مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

مشارکت همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی و محلی در فعالیت‌های مرتبط با آموزش و پرورش مشارکت کنند تا اقدامات اثر بخش‌تری در حوزه تعلیم و تربیت صورت گیرد.

مشارکت همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های آموزش و پرورش

حسنعلی اصغری در نشست پایش عملکرد آموزشی مناطق الموت شرقی و الموت غربی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزان "شاد" به عنوان آغاز تحولات در خدمات آموزش های هوشمند گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال تقویت توانمندی‌ها و افزایش صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در سطح استان هستیم.

او با بیان اینکه امروز زمینه های بروز خلاقیت شکل گرفته تا به مسائل و مشکلات بصورت منطقه ای و بومی پرداخته شود، افزود: معتقدیم آموزش و پرورش باید در رویارویی با مسائل هوشمندانه تر منعطف تر ارتباط برقرار کند تا مسیر توسعه و پیشرفت آموزشی در این شرایط ادامه پیدا کند.

اصغری با اشاره به اینکه برخی از دانش آموزان در مناطقی هستند که دسترسی آنها به امکانات آموزشی هوشمند و اینترنت وجود ندارد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته برای مناطقی که دسترسی به تجهیزات آموزش فضای مجازی در آن مناطق نمی باشد، در راستای اجرای عدالت آموزش با همت مدیران و معلمان از طریق راهبران آموزشی، بسته‌های آموزشی و ظرفیت‌های تلویزیونی کشوری و استانی استفاده کرده ایم، نباید هیچ دانش آموزی از چرخه آموزش دور بماند.

او با تاکید بر برنامه ریزی دقیق‌ به منظور اجرایی شدن سند تحول افزود: از مجموع اهداف و راهبردهای سند تحول بنیادین ۲۵بسته تحولی که تحقق پذیر، سنجش‌ پذیر، شوق انگیز تهیه و تدوین شده است.

اصغری با اشاره به ارتقای گفتمان سازی سند تحول در مدارس استان، اجرای کامل سند تحول را نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهادها دانست بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی و محلی در فعالیت‌های مرتبط با آموزش و پرورش مشارکت کنند تا اقدامات اثر بخش تری در حوزه تعلیم و تربیت صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان این موضوع که آموزش و پرورش بیشترین سهم را در فرهنگ سازی جامعه دارد گفت: با توجه به نقش کلیدی آموزش وپرورش در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه باید برای ارتقای کیفیت آموزش دراستان تلاش کنیم.توسعه کمی و کیفی آموزش، افزایش مشارکت مردمی و عمومی، ارتقای سلامت بهداشتی و اجتماعی از مهمترین ضرورت های رسالت فرهنگی وتربیتی آموزش و پرورش در جامعه است.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ادرز
    0

    به معلمان گدا با حقوق سه میلیونی کمک کنید یکی میگفت دلالی خانه را سه ماه پیش خریده ۶۰۰ میلیون الان میده ۱۵۰۰میلیون یعنی ۹۰۰ میلیون سود به اندازه حقوق ۱۵ سال کارگر ومعلم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها