معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

سعی بر برگزاری آزمون های پایانی پایه اول و دوم به صورت حضوری است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: سعی بر برگزاری آزمون های پایانی پایه اول و دوم به صورت حضوری است.

سعی بر برگزاری آزمون های پایانی پایه اول و دوم به صورت حضوری است

رضوان حکیم زاده در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دبیرخانه های کیفیت بخشی و تولید محتوای حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: مقوله اصلی در دوره ابتدایی، اطمینان از یادگیری است و اهمیت آموزش مهارت های یادگیری در پایه‌های حساس نظیر اول و دوم دوچندان است.

وی با تاکید برا اینکه اطمینان از یادگیری دانش آموزان ملاک پایان کلاس های درس است، به برگزاری آزمون های نهایی دروس ابتدایی اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته سعی می کنیم که آزمون های پایانی به ویژه در پایه حساس از جمله پایه اول و دوم به صورت حضوری برگزار باشد تا این اطمینان حاصل شود که یادگیری مهارتهای اساسی مورد نظر از جمله نوشتن، خواندن و حساب کردن به دست آمده است.

حکیم زاده با اشاره به اهداف سفر به هرمزگان یادآورشد: علاوه بر پیگیری روند اجرای برنامه های ملی، یکی از اهداف مهم سفر، حضور در جمع همکاران به منظور تقدیر از زحمات بی شائبه آنان در این شرایط سخت است که با همه مشکلات، آموزش با کیفیت را تداوم بخشیدند.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش بررسی برنامه‌های حوزه ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان و همچنین ارزیابی کیفیت و اخذ دیدگاه فرهنگیان برای بهبود برنامه های این حوزه که در ستاد در حال اجرا می باشد، از دیگر اهداف این سفر است.

حکیم زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه حمایت و توجه ویژه مدیرکل استان به دوره ابتدایی که شالوده نظام تعلیم و تربیت است و همچنین تلاش های ارزنده معاون ابتدایی استان و مجموعه همکاران در دوره، دستاوردهای خوبی در تولید محتوای دروس توسط معلمان در استان هرمزگان انجام شده است که این امر به ارتقاء کیفیت بخشی به جریان یادگیری دانش آموزان کمک می کند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها