استاندار جدید خوزستان، مشاوران و دستیاران شریعتی را برکنار کرد

استاندار خوزستان طی نامه‌ای ضمن تقدیر از زحمات مشاورین و دستیاران استاندار سابق، پایان کار ایشان را اعلام کرد.

استاندار جدید خوزستان، مشاوران و دستیاران شریعتی را برکنار کرد

در این نامه آمده است:

دستیاران و مشاورین محترم استاندار

سلام علیکم
از آنجا که در زمان مسئولیت جناب آقای دکتر شریعتی استاندار سابق بعنوان دستیار و مشاور با این استانداری همکاری داشته‌اید، از زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم و از ایزد منان برایتان آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

به موجب این ابلاغ از تاریخ امروز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۶ پایان مسئولیت جنابعالی در این سمت را اعلام و در صورت ضرورت، استان از تجارب شما بهره‌مند خواهد شد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی

استاندار خوزستان

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • -=
    0

    بزرگ ترین خدمتی که دولت بی کفایت کرد همین بود که وی را برکنار کرد

    نظرات شما -
    • سروش
      0

      برکنار نکرد شغل بهتر داد

  • ناشناس
    0

    متأسفانه در کشور ما هر مسؤولی که بر منصبی گمارده می شود به جای اینکه حسب مورد از نیروهای متعهد ، متخصص و باتجربه درون وزارتخانه ، سازمان ، اداره ، استانداری ، فرمانداری ، شهرداری ، شورای شهر و روستا ، بخشداری و دهیاری و .. به عنوان معاون ، مشاور ، مدیر ، کارشناس و کارمند استفاده نماید با اتوبوس اعوان و انصار و بستگان ، نزدیکان و دوستان خود را همراه خود می آورد و بر سر کار می گمارد و عذر نیروهای منتسب به مسؤول قبلی را می خواهد! و هر موقع هم دوره خدمتی اش در آن اداره بسر آید یا برکنار شود همراه با نیروهای منتسب خود به یک اداره دیگری در مسؤولیت جدید نقل مکان و کوچ می کند و این دور تسلسل باطل دائماً در حال تکرار است. شما کدام مسؤول را دیده اید با وجود اینکه مدیریت ضعیفی داشته اما بله قربان گو و چابلوس بوده و خانه نشین شده باشد؟!

  • خشو
    0

    این بابا هنوز عرقش خشک نشده باید فرت باید پلا سش را جمع کنه و فرار. مکار نشان می ده

  • ایران
    0

    دوستان بالا: آقای شریعتی پست بهتر هست میخوای ؟ شریعتی : چی هست؟ دوستان بالا: ریاست اداره استاندارد ... شریعتی : منممممم دوستان بالا: پول خوب توشه ها ... شریعتی : باشه هستم ... دوستان بالا: مبارکه فقط با ما باش بقیه ش حله ... :)

  • ناشناس
    0

    امروز خوندم استاندار قبلی ۵۵ مشاور داشتن !!! ای بابا اشتغال زایی انجام دادی برادر ؟؟؟ اصلل وقت داشتی با اینا مشورت کنی ؟؟ دو تا تیم کامل فوتبال بودن !!!

  • حسین گلشن
    0

    اتوبوس بگیرید بروند اداره استاندارد اگر بارون امد هشتایی دست رئیس را بگیرند سر نخوره بیفته هر کدام هم یه پست تشریفاتی بگیرند

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام هر مدیر ارشدی افراد مورد اعتماد خودش در منصب های خاص میگزارد و این حق مدیر است و با توجه به اینکه استاندار نماینده عالی دولت است باید از افراد مورد اعتماد خودش استفاده کند و استاندار خوزستان یکی از استانهای مهم که دارای چهار مرز.هوائی.دریائی.زمینی.ریلی و داشتن منابع عظیم خدا دادی نفت و هم مرز با عراق بصورت زمینی و دریائی با کویت و...، میباشد و جایگاه استان خوزستان با 30 استان دیگر دارای تفاوت ویژه است و نباید گله کنیم چرا استاندار دستیار یا مشاورین و حتی معاونین و فرمانداران رای میدهد و همه خوزستان های عزیز کمک کنیم که آقای استاندار برای توسعه و پیشرفت . .،،، استان بتواند گامهای بلندی بردارد.

  • سید
    0

    اگر می خواست با همان کادر ادامه بده که مثل قبل می شد

  • کاربر ناشناس
    0

    ولا شریعتی لیاقت پائین ترین پست وزارت کشور را هم نداشت نمی دانم با چه رزومه ای روحانی وی را به عنوان رییس یک سازمان مهم همچون سازمان استاندارد انتخاب کرد آقای روحانی این حق ۲۴ میلیون رای که مردم به شما دادن نیست پس تو را به خدا این همه ظلم در حق این مردم نکن آخه بی عدالتی هم حدی داره چگونه وجدانت اجازه میده مردم را به بازی بگیری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها