نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر :

استان مرکزی در تامین خدمات زیر ساخت آب و برق طر ح های ملی الگوی موفق است

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: استان مرکزی در تامین خدمات زیر بنایی آب و برق طر ح های ملی الگوی موفق و پیشتاز در سطح کشور است.

استان مرکزی در تامین خدمات زیر ساخت آب و برق طر ح های ملی الگوی موفق است

عبدالله سرتیپ زاده در جلسه هم اندیشی با موضوع "تامین خدمات آب و برق مسکن ملی در استان مرکزی" که با حضور استاندار مرکزی و مدیران دستگاه های خدمات رسان استان و ذیربط برگزار شد،بابیان این مطلب افزود: لزوم پیش بینی به موقع طرح های تاسیسات خدمات رسان و ارائه به راه و شهرسازی ضروری است.

وی ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات ساخت مسکن مهر در طرح اقدام ملی گفت: برای تامین خدمات زیرساختی طرح اقدام ملی مسکن نیاز به برآورد اعتبار دقیق است.

سرتیپ زاده تصریح کرد: هم اندیشی وهماهنگی میان مدیران دستگاه های خدمات رسان با ادارات راه و شهرسازی امری مهم برای جلوگیری ازمسائل احتمالی است.

استاندار استان مرکزی نیز در این جلسه بابیان اینکه مدیران صنعت آب و برق استان با وفاق و همدلی درتامین خدمات زیربنایی پروژه مسکن مهر بسیار موفق در استان عمل کرده اند ،افزود: لزوم پیش بینی اعتبار مورد نیاز از سوی مدیران دستگاه خدمات رسان، برای تامین تخصص به موقع بودجه را خواستار شد.

سید علی آقا زاده پروژه مسکن ملی نقش بسزایی برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه و جوانان را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم ضمن ارائه گزارشی بیان کرد: برای تامین خدمات توزیع برق پروژه ۱۳هزار واحد مسکن ملی در شهرهای ساوه و اراک نیازمند۱۰۸میلیارد تومان اعتبار هستیم.

محمد اله داد با توجه به اینکه تامین برق به عنوان یکی از زیرساخت های مهم توسعه ای در استان بشمار می رود،افزود: انجام به موقع پروژه ها نیازمند عزم همه جانبه است.

گفتنی است، نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر و ملی از روند انجام پروژه های مسکن ملی در شهرهای ساوه واراک و شهر جدید امیرکبیر بازدید به عمل آورد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها