آیین عمامه‌گذاری طلاب را ببینید/ تصاویر‌


6 اسفند 1399 - 16:11
6036498672a92_2021-02-24_16-11
مراسم تلبس جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه به لباس مقدس روحانیت به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت امیرالمومنین (ع) توسط حضرات آیت‌الله حدائق صبح امروز برگزار گردید.

تصاویر این مراسم را ببینید: 

 

مراسم تلبس جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه به لباس مقدس روحانیت به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت امیرالمومنین (ع) توسط حضرات آیت‌الله حدائق صبح امروز برگزار گردید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6036498672a92_2021-02-24_16-11
6 اسفند 1399 - 16:11

تصاویر این مراسم را ببینید: 

 

منبع: تسنیم

24

نظرات 65
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/8 -20:57

نمی دانم تو این مملکت این همه آخوند به چه درد میخوره مگه نمی شه از همین مردم بدون لباس روحانیت که آلان به چشم مردم به عنوان یک شیاد رانت خور و تافته جدا بافته خود را فرض میکنند استفاده کرد اقایان بدانید ۹۸ درصد مردم از این لباس متنفرند پس بجای آخوند با سواد و نخبه پرورش بدهید

سعید 5 1 پاسخ 1399/12/7 -11:09

بزودی طناب دارتان خواهد شد ...

هه 2 1 پاسخ 1399/12/7 -10:42

اسلام‌بازان

محمود 3 4 پاسخ 1399/12/7 -10:20

دوستان تو هر طبقه ای خوب و بد داره تو روحانیت هم آدمهای بد ممکنه باشن لطفا همه را با یه چوب نروید انصاف داشته باشید و بفکر آخرت باشید

فاضل 5 1 پاسخ 1399/12/7 -07:21

آیین کلاهبرداریه بیشتر تا از فردا شروع به تن پروری و استراحت کنند و با بیسوادی خودشون باعث خرافات پروری کنند ،،،

کوروش 5 1 پاسخ 1399/12/7 -06:45

از ترس خدمت سربازی

همفکر 1 14 پاسخ 1399/12/7 -01:35

هرکسی لیاقت ندارد لباس سربازی امام زمان ع رو بر تن کند. اونیا هم که توهین به ساحت مقدس روحانیت دارند، و به عالم دین توهین می کنند، همونایی اند که تو کربلا تو صف ابن زیاد و یزید بودند. اون زمونم بودید در کنار معاویه مقابل علی ع لشکر شمشیر می کشیدید. اگر هم حلال زاده بهتون میگن توسط علمای دین احکامش بهتون رسیده. حالا زمان شاه فراری و اشرف جانش که سرویس دهنده به دیگران بودند، ایران تحریم اینگونه میشد الان آثاری از ایران و ایرانی نبود. لاریب فیه. حتما از ماد گرامیتان بپرسید که چرا من از طلبه امام زمان بدم می آید و نفرت دارم. قطعا جوابش قانعتان خواهد کرد.

نادر 1399/12/7 -08:56

جمع کن ای شر و ورها رو، همین‌هایی که امروز عمامه به سر گذاشتند سربازان شیطان هستتد و هدف‌شان مال اندوزی از دست رنح مردم و ثروت کشور و نابود کردن ایران است.

آرش علوی 10 0 پاسخ 1399/12/7 -01:20

بسیار متاسفم برای ایران و اسلام عزیز که هر دو قربانی تحجر ، نادانی و سوء مدیریت های حاکمان شدند و مردم اینقدر از زندگی ناامید و از دین گریز شده اند. فقط افسوس و آه .

آرتین 13 0 پاسخ 1399/12/7 -00:42

تو همه کشورها ملاها شغل دارند و ملاگری شغل محسوب نمیشود....چرا اینا در ایران گردن کلفت میکنند و پول مفت میخورند..الله و اعلم مانند آلمان و ترکیه و ایتالیا و غیره

شیعه 22 4 پاسخ 1399/12/6 -23:53

خدا ازتون نگذره هم دین مردم رو گرفتین هم دنیاشون رو طوری که هر لامذهبی اهل بیت مقدس رو مثل شما نامقدس میدونن

حمید 1399/12/7 -01:14

یک عمر وقت میگذارید درس میخوانید تا اخرش اب مضاف و اب راکد و اب جاری رو از هم تشخیص بدهید دنیا عوض شده عزیزان علم پیشرفت زیادی کرده

بهار 1399/12/8 -15:51

حمید آقا چه ربطی داره. یه پزشک هم یک عمر زحمت میکشه تا یک عمل و آمپول و سرم و ...... را یاد بگیره برای جون آدما ، طلبه ها هم یک عمر درس و تحقیق میکنند تا راه و رسم دین و اعتقاد درست رو به مردم نشان بدن هر دو نیاز جامعه هستن که اگر نباشد هم جسم و هم روح آسیب میبینند. نکته دیگر اگر اشاره به نبود آنچه که باید باشد ، خب این بسته به شخص دارد که آیا لایق آن موقعیت هست یا نه. پزشک خوب ، روحانی خوب ، مهندس خوب ، دانشمند خوب ، و تخصص های دیگر همه نیاز یک جامعه است و اینها مفید هستن.

ح 9 8 پاسخ 1399/12/6 -23:38

اگر اینها هم یکی مثل اقای بهجت شوند خوبه

. 21 1 پاسخ 1399/12/6 -22:31

احتمالا تنها طبقه ای که بیکار و بدون شغل ندارند همین طبقه روحانیت است.لذا جوانان هم به فکر اینده خودشون هستند و این شغل تضمینی و با گارانتی را انتخاب می کنند.در تمام دنیا هم از این قشر وجود دارند و مختص به این بندگان خدا در ایران نیست.

الل 1399/12/7 -01:27

تو که راست میگی. بر پدر دروغگو ...

ملا 23 5 پاسخ 1399/12/6 -22:21

أينها. به جيره خواران ،وبيت المال خواران أضافه شدند

الکی 19 2 پاسخ 1399/12/6 -21:41

وجه تسمیه آخوند : در گذشته به مردم می گفتند آقا خوند بیایید مسجد یا .. بدین ترتیب به مرور زمان به آخوند تبدیل شد .

غضنفر 26 3 پاسخ 1399/12/6 -21:11

از بالای سر تا آخر گردن یه وجبه، شاید اون پارچه امروز به عمامه تلبس شد یا نامیده شد، شاید یه روزی به طناب دار تبدیل شد. پس بچه ملا بهش مغرور نشو.

روحانی 27 6 پاسخ 1399/12/6 -21:02

آینده سازان کشور در تولید _ شنعت _ اقتشاد _ پژشکی _ فیژیک هشته ای _ موشک شازی

عاشق وطن 19 1 پاسخ 1399/12/6 -20:18

فقط یک سوال تو ذهنم هست ، آیا چنانکه میگویند این لباس روحانیت(عبا وعمامه ) واقعا لباس پیامبر(ص ) وانبیا ، لباس حضرت علی (ع ) وائمه اطهاربود یا لباس ائمه وامامان ، همان لباس عربی فعلی بود که درکشورهای عربی مرسوم است ؟ منطق چنین حکم میکند که همان لباس عربی ، لباس پیامبر(ص ) بود نه عبا وعمامه فعلی ، چون عبا وعمامه ازدوره صفویه رواج پیداکرد

عماد 1399/12/6 -21:12

لباس که میگویند منظور لباس هدایت ،لباس تبلیغ ، لباس هدایتگری ،نه لباسی که پیغمبر می پوشید که شما بگید پیغمبر جور دیگری می پوشید

ا 1399/12/7 -01:28

کت شلوارت که انگلیسیه. عکس قبل رضا شاه لعین رو ببین. بابات چطور لباس میپوشید

رضا 35 5 پاسخ 1399/12/6 -19:39

راحت ترین روش پول در اوردن تو ایران

صادق 1399/12/6 -20:40

خب بیا حوزه

متفاوت 1399/12/6 -20:44

همچین راحت هم نیست سالها درس سخنوری میخونند.

بینام 1399/12/7 -01:35

آقا صادق جان به کی مبگی بیا حوزه. حوزه که جای همه کس نیست .باید لقمه پاک و حلال خورده باشی .همه اینهایی که به روحانیت وبه این لباس مقدس توهین میکنند سری به گذشته خود بزنند و ببینند که چطور بزگ شدن و چه لقمه ای پدرشان به آنها داده‌اند.یا اصلا پدر واقعی آنها کیست. بدون شک زندگی سالمی نداشتن .پس باید از سر ناراحتی و عذاب وجدانی که دارند توهین میکنند تا شاید تخلیه شوند عزیزان من اگر ناراحت هستید از پدر ومادر خود مایع بزارید چون آنها مقصر هستند.

ناشناس 1399/12/7 -05:56

صادق بدجوری مفت خوری وتن پروری بهت ساخته.

حسن 1 1 پاسخ 1399/12/6 -19:33

چرا همون اولین نفر خودتون میگید حرف چرت نزنید وقتی خودتو ن اینجور میگید چه توقعی دارید اژ ملت آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک

محمود 25 5 پاسخ 1399/12/6 -19:32

ای کاش یه حرفه ای یاد می گرفتن که هم برای خو وجامعه مفید بودند. بود یا نبودشان هیچ فرقی ندارد.

صادق 1399/12/6 -20:41

درک والا می خواد از طلبگی

نا آشنا 1399/12/6 -21:19

کسیکه دین ندارد لوازم دین هم برایش مهم نیست سالبه به انتفاء موضوع

زطی 27 5 پاسخ 1399/12/6 -19:29

مفت خورها زیاد شد

ذره 1399/12/6 -21:20

حرف مفت زن ها هم زیاد تر

ناشناس 12 5 پاسخ 1399/12/6 -19:07

اینجا خط قرمز است لطفاً افراد عادی {غیر حوزوی} به این منطقه ممنوعه جهت اظهارنظر وارد نشوند!

متفاوت 9 1 پاسخ 1399/12/6 -19:00

استارت اپ حوزه تاحالا که موفق بوده.انشالله بتونند راهگشای شهادت همه مردم باشند.کاش درکنار تکلم یک شغل خدماتی هم یادشون میدادندتامجبورنباشند باحرف فقط کسب وجوهات بکنند .اما فواره هم هرچه بالا بره طبق قانون جاذبه اخر برمیگرده پایین.این خصوصیت هرنوع استارت اپی است.

ج 1399/12/6 -21:24

خیلی شغل ها با حرف زدن کسب در آمد میکنند مثل انواع مشاورین، خانه خریدن ،ازدواج ،ماشین ،،،،،مشاور میخواد دین نمی خواد

ستم‌دیده 33 5 پاسخ 1399/12/6 -18:50

اماده‌برای‌حمله‌به‌سفره‌چرب‌وچیل

پنام 1399/12/6 -21:25

تو هم برو بخور

بیسواد 31 1 پاسخ 1399/12/6 -18:50

ببین چکار کردید با این ملت که در مورد شما اینگونه سخن می گویند ...یادمه زمان شاه کسی جرات نمی کرد حتی پشت سر روحانیون حرف بزنند....

لشگر غرب 1399/12/6 -21:29

قانون جامعه اینه ،وقتی چیزی در جامعه جایگاه و شانی پیدا میکند ،بدل آن هم رواج می یابد مثل اجناس قلابی ، وقتی کالایی در بازار مشتری فراوان پیدا میکند وبرند می شود انواع و اقسام قلابی آن هم رواج می یابد

بینام 1399/12/7 -01:53

بیسواد تو وامثال تو ببین پدر ومادرت با تو چه کردن که به روحانیون توهین میکنید.روحانیو ن که سرشان تو قرآن و دین است .

رضا 23 3 پاسخ 1399/12/6 -18:49

اسراف در مصرف پارچه.آیا گناه نیست؟!!!

وجدان 1399/12/6 -21:31

شما برای سگت هزینه میکنی ،مای بیبی میخری ،غذا میخری ،تخت خواب میخری ،باهاش چیز میکنی اسراف نیست درحالیکه آدمهایی هستند که به نون شب محتاجند

متفاوت 1399/12/6 -22:18

بی وجدان،رضا سوال ازمدعی کرده.نه غیرمدعی.همه نظرات حول ادعا میچرخد وگرنه شغلهای کلاهبرداری درجامعه زیاد است.

بینام 1399/12/7 -02:03

همین فاصله گرفتن از دین است که لقمه نا پاک میخورن و از مهر و محبت پدر و مادر و خواهر و برادر و فامیل فاصله می گیرند و به سگ و هر حیوانی دل می بندند.اینقدر که به سگشان عشق می ورزند به پدر ومادر خود نه .با سگ خود غذا می خورن می خوابند هم بستر میشن و هزار کثافت کاری دیگر . در صورتی که دین این را نمی پسندد.

به وجدان 1399/12/7 -02:13

بعید میدونم تو وجدان داشته باشی! مگه چند نفر سگ دارند یا اصلا از توی کامنت از کجا فهمیدی سگ داره؟؟؟ تهمت بدتر از اسرافه!!! کاش تو هم سگ داشتی ولی تهمت نمیزدی!

نزار 18 6 پاسخ 1399/12/6 -18:40

خوب این عمامه رو که میبینین علامت حاکم بزرگ میتیکومانه هر کی بزاره رو سرش میره تو فضا البته ناسا میره تو کرات اینا میرن تو هپروت

ایران 2030 22 3 پاسخ 1399/12/6 -18:36

اگه تونستن یک روز کارگری کار کنن،یا توی معدن کار کنن....

ایران۱۴۰۰ 1399/12/6 -19:17

اینا دستشون آبله میزنه

تتلو 1399/12/6 -21:35

خیلیا با فکرشون کار میکنند نه با تنشون ،

بینام 1399/12/7 -02:05

حالیش نیست فکر میکنه کار فقط با دست است .نادان.

صث 14 6 پاسخ 1399/12/6 -18:34

مردم دل خوش از اینها ندارند چرا نشر می دهید تا خدای نکرده بی احترامی شود؟

محمدعلی 1399/12/6 -22:48

این تیترها هدایت شده خیلی وقته خبر فوری ازین تیترها میزنه اوندفعه گفتم پشتشون میخاره

40 یا 37 30 6 پاسخ 1399/12/6 -18:10

همه این عزیزان و دیگر حوزه های علمیه و ... با هم جمع بشن میتونن یک آسپرین بچه تولید کنن !؟ خروجی اینها برای مردم چیه ؟ تخم مرغ ارزون میشه یا روغن یا .... ؟!!!

پاسخ 1399/12/8 -16:06

چرا همه چی رو قاطی میکنین. فرص کنید شما رفته اید رشته نقاشی ، یا مکانیک ، یا نانوا هستید ، یا یک معلم تاریخ یا ادبیات ، خب چه میکنید ؟توقع از شما چیست ؟ حالا آیا باید به اینا هم بگیم شما چه خاصیتی دارین ، یا آیا میتونید اسپرین تولید کنید؟ هر تخصصی برای خود یک وجه التزام و حقیقی دارد که نیاز جامعه و افراد را به توسط آن مرتفع میکند.

کیان 22 5 پاسخ 1399/12/6 -18:09

انشالله در همش تخته شه و بشه فنی حرفه ای به عمل کار برآید به وراجی نیست

نشناس 28 4 پاسخ 1399/12/6 -17:33

آیین روضه‌خوانی در قبرستون کار مهمی که از مدرک ناسا باارزش تر هست کنکور هم ندارن هر کی رفت با عمامه میاد بیرون؟؟ بودجه یا مفت هم که به نافشون بستن

سالاریان 33 4 پاسخ 1399/12/6 -17:14

آماده برای درو کردن...

Sia 29 4 پاسخ 1399/12/6 -17:05

خب خدارو شکر . نصف مشکلاتمون حل شد . دستتون درد نکنه .

ناشناس 37 5 پاسخ 1399/12/6 -17:00

آیین مفت خور پروری

امیر 41 5 پاسخ 1399/12/6 -17:00

هر عمامه یعنی میلیارد ها پول بده به کسی که هیچ کاری بلد نیست جز حرف

ًتارا 1399/12/6 -17:55

چرا خیلی کارها بلدند . روضه خواندن و گفتن روایات من در اوردی و جعلی که این حلال است ، آن حرام است و فقط ما آخوندها به بهشت میرویم و مسلمانان مالزی ، امارات ، قطر ، ترکیه و بقیه که آخوند ندارند همه به جهنم .

حسین 33 4 پاسخ 1399/12/6 -16:58

جواز دین فروشی