آزادی 20 زندانی به مناسبت روز پدر/ برگزاری جشن های گلریزان کرمان در ماه رمضان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با آزادی 20 مددجوی زندان های استان اجرا خواهد شد.

آزادی 20 زندانی به مناسبت روز پدر/ برگزاری جشن های گلریزان کرمان در ماه رمضان

یدالله موحد در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان افزود: ستاد دیه پرچمدار و متولی اصلی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است و در سال جاری در قالب نهضت آزادسازی زندانیان در مکتب حاج قاسم موفق به جلب همکاری مجموعه های متعدد از جمله اقشار مختلف بسیج، سپاه، مجمع مداحان و سایر مجموعه ها شده و اقدامات بسیار خوبی را در راستای اجرای ماموریت های قانونی خود به انجام رسانده است.

وی افزود: ستاد دیه استان کرمان تجربیات بسیار خوبی برای برگزاری جشن های گلریزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد و از این رو باید برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشن های گلریزان صورت گیرد.

موحد تصریح کرد: کمک های مردمی به ستاد دیه در قالب جشن های گلریزان، نشان دهنده پایگاه اجتماعی اقدامات این ستاد و موجب برکت بسیار زیادی در اجرای برنامه های مورد نظر در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

همچنین مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در این نشست گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) زمینه آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان فراهم شده است.

سیدحجت الله موسوی قوام افزود: مجموع بدهی این مددجویان 15 میلیارد و 463 میلیون تومان بوده که 14 میلیارد تومان جلب رضایت شکات انجام شده و تعدادی از مددجویان نیز توان پرداخت بخشی از بدهی خود به مبلغ 423 میلیون تومان را داشته اند.

وی بیان کرد: به منظور آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد زندان های استان کرمان به مناسبت روز پدر، 385 میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است و تعدادی نیز با استفاده از کمک های ویژه ستاد دیه مرکز آزاد خواهند شد.

موسوی قوام ادامه داد: در حال حاضر 187 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها