هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات ایران هم زمان با نمایشگاه ایران ایتکس به صورت مجازی در حال برگزاری می باشد

به گزارش روابط عمومی رویداد، گروه Sharif ICT با همکاری و حمایت دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات کشور در حال برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 8

هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات ایران هم زمان با نمایشگاه ایران ایتکس به صورت مجازی در حال برگزاری می باشد

این رویداد با هدف انتقال تجربه، بررسی دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها از 25 بهمن ماه آغاز شده و تا 5 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است پس از برگزاری موفق هفت دوره به صورت حضوری، دوره هشتم این رویداد به دلیل جلوگیری از تجمعات و شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری و هم زمان با نمایشگاه مجازی ایران ایتکس ( نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات کشور) 1399 برگزار خواهد شد.

جشنواره فناوری اطلاعات ایران ، ITWeekendرویدادی است که در آن افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح میکنند.

این رویداد از سال 1394 تا کنون هفت دوره برگزارشده است، ولی امکان برگزاری دوره هشتم این جشنواره با توجه به شرایط بیماری کرونا به صورت حضوری وجود نداشته و در نتیجه به صورت مجازی و همزمان با نمایشگاه مجازی ایران ایتکس برگزار خواهد شد.

سخنرانی در ITWeekend الهام گرفته از کنفرانس های TEDx انجام می شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت.

همچنین در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی استارتاپ های موفق و شکست خورده برگزار میگردد.

گزارش برگزاری ، سخنرانان و کلیپ های هفت دوره قبل در سایت رسمی جشنواره ITWeekend.irموجود می باشد.

هدف اصلی از برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات ایران، انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه، بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها موفق و نوپا می باشد.

سخنرانان این رویداد به شرح زیر می باشند

در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید به وبسایت رویداد به آدرس www.iranitex.com مراجعه یا با شماره تماس دبیرخانه 5-66028963-021 تماس حاصل فرمایید.

همچنین لازم به ذکر است رویداد استارتاپ تلنت نیز به عنوان یکی از بخش های نمایشگاه ایران ایتکس و جشنواره فناوری اطلاعات در حال برگزاری می باشد

در این رویداد در مرحله اول استارتاپ های فعال حوزه فناوری اطلاعات در رویداد ثبت نام کرده و یک پروپوزال مختصر از کسب و کار خود را برای دبیرخانه مسابقات ارسال می کنند.

سپس تیم داوری رویداد استارتاپ تلنت که متشکل از سرمایه گذاران و افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات می باشند، پروپوزال ها را مورد بررسی قرار می دهند.

در صورتی که پروپوزال مورد پذیرش تیم داوری قرار بگیرد، استارتاپ مورد نظر امکان حضور در مسابقه را دریافت خواهند کرد.

پس از پذیرش در مسابقات، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده هر یک از استارتاپ ها حدود ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا محصولات و خدمات خود را به تیم سرمایه گذاری و داوری رویداد ارائه کنند.

در نهایت استارتاپ های برتر جوایز غیر نقدی متعددی دریافت خواهند کرد.

همچنین امکان جذب سرمایه گذار جهت توسعه کسب و کار استارتاپ ها به وجود می آید.


اهداف مسابقه استعداد یابی استارتاپ ها:

· شناسایی و معرفی نوآوری های برتر در حوزه مورد نظر رویداد

· معرفی نیازهای کشور و ایجاد فضای رقابتی بین استارتاپ ها و نهادهای متولی

· جذب سرمایه و تعامل موثر و کارآمد صاحبان ایده های برتر و کارآمد با سرمایه گذاران

· ارائه مشاوره به شرکت های نوپا، صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان

· ترویج و فرهنگ سازی جهت معرفی ظرفیت های بازار سرمایه

در نهایت لازم به ذکر است گروه Sharif ICT ارائه دهنده راهکار های برگزاری رویداد های حضوری و آنلاین مثل مسابقات برنامه نویسی متنوع، نمایشگاه مجازی، همایش مجازی و حضوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران برگزار کننده این نمایشگاه ایران ایتکس و جشنواره فناوری اطلاعات می باشد

Sharif ICT که یکی از زیر مجموعه های شرکت آریا راد شریف می باشد فعالیت خود را از ابتدای سال 1390 با طراحی و برگزاری رویدادی های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع کرده و تا کنون رویداد های متعددی در این حوزه ثبت و اجرا نموده است.

هدف اصلی این گروه شناسایی افراد مستعد، خلاق، توانمند و با انگیزه و ورود این افراد به بازار کار می باشد. لذا اکثر رویداد های برگزار شده توسط گروه Sharif ICT با این هدف کلی طراحی شده و تا کنون تعداد زیادی از این افراد شناسایی و وارد بازار کار شده اند.

لازم به ذکر است کلیه رویداد های طراحی شده توسط گروه Sharif ICT با مجوز و حمایت معنوی دانشگاه صنعتی شریف می باشد .

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها