انتخابات رای ندارد چون نخ تسبیح سال ۹۵ در استخر فرح پاره شده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انتقال تکنولوژی و فناوری تولید موشک به ایران مربوط به روسیه و کره شمالی است و انتقال مخفی دانش هسته ای هم مربوط به عبدالغدیر خان پاکستانی!

  • بی سواد
    0

    اگه قانونی بود که ریس جمهور جوابگو به عملکرد خود و در صورت ضعف و ناتوانی در امور و مشکلات زندگی مردم میشد ....هر پالان دوزی خود را خیاط معرفی نمیکرد.....باید رییس جمهوری که زندگی هشتاد ملیون را نابود کرده محاکمه و مجازات بشه....کسی که توان کاری را نداره غلط میکنه....

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      حرف حق راشما گفتی اقای باسواد

  • نام مستعار
    0

    بازم نظرم رو سانسور کرپی؟ پس اینم برات دارم. آب رو بریزید همونجا که میسوزه چرا جای دیگه؟ بابای مطهری مرد؟ مگه ما مقصریم؟

  • ممد
    0

    ایشون رد میشن حالا ببینید کی گفتم،،

  • هادی
    0

    مردم بااین بدبختی که اقتصاد فلج اختلاسهای چند هزار میلیاردی وبچه های اقازاده ان بر اب وبی ارزشی پول ملی دیگر اشتیاقی برای شرکت در انتخابات ندارند همش شعار شعار اما همین که پست بدست می گیرند مردم فراموش میشوند بعدا هم اختلاسهای معاونین ووابستگان انان یکی یکی رو میشود

  • بی طرف
    0

    در مورد یک شخص، خبری در سایت منتشر میشه! چند تن از دوستانپیام میزارن . یک عده موافق یک عده مخالف. جالبه یه پیام که به نفع شخص مورد نظره کلی منفی میگیره!! مشابه همون پیام کلی مثبت میگیره!! اونوقته که آدم شک میکنه که اینایی که نظر میدن آگاهیه کامل دارن یا از روی لج بازی با دیگر کاربران نظر منفی یا مثبت میدن.

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      نمونه اش در همین صفحه مشاهده شده بود !!! پس حرف من درسته!!! مرتب چک کردم ۵ دقیقه نیست که پیام من نمایش داده شده ۳۱ نظر منفی گرفت.پس کار سایت خبر فوری هستش.که منفی یا مثبت بده. یعنی در عرض ۵ دقیقه ۳۱ رای منفی!!!!!!!!!!!!!

  • احمد
    0

    من که رای نمیدهم چون با این گرانی وفقر نای بلند شدن را ندارم چون همه فقط شعار میدهند وبس کسی به فکر فقرا نیست

  • راد
    0

    توی دِه راهش ندادن سراغ کدخدا می گیره نامزدی مجلس ردصلاحیت شد،حال بر ای ریاست جمهوری خیزبرداشته. خب کسیکه این دو رو تمیز وتشخیص نده،بطریق اولی ... شتردرخواب بیند پنبه دانه گهی ....

  • ف
    0

    آدمی که صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارد چگونه مدعی ریاست جمهوری است..

  • دهقان فداکار
    0

    اگر فرض محال ترامپ هم بیاد رئیس جمهور ایران بشه باز هم هیچ فرقی بحال مردم نداره حتی فرض محال به توان فرض محال بجای 1 رئیس جمهور رئیس جمهوری مشورتی متشکل از 20 رئیس جمهور هم بیان رئیس جمهور ایران بشوند در واقع هیچکاره اند نهادها و مقامات دیگر تصمیم گیر اصلی و تاثیر گذار اصلی هستند این اقازاده هم اعلان نامزدی کرده چون در مدار آن نهادهای قدرت نیست به سرعت رد صلاحیت خواهد شد ...این کوچه بمبسته عامو...

  • محمد
    0

    واقعا بعضیها چقدر اعتماد به نفس بالایی دارن رو که نیست

  • ناصر
    0

    ایشون با داماد گرامی سالها در قدرت بودند حتی یکبار هم از قشر کم درآمد وفقیر حمایت نکردند یادمه یکبار به صدا وسیما راجب بی حجاب بینندگان مسابقات جهانی والیبال هشدار دادند وامصیبتا سردادند ولی در دوران نمایندگی ایشون ماشین وخونه ۱۰ برابر شد ولی ایشون دم نزد

  • محمد
    0

    سلام کاش تایید صلاحیت بشه ورای بیاره که کت نیمه تمام روحانی رو تموم کنه یا جنگ داخلی بشه ویا حکومت عوض بشه تکلیف یکسره میشه از ایندو حالت خارج نیست فقط دوستانه نصیحت میکنم خودمم پی گیرم اگه این تیم دوستانش رای آورد از ایران فرار کنید

  • شهروند
    0

    مملکت ارث پدریشونه تا مادام العمر باید برخوردار از سفره انقلاب باشند

  • محمد
    0

    على كوچولو خيلى خوبى اما احمدى(مردمى نژاد) چيز ديگه ايه فعلا زوده بعداً بيا تو ى مجلس چه گرى بسر اين مملكت زدى تا ريس جمهور بشيد تو اگر فرزند آن شهيد بزرگوار نبودى معلمى هم سرت زياده برجام را چند ثانيه مطالعه كردى؟ كدام طرح اقتصادى دادى؟ كدام تفكر راهبردى ارائه كردى؟ حيف آن حقوقى كه از مجلس گرفتى البته من مطمئنم كه اين مطالب نشر داده نميشه

  • اسماء
    0

    الان یا دقیقا الان؟ سال۹۰ بالیست اصولگرا مجلس رفت سال۹۴با لیست اصلاحات

  • رضا
    0

    یکی نیست بهش بگه آخه تو رو چی به ریاست جمهوری. تو دانشگاه به تون دختره اهانت کردی،،، برو خودتو اصلاح کن، برو نام پدر شریفت رو زنده نگهدار،،، نذار مردم هی بگن چرا از همچین پدری همچین پسری!!! بشین تو خونت بذار نظام راه خودش رو بره... دیگه مردم از هر چی اصلاح طلبه بدشون میاد...دیدید که اصلاح طلبها فاتحه مملکت رو خوندند...باز میای که چی؟ همه اونایی که دنبال اصلاحات بودند از اصلاحات زده شدند. فهمیدند که اشتباه میکردند. خیلیا اعتراف کردند. پس برید کنار خواهشاً.

  • اصفهانی
    0

    لبهارالوله کرده وچه جورگاردگرفته ازروهم نمیرندپیر....

  • بیچاره
    0

    آخه آدم قحطی اومده این پشمالو بیاد اعلام کاندیدایی کنه با اون قیافه مسخره وقتی میبینمش حالم بد میشه

  • مردم فقیر
    0

    شکمتوصابون زدی ته دیگ چیزی واسه امسال شماها نیست جز نفت ومعدن برو دنبال پست ومقام دیگه ا ی مردم کلاهتون روشناختن

  • .
    0

    تو هم با دو سه مبلیون رای می خوای بازار گرمی کنی؟.به فرض انتخاب شدی.می خوای چه کنی که دیگران نتوانستن؟چرا قانون اساسی را اصلاح نمی کنید.الان مجلس عملا قفل شده و قادر به هیچ کار مهمی در عرصه داخلی و خارجی نیست..در سابق هم نظرات ملوکانه مجلس را فرمایشی کرده بود.

  • محسن
    0

    رای بی رای .همتون سروته یه کرباسین

  • علی
    0

    این ادم با جرات و سالم ... خدا کمکتون کنه

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      اصلاح طلب واصولگرا نداره هیچ کدام ازاین دوحزب دزد ودروغگو حتی لیاقت یک رای مردمی ندارند با صدای بلندب هردو حزب تاریخ گذشته میگم رای بی رای

  • ایرانی
    0

    رئیس جمبهور تو ایران هیج کاره است واین همه هزینه اضافه باسه تبلیغات ورای گیری رو بدین برای مردمی که پول نان رو هم ندارن اگر انسان بودید باید از غصه دق میکردید.

  • هادی موسوی
    0

    سلام گندی که ۸ سال است زدیدرا جمع کنید بعد کاندید شوید از خدا که هیچ از مردم خجالت نمی کشید

  • کاربر ناشناس
    0

    من که به ای بابا رای نمیدم آبروی پدرشا برده

  • بهرام محمدی
    0

    اشخاصی که طبق گزارش شما تا بحال خود را کاندید رئیس جمهوری کردند شانسی برای انتخاب ندارند، حتی اگر رد صلاحیت هم نشوند.

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    وقتی ریس جمهوری نمی تواند درمسائل سیاست خارجی وروابط با جهان تصمیم بگیرید واختیاری ندارد.بنظرشما ریس جمهور مقصراست. زمان باید درانتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد که ریس جمهور اختیارتام داشته باشد.پس تازمانی که قانون اساسی اصلاح نشود وریس جمهور درامورسیاست داخلی وخارجی اختیارنداشته باشد .شرکت درانتخابات کاربیهوده ای است.من به شما قول میدهم تااین رفتاروسیاست وجود دارد هرکسی انتخاب کنیم به هیچ جای نخواهیم رسید .چون سیاست ما درخاورمیانه سیاست مسالمت آمیز نیست .سیاست دشمنی است .باهمسایگان ودخالت درامورآنها .همسایگان ازما حراس دارند به دامن امریکا واسرائیل پناه برده اند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خوب تجزیه وتحلیل کردی افرین

    • موسوی
      0

      به نظرم تا حالا یکبار هم قانون اساسی را نخوندی که اینطور اظهارنظر میکنی . آیا میدانید رییس جمهور همزمان دارای چند عنوان رسمی دیگر در نظام جمهوری اسلامی است ؟؟؟؟

  • FARID
    0

    از کامنتها معلومه که چقد طرفدار داره

  • قاسمی
    0

    هرکس رییس جمهور بشه وضع همینه .لین نظام یکسری اصول داره که باید اجرا بشه .وضع مملکت هم همینجور هست ..و خواهد بود و بدتر هم میشه .عقط یک راه برای اعتراض هست .رای ندادن

  • جزایر شهری مشهد!
    0

    باوجودی سالهاست مردم مشهد معترضند چرا محدوده شهرها تا دهها کیلومتر به سمت آرامگاه فردوسی بردند، اما منطقه حاشیه صدمتری (شهد چراغچی)، حد فاصل سپاد تا میدان شهید فهمیده، قطعات داخل شهر شده و اما جزء شهر هست و اما آن ستونکهای اعلام محدوده شهر همچنان پابرجاست! تمام عناصر شهری حاکمیتی مثل تلفن و آب برق و گاز هست، اما خانه ها پلاک ندارند، قسمتهایی از انتهای کوچه ها که بعضا چندتایی زمین خالی است آسفالت نشده! مثل کوچه های محله کشاورز و خیابان شهید شکوری و کشف و خین عرب و صد متری لاقل آن ستونها را بردارند و خانه پلاک کنند، اینها که دیگر هزینه ندارند. لفزا سریعتر اقدام کنند. قبل همین عید 1400

  • موسوی
    0

    برادرانه و خاضعانه و از سر دلسوزی به آقای علی مطهری نصیحت میکنم . با کناره گیری از عالم سیاست روح پدر بزرگوار خود را در آن عالم شاد و مسرور گرداند . هر گونه اظهارنظر سیاسی و قبول عناوین و مناصب دولتی ؛ تمام زحمات آن معلم بزرگ ( شهید استاد مرتضی مطهری ) را برباد داده و روح آن بزرگوار را دچار عذاب خواهید کرد . ( متاسفانه)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها