اجرای بیمه قالی بافان اصفهانی با ارائه کارت ملی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان اصفهان از اجرایی شدن بیمه قالی بافان در استان اصفهان برای اولین بار با ارائه کارت ملی خبر داد.

اجرای بیمه قالی بافان اصفهانی با ارائه کارت ملی

به گزارش از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر از اجرایی شدن بیمه قالی بافان در استان اصفهان پس از یک سال و نیم پی گیری خبر داد و افزود: با همت مرکز ملی فرش ایران و بخش خصوصی امکان ثبت نام بیمه قالی بافان فراهم شد.

وی افزود: طرح ملی حمایت بیمه ای از قالی بافان استان اصفهان شامل بیمه تکمیلی درصد است. درمان، بلایای طبیعی، بیمه زندگی، حوادث به همراه تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق شعب سراسر کشور با کشور با کارمزد ۴ درصد اجرایی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به قالی بافان اصفهان با پیگیری مستمر پس از یک سال و نیم محقق شد تا در بیش از ۱۲ هزار مرکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد بیمه ایران برای اولین بار در کشور با ارائه کارت ملی فراهم شود.

وی افزود: بعد از ثبت نام بسته بیمه ای با حمایت همه جانبه بانک قرض الحسنه مهر به جهت حمایت از قالی بافان و حمایت از تولید کالاهای ایرانی تسهیلات کالا، کارت با کارمزد ۴ درصد تا سقف ۲۵ میلیون هم فراهم شده است.

48

منبع: خبرآنلاین

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بیمه و بلیط برای مسافرت و استفاده از مترو و اتوبوس باید کد ملی شودو تمام کارهای بانکی و پلاک خودرو و هرید فروش مسکن و انتقال قبوض کدملی ثبت شود و خدمات درمانی و بیمارستانی کد ملی و صدور بارنامه در پایانه ها کدملی با اجرای انها بعد از شش ماه دولت متوجه خواهد شد که جلوی چه رانت و فرار مالیاتی گرقته شده

  • آرش
    0

    بزک نمیربهار میاد کمبازه باخیار میاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها