روزنامه جمهوری اسلامی:

قالیباف بر مسائل سیاسی تسلط ندارد/ تذکر رهبری موجب عقب‌نشینی مجلس شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تذکر سریع رهبری که توصیه کردند بین مجلس و دولت دوصدائی نباشد و اختلاف را حل کنند، موجب عقب‌نشینی مجلس شد.

قالیباف بر مسائل سیاسی تسلط ندارد/ تذکر رهبری موجب عقب‌نشینی مجلس شد

این روزنامه نوشت: دستپاچگی سردار محمدباقر قالیباف و همفکرانش در مجلس شورای اسلامی برای موضعگیری علیه بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بار دیگر عدم تسلط وی بر مسائل سیاسی را به اثبات رساند.

تذکر سریع رهبری که توصیه کردند بین مجلس و دولت دوصدائی نباشد و اختلاف را حل کنند، با توجه به حمایت شورای عالی امنیت ملی از بیانیه مشترک آژانس و سازمان انرژی اتمی و اینکه این بیانیه هیچ تضادی با قانون مصوب مجلس ندارد، موجب عقب‌نشینی مجلس شد.

روز دوشنبه مجلس با بیش از 220 رأی تصویب کرده بود پرونده استنکاف دولت از اجرای مصوبه مجلس در مورد پروتکل الحاقی و نظارت آژانس بر فعالیت‌های اتمی را به قوه قضائیه ارسال نماید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • تركان
    0

    مجلس ،،،،،حداقلي همين ميشود

  • ایرانی
    0

    سلام. بیشتر از این هم توقعی از مجلسی ها نمیشه انتظار داشت. نمیدانند کی و کجا هوار بکشند و طرح و لایحه تصویب کنند. چطور حقوق کارگر زیر خط فلاکت براتون مهم نیست و مصوبه نمیدید، چطور آقا یون بهترین مزایا مجلسی رو میگیرند ولی بفکر کارگران و ملت ایران نیستند؟؟ چرا ؟ چون مجلس دیگر عصاره ملت نیست.

  • محمد
    0

    شمابفرماییدایشان به چه مسایلی تسلط دارن؟فعلادرهرعرصه قدم مزارن نمره قبولی نمی گیرن.

  • ناشناس
    0

    آخه هول شد قبل از پوتین اعمال نظر کرد

  • علی طهرانی
    0

    آقای قالیباف بهترین خودش رو تو نیروی انتظامی رو کرد . همونجا میموند بهتر بود . هر جا میره اول یه نیروی واکنش سریع تشکیل میده بعد شروع به کار میکنه ، تا قبل از حضور ایشون به عنوان شهردار تهران ما هیچوقت تو کوچه خیابون شاهد درگیری و زد و خورد مامورین شهرداری با مردم و کاسب و دستفروش نبودیم ولی با ورودش نیروی ویژه رو تشکیل شد و البته موضوعی که مهمتره اینکه نه تنها دستفروشی جمع نشد بیشتر هم شد و بدنسازای شهرداری شروع کردن به اجاره دادن خیابون به دستفروشان. میخوام بگم این ذهنیت حمله ای که تو ایشون وجود داره اشتباهی رو اصلاح نکرده و نمیکنه . حالا مجلس رو هم امیدواریم نیروی تهاجمی داخلش تشکیل ندن.

  • کارگر
    0

    نشستن تو مجلس یک سری تصمیمات عجولانه میگیرن که هیچ ارزشی ندارد وفقط می خوان بگن ما هم هستیم. اینا اگه صد سال هم تو مجلس باشن هیچ کاری ازشون بر نمیاد.قرار بود مجلس از افزایش حقوق کارگرا حمایت کنه این هم فقط در حد حرف بود...

  • کاربر ناشناس
    0

    اعوذوابالله من الشیطان الرجیم انالله واناالیه راجعون تزگازانبرانگلیسی ولوله آفتابه شکسته ترامپیسی وجدیدا لوله سماورداغ روسی پوتینیسمی دیپلماسی بایدبه هرعنوان خودو عمل کردش رابه هواداران چند درصدی اش نشان دهدواین همان است که می‌بینیم فاعتبروایااوالی الابصار

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      وجدانا خودت فهمیدی چی گفتی ...

  • منم مختار
    0

    آقای قالیباف شما مرد کار کشته ای هستی اما متاسفانه کمی مغرور و لجوج تشریف دارید اگر با دولت که ماهای آخرش را گذر میکند مماشات میکردی و مجلس را با اقتدار و البته متانت اداره میکردی خداییش احتمال رای آوردن بالا میداشتی اما متاسفانه در دام امثال عنابستانیها گرفتار شدی شما قابلیت اجرایی بالایی داری فقط کمی مردمی باش که خدمت به خلق خدا برترین کارهای بشر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها