قربانی: سایپا از لحاظ سبک بازی یکی از ۴ تیم برتر لیگ است/ برخی تیم‌ها با زور بازیکن نتیجه می‌گیرند

مربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد این تیم از لحاظ سبک بازی یکی از سه چهار تیم برتر لیگ برتر به شمار می‌آید.

قربانی: سایپا از لحاظ سبک بازی یکی از ۴ تیم برتر لیگ است/ برخی تیم‌ها با زور بازیکن نتیجه می‌گیرند

پیروز قربانی وضعیت تیم سایپا را برای شروع نیم‌فصل دوم مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است. سایپا از لحاظ سبک بازی پیشرفت کرده، ولی در نتیجه‌گیری باید بهتر عمل کنیم تا به آن چیزی که هدف‌مان است، دست پیدا کنیم. البته یکسری محدودیت‌ها هم داریم و با اینکه دنبال جذب چند بازیکن هستیم، ولی مسائل مالی کارمان را سخت کرده است. بازیکنان هم مبالغ کلانی پیشنهاد می‌دهند، ولی با این حال تلاش می‌کنیم تا چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

وی درباره دیدار سایپا برابر پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی سختی با پرسپولیس داریم. پرسپولیس تیم باکیفیتی است، ولی ما در این بازی با هدف برد به میدان خواهیم رفت. بازیکنان جوان سایپا انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس دارند و این یک امتیاز مثبت برای ما به شمار می‌آید. ما از لحاظ سبک بازی جزو سه‌ چهار تیم برتر لیگ هستیم و امیدوارم بچه‌های سایپا در این فصل از لحاظ امتیازگیری هم به آنچه لیاقتش را دارند، برسند. ما هشت مساوی داشتیم، ولی با قاطعیت می‌گویم که از این هشت بازی باید در چهار مسابقه برنده می‌شدیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد الان هشت امتیاز بیشتر داشتیم.

قربانی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد؟»، اظهار داشت: بازی‌های این فصل قابل پیش‌بینی نیست و فاصله تیم‌ها هم به هم نزدیک است. برخی تیم‌ها با زور بازیکن نتیجه می‌گیرند و برخی تیم‌ها هم جدا از اینکه نفرات خوبی دارند، در تاکتیک تیمی هم عملکرد بسیار خوبی دارند. به نظر من تیمی قهرمان خواهد شد که جدا از در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت، از لحاظ تاکتیکی هم قوی باشد.

مدافع پیشین استقلال در مورد وضعیت این تیم و انتقادهایی که از محمود فکری صورت گرفته است، هم تصریح کرد: استقلال در رده سوم قرار دارد و فاصله‌اش با صدرنشین لیگ چهار امتیاز است، این در حالی است که آنها در مقطعی هم صدرنشین بودند. از نظر من این همه انتقاد از فکری و استقلال عجیب است و شاید اتاق فکری که سرمربی استقلال می‌گوید، وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم استقلال بیشترین ضربه را از فضای مجازی می‌خورد. خیلی‌ها که کانال‌های هواداری را دنبال می‌کنند از فوتبال چیزی نمی‌دانند، ولی برای استقلال حاشیه درست می‌کنند. آیا بستن این کانال‌ها برای استقلال کار سختی است؟ استقلال الان از بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا هم بیشتر کانال دارد! متأسفانه فضای مجازی به استقلال ضربه زده است.

منبع: تسنیم

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها