رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور در گفتگو با خبرفوری:

نوروز امسال گرانی مسکن نداریم


6 اسفند 1399 - 07:37
6035d649609ce_2021-02-24_08-00
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: همه قرائن نشان می‌دهد برای عید و بعد از عید افزایش قیمت مسکن نداریم.

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: در چند وقت اخیر قیمت مسکن خیلی بالا رفته و اکنون در حال کاهش است.

این گفتگو را بشنوید.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: همه قرائن نشان می‌دهد برای عید و بعد از عید افزایش قیمت مسکن نداریم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6 اسفند 1399 - 07:37

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: در چند وقت اخیر قیمت مسکن خیلی بالا رفته و اکنون در حال کاهش است.

این گفتگو را بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 23
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مستاجر مستعصل 1 0 پاسخ 1399/12/7 -07:09

واقعا خجالت آور است ، گرانی بیشتر یعنی انفجار

سید علی 0 0 پاسخ 1399/12/7 -05:15

تمام کسانی رای منفی دادند و بطور قطع از سازندگان و دلالان مسکن هستند که متری شش میلیون میسازند و از متری ۳۰ میلیون تا.... میفروشند

مدرکفروشی 0 0 پاسخ 1399/12/7 -04:44

سالهاست آموزشگاههای به اصطلاح مهارت آموزی بخصوص از کامپیوتری تا صنایع دستی- با توجه ارائه گواهی مهارت بعنوان یک سوم تا بیش از نیمی از واحدهای درسی دیپلم- عملا با سواستفاده نمره مستمر و سوالات معلوم و حتی پارتی بازی، اقدام مدرکفروشی میکنند، تقریبا اکثر مدرکدارن یا اصلا کلاس مهارت نرفتند یا فقط چند جلسه فرمالیته، بقدری وضع مهارت افتضاح است، که مثلا توان بکار گرفتن موس و تایپ ساده ندارند!، اما با همین مدرکهای قلابی مهارتی و دیپلمها میروند استخدام نهادهای حاکمیتی میشوند، خطر جدی است، یا حتی وارد دانشگاهها! انبوهی کارمند تا مهندس و پزشک کم یا بیسواد تخصصی! آینده فاجعه بارتری از فساد و ناکارمدی حامیتی ایران تهدید جدی میکند! آزمونهای آنلاین به قدری موجب تقلب است که خحتی دوره هیا اداوری را خود اموزشگاهها میگرند با کلاهبرداری به اسم اموزشگاها با پول کلان! بطوری اکنون یک اموزشگاهها با یک مدیر و با سواستفاده از یک مربی نگونبخت فقیر (با ماهی مزد زیر میلیون تومان!) میتواند هر رتم تا صد لی سیصد میلیون تومان به جیب بزند از مدرکفروشی!

ناشناس 1 1 پاسخ 1399/12/6 -22:41

هر مسؤولی مصاحبه کرد و گفت در یک بازه زمانی مشخص افزایش قیمت کالا یا خدمات نداریم یعنی عکس آنرا گفته و معنایش اینست قطعاً افزایش قیمت داریم! در جواب رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور باید گفت جوجه را آخر پاییز می شمارند نه ابتدای بهار!

ناشناس 0 1 پاسخ 1399/12/6 -22:41

سلام اینترنت چه ربطی مسکن داشت؟ زمین گرون مصاله گرون؟ قیمت و سازند تعین می کنه نه اتحادیه املاک با حرف نمیشه؟

من 0 1 پاسخ 1399/12/6 -22:32

اخه بیشعور خود شهرداری داره گرون میکنه مصلاح ساحتمان قیمتش بالا میشه مگه قیمت خونه بیاد بیاد پایین

س 0 1 پاسخ 1399/12/6 -22:06

فقط میشه گفت این بابا مخلوط صنعتی، سنتی زده که نتیجه اش همین میشه .

امیررضا 0 0 پاسخ 1399/12/6 -21:49

بازم شروع شد خونه ارزون نمیشه مگنن تهران ول کنیم بریم شهرستان

ملول 5 1 پاسخ 1399/12/6 -14:23

عزیز خودتون سیمان رو میکنید 40000 تومن و اهن میشه کیلویی 12000 تومن و.... انوقت قیمت مسکن بیاد پایین

جانباز 5 0 پاسخ 1399/12/6 -13:48

آقاى رئيس اتحاديه،لطفاًخجالت ازسن وسالت بكش اينقدر به اين مردم توهين نكن،واقعاًخودتون باعث ميشويدتا به شماآنچه كه لياقتشوداريدبگند!؟!؟مردناحسابى شماتوايران زندگى ميكنى؟سيمان چنده؟زمين چنده؟ميلگردوو....؟اصلاًوقتى سخنگوى كميسيون بودجه مجلس باصراحت تمام اعلام ميكنن سال١٤٠٠سال جهش قيمتهاست،حتماًپاى بساطى!؟ ياخوابى يابه شمادستورميدهندهرازچندگاهى به نوبه خودبه مردم فشارعصبى واردكنيد!؟!؟واقعاًخلايق هرچه لايق!!!بخدابالاخره يك روزى جواب اين بى شعوريهاروخواهى داد.

شهروند 2 0 پاسخ 1399/12/6 -13:44

شمارو ب خدا داشته باش اصلآ چاقو وردار مارو جر بده اصلا کی گفته مسکن گرونه

مورچه 1 0 پاسخ 1399/12/6 -13:37

برعکس گفته

ناشناس 3 0 پاسخ 1399/12/6 -13:01

بیست برابر کردین قیمت رو. خجالت نمیکشی بازم حرف میزنی؟

خالواسد 2 0 پاسخ 1399/12/6 -11:55

نوروزتون سرنگون. امروز موکت توخونم فروختم۴۰۰تومن تافردا چه بشود..آیامن هم نوروز شاملم میشود.باشش عائله وخودم هم بیمار!؟. دوست عزیز مرا دریاب.متشکر

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/12/6 -10:45

آرزویت را بعنوان واقعیت مطرح نکن

اکبر 4 1 پاسخ 1399/12/6 -10:03

بعدعید نوروز چندبرابرمیشه

مهدی 5 0 پاسخ 1399/12/6 -09:54

تو به خدا اظهار نظر نفرمایید پارسال هم که مردم درگیر این ویروس منحوس بودند فرمودید گرانی ندارم پس از لغو ممنوعیت ها شاهد پرش و جهش انچنانی بودیم اقا سیمان ۴۰ هزار تومانی میلگرد ۱۴ هزار تومانی حالا مردم خودتان قضاوت کنید تا چیزی به دنبالش نباشید متوجه گرانی ان نمی شوید

محمود 5 0 پاسخ 1399/12/6 -09:30

من در مشهد دفتر مشاور املاک دارم سازنده های بنام منطقه ما میگویند اگر مشتری روی اپارتمان ما امد قیمت ندهید فقط طرف خریدار رو دعوت کنید باهاش راه میام طی 3 سال اخیر قیمت اپارتمان و ملک حدودا 7 برابر شده و با قدرت خرید مردم اصلا تناسب نداره اگر توافقی صورت بگیره علاوه بر کاهش قیمت اپارتمان رکود شدیدی هم حاصل میشه

مهدی 1399/12/6 -12:07

دوست عزیز اگر شما مشاور املاک دارید مستحضر هستید آقای حسام عقبایی همین اظهارات را فرمودند دست آخر چه بلایی سر این مردم آوردند حالا خانه میلیاردی دارن اما از پس تعویض شیر آب آن برنمی آیند مطمئن باشید این روند اعلامی شما در صورت مغروض بودن ایشان شاید اتفاق بیافتد وگرنه با این روند گرانی مصالح ساختمانی خصوصا در مرحله نازک کاری محاله در ساختمان فقط یک یا چند نوع مصالح استفاده نمیشود بیش‌از ۵۰۰ گونه کالا استفاده میشود در ضمن افزایش دستمزد حق بیمه عوارض جرایم ....... در سال آینده پیشکش شما

نعمت 3 0 پاسخ 1399/12/6 -09:17

افزایش نرخ اجاره خانه هادر کل کشور تقصیر رئیس جمهور نادان این مملکته که بدون درک درست حال مستاجر و حمایت از اقوام خانه دار خودش یک دفعه از دهنش حرف بی شعورانه ای در میاد و میگه 20درصد واقعا برات متاسفم

ایمان فیروز 9 0 پاسخ 1399/12/6 -08:40

پس با این فرمایشات شما دیگه مطمئن هستیم که گرون میشه !چون همیشه دروغ میگین!!!!!!!؟؟؟؟؟

ali 7 0 پاسخ 1399/12/6 -08:20

آقای رئیس محترم شما و همکاران محترمتان چنا قیمتهائی در عرض 6 ماه در کشور ایجاد کردید که حالا حالاها کسی زورش نمیرسه دیگه خونه اجاره کنه چه برسه که بخره . توی شش ماه بار 40 سالتون رو بستید خانه مسکن مهر رو یک میلیارد و دویست میلیون به مردم ...کردید(فروختید)

نعمت 1399/12/6 -11:00

حرف دل همه مردم بی خانمان و مستاجر رو زدید منطقه دماوند وبوهن و... که مستعد زلزله هست هم الکی بالارفته

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks