استاندار بوشهر:

۶.۵درصد تولید ناخالص ملی کشور سهم استان بوشهر است

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و سرمایه‌گذاری گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده بیش از ۶.۵ درصد تولید ناخالص ملی کشور، سهم استان بوشهر است.

۶.۵درصد تولید ناخالص ملی کشور سهم استان بوشهر است

عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرعامل مخابرات ایران با قدردانی از توجه به زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، استان بوشهر به‌عنوان نخستین استان در اجرای این طرح‌ها انتخاب شده که از توجه مدیرعامل مخابرات ایران قدردانی می‌شود.

وی، با بیان اینکه برنامه مهمی در طرح توسعه مخابرات تدوین شده است گفت: با اجرای این طرح در زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی تحولات عظیمی ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر نقش مخابرات در زندگی انسان‌ها و جوامع را بسیار مهم و با اهمیت دانست و تصریح کرد: مخابرات دیگر تنها برقراری ارتباط تلفنی نیست بلکه این ظرفیت در بخش‌های اشتغال، آموزش، معیشت، طبابت و دیگر حوزه‌ها بسیار تاثیرگذار است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

گراوند با اشاره به شرایط کرونایی و آموزش از طریق فضای مجازی خاطر نشان کرد: در شرایط کرونایی اگر زیرساخت‌های ارتباط اینترنتی و مخابراتی فراهم نبود، بدون شک، کرونا، آموزش و تحصیلات را در جامعه تعطیل می‌کرد.

وی، نقش آفرینی سیستم مخابراتی و اینترنتی را در جامعه مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: زیرساخت‌های مخابراتی در استان بوشهر در 2 سال گذشته توسعه یافته که خدمات مخابرات استان بوشهر قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر، سرعت اینترنت را بسیار مهم و مورد تاکید همه مردم دانست و بیان کرد: اگر زیرساخت‌های مخابراتی مناسب نباشد بدون شک سبب پایین آمدن سرعت اینترنت و بروز مشکلات می‌شود.

گراوند با بیان اینکه فلسفه مسئولیت و نظام اداری در جامعه گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست و خاطر نشان کرد: مخابرات نقش بارز و مهمی در جامعه دارد و فعالیت مخابرات استان بوشهر قابل قیاس با گذشته نیست.

وی، با تاکید بر مشارکت شهرداری‌های استان بوشهر برای همکاری با مخابرات در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی گفت: در طرح توسعه زیرساخت‌های مخابراتی همکاری شهرداری‌ها، فرمانداران با مشارکت مردم ضروری است.

استاندار بوشهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان در بخش‌های مختلف را برشمرد و با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مخابراتی افزود: قابلیت‌های مهمی در استان در حوزه تجارت دریایی، صنعت، سرمایه‌‌گذاری، اقتصادی و تولیدی وجود دارد که بر اساس آخرین آمار ارائه شده بیش از 6.5 درصد تولید ناخالص ملی کشور، سهم استان بوشهر است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها