مدیرکل بیمه سلامت گلستان:

۱۲۶ هزار نسخه الکترونیکی در گلستان صادر شد

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از صدور ۱۲۶ هزار و ۷۶۲ نسخه به مبلغ ۶۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال به صورت الکترونیکی طی یهمن ماه در استان خبرداد.

۱۲۶ هزار نسخه الکترونیکی در گلستان صادر شد

مهراد کمانگری در جمع خبرنگاران در خصوص صدور نسخه الکترونیک در استان اظهارکرد: در موسسات دولتی غیردانشگاهی و خصوصی طرف قرارداد، در بهمن ماه از ۴۱۴ موسسه مطب و درمانگاه که اقدام به ثبت نسخه الکترونیک داشته اند ۵۶ هزار و ۱۱۶ نسخه به مبلغ هفت میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به صورت الکترونیکی به بیمه سلامت ارسال شده است.

وی افزود: همچنین از تعداد ۲۹۳ موسسه نسخه پیچی طرف قرارداد هم که شامل داروخانه، مراکز آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی و غیره هستند در مجموع ۷۰ هزار و ۶۴۶ نسخه به مبلغ ۵۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به صورت الکترونیک به بیمه سلامت ارسال شده است.

کمانگری بیان کرد: در مجموع ۱۲۶ هزار و ۷۶۲ نسخه به مبلغ ۶۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال به صورت الکترونیک تولید و به بیمه سلامت استان ارسال شده است.

طبق گقته وی ۱۰۰ درصد پاراکلینیک ها، ۹۵ درصد داروخانه ها و ۹۷ درصد پزشکان در استان ارجاع الکترونیک دارند و استان در این خصوص از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان توضیح داد: همچنین مقرر شده علاوه بر مراکز خصوصی، بخش دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت بخش دولتی و خصوصی برنامه تکمیلی طرح سلامت الکترونیکی را اجرا کنند که در این راستا جلساتی تشکیل شده و تا پایان سال اجرای آن آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها