معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان:

ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برق من

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: به میمنت دهه فجر، سه خدمت رایگان به مشترکان استان ارائه شد.

ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برق من

محمدرضا لشکری گفت: از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه سال جاری، ۳۴۸ مشترک برق از سه خدمت رایگان این شرکت شامل؛ " تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی"، " تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی" و " آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی" ، به صورت رایگان و بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن برقِ من بهره مند شدند.

وی با اشاره به این که ۳۱۵ مشترک برای تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی اقدام نموده اند افزود: خدمت رایگان دیگر، آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی بوده که ۱۶ مشترک در سامانه برقِ من اطلاعات را درج نموده و به انجام رسیده است.

وی اظهارداشت: تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی به عنوان خدمتی رایگان دیگری است که ۱۷ مشترک به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از آن استفاده نموده اند.

لشکری اضافه کرد: کلیه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق در سطح استان سمنان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می شود و متقاضیان و مشترکان برق می بایست برای اخذ خدمات موردنظر، اپلیکیشن برقِ من را از طریق کافه بازار یا وب سایت شرکت توزیع برق استان دریافت و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده و در قسمت خدمات مشترکین، با ثبت و درج مستندات لازم، خدمت مربوطه را به انجام برسانند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها