بیانیه نمایندگان در تشکر از رهبری: به دولت کمک خواهیم کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از رهبر انقلاب اسلامی به خاطر تایید قانون اقدام راهبردی تشکر کردند.

بیانیه نمایندگان در تشکر از رهبری: به دولت کمک خواهیم کرد

در این بیانیه که به امضای ۲۱۴ نفررسیده است، با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و محبان آن حضرت،آمده است: نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته‌ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است. بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و در جهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته و با علم به کارشکنی‌های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق، اقدام به وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و الزام دولت محترم به اجرای آن کرده است.

در این بیانیه آمده است: بیانات معظم له نسبت به اختلافات پیش آمده بین مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین المللی انرژی اتمی را با جان و دل شنیدیم. ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تأیید اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می‌دانیم و به توصیه‌های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای وحدت لبیک می‌گوییم.

نمایندگان تصریح کردند: از هر گونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون عزت بخش استقبال کرده و پیشقدم می‌شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد و معتقدیم بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نه لغو تحریم‌ها بلکه خنثی‌سازی تحریم‌ها با نگاه به داشته‌های خودی و عدم توجه به رجزخوانی‌های پوشالی بیرون از مرزهاست.

نمایندگان افزودند: به دولت محترم توصیه می‌کنیم که از تجارب هفت ساله گذشته هسته‌ای که مملو از بدعهدی‌های طرف مقابل بوده است، عبرت گرفته و دل به وعده‌های پوشالی آنها نبندد.امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن اوامر و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته‌ای ملت ایران قدم برداریم.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • رها
    0

    باریک اله چه نمایندگان خوب و حرف گوش کنی ، اصلا شماها خودخودشین که اونا میخاستن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مخالفان دولت خودشان را به نفهمی زده اند.تمام سیاست مداران دنیا در مقابل سیاست دولت مردمی ایران یعنی روحانی ،رییس جمهور عزیز ملت ایران کم آوردن ،حالا مجلس حداقلی میخواد با روحانی لجبازی کنه سد راه سیاستهای خردمندانه ایشان شود.یک فکری به حال خودتان بکنید. جواب خدا و پیغمبر را چگونه میخوان بدید؟

  • مورچه
    0

    یک بازی جدید

  • گ
    0

    واقعا مجلس در راس امور است؟ماست ها را کیسه کردند.

  • میرزا
    0

    ازاین به بعد تصمیم عجولانه نگیرید با فکری باز و...

  • علیرضا
    0

    آخییییییی دلم میسوزه واسه این نماینده های پنج درصدی...بعد کلی قمپوز در کردن و لات بازی در کمتر از بیست و چهار ساعت پنچر شدن و بادشون خوابید.....تمام حرف گوش کن شدن .... چه بچه های خوبی ...... حال آدم به هم میخوره از این جماعت ....خبرفوری لطفا چاپ کن اگه اهل سانسور نیستی

  • ایرانی
    0

    نمایندگان الکی

  • محمود
    0

    چه بچه های خوبی فردا برای تمامتان بستنی با شکلات چوبی میخرم.

  • ايرانى
    0

    نمايندگان عزيز،اين چندمين بارى است،راه خطامى رويد!؟ واقعاًطى اين ادوارگذشته بى سابقه است!!چون فقط بفكر جناح بازى وشديداًتشنه قدرت،فقط خدابداداين مردم برسه چون شمااصلاًاراده اى ازخودتون نداريد

  • اسدی
    0

    اقای ذوالنور که افاضه فرمودند تا توافقنامه اژانس ودولت پاره نشود هیچیک ازدولتی ها را به مجلس راه نمی دهیم پس چه شد شیخ ، به شماگفتند که عجله نکن ، به شما گفتندکه مجلس خانه عمه ات نیست که دولتی ها را ندهی ، به شما گفتند که ادبیاتت چاله میدانی است ،به شما گفتند که به اندازه ۱۰درصد رایی که اورده ای قمپوز درکن ، اش تان انقدر شور بودکه حسین شریعتمداری هم به ان ایراد گرفت ، کاش به جای نمایندگی جماعت ۱۰ درصدی به همان مسافرکشی ادامه می دادید اشیخ .

  • مهران
    0

    آخه آقایون دانا !!!! ملت اقتصاد و آرامش میخوان . کسی نگفت شما برین دم در آمریکا و دیگران ، شما اگه فکر میکنین داخل حل میشه چرا حل نمیکنین ؟؟؟؟چرا باز دست خواهش و التماس پیش کشورهای دیگه میبرین ؟؟؟ برای چی اونجا نشستین ؟؟ بفرمایید کدوم داخل و کدوم آدم و کدوم شرکت ؟؟؟ شما واقعا جالیتون میشه مواد اولیه هیچ صنعتی در داخل کشور نیست ؟؟؟؟ داخل داخل منظورتون چی هست آخه ؟؟؟ دارین بیمورد حرف میزنین ...شما مشکل مردم رو حل کنین و گور پدر آمریکا و اروپا

  • محمد
    0

    از وقتی که این مجلس اومده قیمتا ترمز بریدن

  • مهدی
    0

    این مجلس دیگر شورشو دراورده همشون بخاطر انتخابات ریاست جمهوری دارن خودشونو جر میدن نه بخاطر مردم همشون هم دزدن

  • عزیز
    0

    فیسسسسس !!!!

  • ناشناس
    0

    مجلس دوزاری

  • سید علی
    0

    مجلس ۷۸ درصدی چیکاره بود که مجلس زیر ۲۰ درصد باشد،امشی

  • تيلكا
    0

    شما بچه هاي انقلابي ساخته شده ايد براي مجلس ،،،،شما پولتان را بگيريد هروقت نياز شد هياهو رَآه بي اندازيد

  • م
    0

    نردبان این دنیا ز آب منیست که عاقبت افتادنیست ، آن که بالاتر نشست لاجرم استخوانش سخت تر خواهد شکست.،

  • r
    0

    فکر کردین نماینده مردم هستین ، زهی خیال باطل ، همتون انتصابی هستین ، چاپلوسان دستبوس.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها