راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در زمان سفر به تهران

با اجاره روزانه خانه در تهران از «اتاقک»، ضمن اقامتی دلپذیر از طبیعت بکر نقاط تفریحی نزدیک به تهران لذت ببرید.

راهنمای انتخاب اقامتگاه مناسب در زمان سفر به تهران

از آنجا که شهر تهران به دلیل پایتخت بودن کانون اقتصادی، سیاسی و صنعتی کشور محسوب می‌شود و روزانه شمار بسیاری از شهروندان برای استفاده از امکانات ویژه این شهر بزرگ به تهران سفر می‌کنند این منطقه به یکی از پرترددترین نقاط کشور تبدیل شده است که در کمتر ساعتی از روز می‌توان آن را بدون ترافیک دید. این شهر که به دلیل وجود وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات در کنار بهترین و برترین مراکز پزشکی و درمانی و آموزشی یکی از شهرهای با اهمیت و پر طرف‌دار ایران به شمار می‌رود سالانه میزبان مسافران فراوانی از اقصی‌نقاط کشور که علاوه بر انجام امور اداری خود برای تفریح به تهران سفر می‌کنند.

از سوی دیگر گردشگران و توریست‌های فراوانی نیز هرساله به تهران سفر می‌کنند تا ضمن مشاهده مناطق تاریخی و موزه‌ها اوقات خوشی را در مناطق زیبا و منحصربه‌فرد شهر تهران سپری کنند.

اما با توجه‌ به شرایط خاص زندگی مدرن شهری بسیاری از تهرانی‌ها نیز برای تجدید قوا و احیای روحیه و توان خود تلاش می‌کنند تا سفرهای کوتاهی را به مناطق حاشیه‌ای تهران داشته باشند تا با استفاده از جذابیت‌های نقاط بکر اوقاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کرده و با انرژی و روحیه‌ای بالا به محل سکونت خود بازگردند.

همان‌ طور که گفته شد در حاشیه شهر تهران نیز همانند سایر شهرهای کشور مناطق بکر و منحصربه‌فردی وجود دارد که به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند بنابراین به جز تهرانی مسافران و گردشگرانی که به تهران سفر می‌کنند نیز با مراجعه به این مناطق می‌توانند لحظات خوب و جذابی را در کنار خانواده و دوستان خود به ثبت برسانند.

علاوه بر مناطق جذاب و زیبایی همچون لواسان، فشم، اوشان، کن سولقان، تنگه معروف واشی و جاده جذاب و پرطرف‌دار چالوس و کردان مناطقی همچون طالقان آبشار شاهان دشت، روستای برغان، روستاهای زیبای وردیج و واریش، دشت لار، آبشار گزو و روستای افجه از جمله مناطق تفریحی نزدیک به تهران هستند که علاوه بر تهرانی ها مسافران و گردشگرانی نیز که به تهران سفر می کنند قادر خواهند بود که در این مناطق تفریحی از زیبایی‌های منحصربه‌فرد آنها استفاده کنند.

مسافران برای سفر به روستای گزو با فاصله 2 کیلومتری از شهر تهران با برخورداری از طبیعتی بکر و آبشاری زیبا، دشت لار در 75 کیلومتری شهر تهران با دشتی مملو از گل‌های شقایق، روستاهای وردیج و وارشی در نزدیکی وردآورد با آدمک‌های سنگی، آبشار و طبیعتی سرسبز، روستای برغان پس از کردان با برخورداری از تپه‌های باستانی قلعه کش کلا، پل تاریخی بران و زیارتگاه چهل دختر، منطقه طالقان در 120 کیلومتری شمال غرب تهران با دشت‌های سرسبز، چشمه آب گرم و سد معروف طالقان و درنهایت آبشار شاهان دشت از جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌روند که تهرانی‌ها و مسافران از اقصی‌نقاط کشور و جهان می‌توانند لحظات دلپذیری را در این مناطق بگذارند و با آرامش روحی و تجدید قوا به تهران بازگردند.

اما با توجه‌ به شمار زیاد گردشگران و مسافران به تهران این امکان وجود دارد که این افراد با اجاره روزانه خانه در تهران از اتاقک اقامتگاهی مناسب را برای خود داشته باشند و پس از سپری کردن یک روز پرهیجان و جذاب در مناطق جذاب و دیدنی تهران به‌راحتی به اقامتگاه خود مراجعه کرده و با آرامش به استراحت بپردازند.

در طول سفر هر چه احساس راحتی بیشتری در محل اقامتتان داشته باشید لحظه‌های به‌یاد‌ماندنی‌تری هم خواهید داشت. با اقامت در آپارتمان در شهر تهران به‌راحتی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر را ببینید و حس خوب بودن در خانه را تجربه کنید.

در همین راستا مسافران قبل از سفر می‌توانند با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن اتاقک به‌راحتی با مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه به بررسی اقامتگاه مناسب خود بپردازند و ضمن دریافت اطلاعاتی جامع و مشاهده تصاویری واقعی از آن اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران کنند و سفری بی‌دغدغه را آغاز کنند.

اما در ایام کرونا نیز در این و وبسایت و اپلیکیشن بستری فراهم شده که مسافران با مراجعه به بخش اقامتگاه‌های پاک اقدام به اجاره سوئیت، خانه یا آپارتمان در تهران با رعایت اصول بهداشتی پرداخته و سفری سلامت را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

علاوه‌ بر آن مسافرانی که علاقه‌مند به اجاره اقامتگاه در تهران به شکل اقتصادی هستند نیز با مراجعه به بخش اقامتگاه‌های اقتصادی می‌توانند به مشاهده آگهی‌های سایت بپردازند و با رزرو گزینه موردنظر خود سفری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را آغاز کنند.

اما خدمات وبسایت و اپلیکیشن اتاقک تنها به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود بلکه متقاضیان اجاره ویلا ( https://www.otaghak.com ) از این سامانه پس از اقامت تحت پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه قرار گرفته و در صورت بروز مشکلی در محل اقامت خود می‌توانند با تماس به این واحد از خدمات پشتیبانی استفاده کنند تا مشکل ایجاد شده مرتفع شود زیرا اتاقک به اقامتی دلپذیر برای مسافران می‌اندیشد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها