دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و پیگیری مصوبات ستاد استان اردبیل:

پذیرش مهمان در اقامتگاه‌های اردبیل تا پایان فروردین ماه ممنوع اعلام شد

دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و پیگیری مصوبات ستاد استان اردبیل گفت: پذیرش مهمان در اقامتگاه‌های اردبیل تا پایان فروردین ماه ممنوع اعلام شد.

پذیرش مهمان در اقامتگاه‌های اردبیل تا پایان فروردین ماه ممنوع اعلام شد

شهریار شیر‌ی‌آراسته در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت کرونا اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور ساعت کار مطب‌ها تا ساعت 21 شب تصویب شده است.

وی بیان کرد: اجرای پروتکل‌ها در راستای کمک به کنترل بیماری می‌تواند نقش بسیار حائز اهمیتی ایفا کند که به همین منظور اقدامات لازم در راستای اجرای دقیق و مطلوب این طرح در دستور کار است که به همین منظور ساعات کار مطب‌ها و فعالیت مشاغل تا ساعت 21 شب تصویب شده است.

دبیر کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و پیگیری مصوبات ستاد استان اردبیل گفت: ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه‌ها و مهمان‌سراهای ادارات تا پایان فروردین ماه سال آینده ممنوع اعلام شده و در راستای ایجاد رفاه و آسایش برای مردم و کاهش تجمعات در این زمینه درصدد هستیم بانک‌های پرتردد استان شیفت کاری اضافه به برنامه اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان در راستای کاهش شیوع بیماری موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و آمار مبتلایان و فوتی‌ها را در ایام آخر سال کاهش دهیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها