همسر دکتر فاطمی در جدال احمدی نژاد و حداد عادل چه نقشی دارد


4 اسفند 1399 - 21:33
6033f20269e0c_2021-02-22_21-33
سخنان حداد عادل درباره ورود نکردن احمدی نژاد به حوزه انتخابات با پاسخ تند احمدی نژاد مواجه شد.

احمدی نژاد در میان صحبت هایش از یک شخص نیز نام می‌برد و ادعایی جنجالی را مطرح می‌کند.

آن شخص کسی نیست جز پریوش سطوتی همسر دکتر فاطمی، از وزرای مصدق که البته حداد عادل ساعاتی پیش این ادعا را تکذیب کرده است.

در این ویدئو با همسر دکتر فاطمی و ارتباطات او با احمدی نژاد و مشایی بیشتر آشنا می‌شوید

سخنان حداد عادل درباره ورود نکردن احمدی نژاد به حوزه انتخابات با پاسخ تند احمدی نژاد مواجه شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

4 اسفند 1399 - 21:33

احمدی نژاد در میان صحبت هایش از یک شخص نیز نام می‌برد و ادعایی جنجالی را مطرح می‌کند.

آن شخص کسی نیست جز پریوش سطوتی همسر دکتر فاطمی، از وزرای مصدق که البته حداد عادل ساعاتی پیش این ادعا را تکذیب کرده است.

در این ویدئو با همسر دکتر فاطمی و ارتباطات او با احمدی نژاد و مشایی بیشتر آشنا می‌شوید

70

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ج 0 0 پاسخ 1399/12/7 -08:32

هیچ کس برای خدا کارنمیکندهرکسی باتهمت به دیگری میخوادرای بیاره،

همدانی 3 4 پاسخ 1399/12/5 -11:11

فرقه ضاله بهاریه احمدی نژاد همان شاخصه های خوارج و لیبرال های غربگرا و فتنه گر در سال ۸۸ را پیدا کرده است... ما دوست مردم اسراییل هستیم؟!!! به در و دیوار زدن برای دیده شدن نشان از عمق این جریان و فرقه دارد این احمدی نژاد دیگر هیچ شباهتی با احمدی‌نژاد دوره اول رییس جمهوری ندارد و ظلم ایشان در حق سرمایه های حزب الله را مردم آگاه فراموش نخواهند کرد .. ۱۶ میلیارد تومان را خوب است جواب دهد چرا از بیت المال برداشت!!!! و ماجرای سکه های طلایی پنهانی چه بوده است.

ابوذری 2 2 پاسخ 1399/12/5 -11:03

احمدی نژاد با اصالت مکتب مشاعی و رفقا!!! ‌ و پشت کردن به ارزشهای انقلاب از جامعه مطرود شد و با دست و پا زدن های مختلف برای مطرح کردن خود و بگم بگم و... نمی‌تواند مانند اصلاح طلبان عوامفریبی کند... دروغگویی و مغلطه کاری از شگردهای کهنه این فرد است و پازل فتنه را میخواهد تکمیل کند. این نظام ازدست این جماعت بستوه آمده است.

ناشناس 0 3 پاسخ 1399/12/5 -10:49

از تصاویر این ویدئو احمدی نژاد کلاه خودرا بالاتربگذارد (عشق بازی خانم دکترفاطمی بامشائی) !!!!!!!!!!!!

کاندیدای ریاست جمهوری 0 3 پاسخ 1399/12/5 -09:47

اینا همش جنگ زرگریه برای اینکه احمدی نژاد در لحظه اخر با منت و با ترفند پوپولیستی به کارزارانتخاباتی وارد بشه . اقای حداد بازیگر هم شده و نقش ادم بده رو بازی میکنه و احمدی نژاد رفته تو نقش نجات دهنده ایرانیان . زهی خیال باطل .مردم دیگه گول این خیمه شب بازی رو نمی خورند

شهاب 3 0 پاسخ 1399/12/5 -09:40

داماد حدادعادل مدیرعامل بانک ملی ایران اموال وپول این مردم فقیر را دوزدیده وبرده به کاناد آقای حداد عادل و احمدی نژاد چرا از آنها صحبت نمیکند .

۴۶ 6 1 پاسخ 1399/12/5 -08:36

خبرفوری تو صدها از این کلیپ ها بزار مردم خودشون میفهمند که چی به چیه ، با این جور کلیپ وجهه احمدی نژاد خراب نمی شه ، احمدی نژاد کارنامه اش پیش مردم درخشانه دادا ... فهمیدی

مجید 6 1 پاسخ 1399/12/5 -08:03

آقای حداد از طرف همه مردم ایران صحبت نکنید شاید مردم آقای احمدی نژاد را خواسته باشند

ممل 4 2 پاسخ 1399/12/5 -07:35

ای ول احمدی نژاد. ۱۴۰۰ فقط احمدی نژاد.

كتايون 4 1 پاسخ 1399/12/5 -06:37

اكثر اين اقايان ،،مثل مار جلد عِوَض كرده اند ،شاه پرست بودند مثل خاتم،،،،،،،،،،حالا شده اند حزب الله دواتيشه

امیر 1399/12/5 -10:09

کتایون، اگه دقیقتر باشی متوجه میشی که این آدما رنگ عوض نکرده اند.بلکه همیشه کارشون کاسه لیسی حاکمان بوده است. اینا کارشون اینه، براشون فرقی هم نمی کنه که حاکم کی باشه

عباس 5 2 پاسخ 1399/12/5 -05:21

ترس از احمدی نژاد خواب بعضی ها برده ..شده مثل ارواح ووحشت در خواب ....

ناشناس 17 1 پاسخ 1399/12/5 -02:33

آره احمدی نژاد نمیاد خیالتون راحت دزدیهاتون رو بکنید

محمدرضا 11 6 پاسخ 1399/12/5 -01:36

راست میگه حداد دست فرح رو نبوسیده فرح دست حدادو بوسیده

کیان 1 10 پاسخ 1399/12/5 -00:36

اسم احمدی شده عین برزیلی ها یک خط طول داره؟؟ شده احمدی چاوز نامه پوتین جنیفر لوپز نامه بایدن برق تگزاس نامه محمد بن السلمان محمد البرادعی و احمدی به این احمدی به ان! تلگراماحمدی توئیت احمدی شده خنده ایرانیان دمش گرم

خ 1399/12/5 -06:14

هم احمدی نژاد هم حدادبی عدل درفکرمنافع ملت نبستن پاروی مردم میزاند برای بالا بردن خودشان

احمد 14 3 پاسخ 1399/12/5 -00:23

سوال از آقای حداد عادل شما چکاره مملکت هستی که از حالا اولاً آمدن احمدی‌نژاد را صددرصد نفی می کنی؟ صددرصد می دونی که رد صلاحیت می شود طبق کدام قانون ایشان رد صلاحیت می شود؟

مهدی 15 2 پاسخ 1399/12/5 -00:02

احمدی‌نژاد دروغ نمیگه حداد دروغو چرا به خواست مردم احترام نمی گذارید.

کاربر ناشناس 10 1 پاسخ 1399/12/5 -00:00

متاسفانه سفره ای پهن است و همه انها با هم میخورند و ابروی خود را هم میبرند و مردم مظلوم هم بازیچه شماهاست