عاملان شرارت و قمه کشی در بیمارستان پورسینا رشت دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری ۶ نفر از عاملان شرارت و درگیری و قمه کشی در بیمارستان پورسینا شهرستان رشت خبر داد.

عاملان شرارت و قمه کشی در بیمارستان پورسینا رشت دستگیر شدند

سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی به محض اطلاع از کشیده‌ شدن درگیری تعدادی اراذل و اوباش به داخل بیمارستان پورسینا رشت، بلافاصله به محل اعزام شده و یک نفر از آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مابقی اراذل و اوباش قبل از رسیدن پلیس متواری شده بودند گفت: با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت، ۶ نفر دیگر از عاملان شرارت، قمه‌کشی و درگیری توسط پلیس شناسایی و با یک عملیات هماهنگ در ۴ نقطه به صورت همزمان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، علت درگیری اختلافات شخصی بین این افراد بوده است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از رصد تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس خبر داد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

یادآوری می‌شود، این درگیری شامگاه چهارم اسفند در بیمارستان پورسینای رشت اتفاق افتاده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها