هت‌تریک ستاره ۲۰ ساله فوتبال زنان سیرجان با دریبل‌های مسی‌طور/ ویدئو

تیم فوتبال بانوان سپاهان روز یکشنبه با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل شهرداری سیرجان شکست سنگینی را متحمل شد.

هت‌تریک ستاره ۲۰ ساله فوتبال زنان سیرجان با دریبل‌های مسی‌طور/ ویدئو

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان از مرحله نهایی لیگ برتر بانوان کشور عصر امروز در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه شش بر ۲ از میهمان شکست خورد.

در این دیدار که تیم میزبان در نیمه اول با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد و بانوان سپاهان نتوانستند از موقعیت های خود به درستی بهره ببرند و در مقابل تیم شهرداری سیرجان که هجومی کار می کرد بازی برتر را از لحاظ فنی و تاکتیکی به نمایش گذاشت.

شهرداری سیرجان در نیمه دوم نتیجه نیمه نخست را تکرار کرد و در پایان بازی با نتیجه ۶ بر ۲ به سود نماینده سیرجان استان کرمان به پایان رسید تا میمهان دومین پیروزی خود را در مرحله نهایی به دست بیاورد.

از حاشیه های این دیدار می توان به شباهت رنگ لباس داوران به بازیکنان سپاهان اشاره کرد که در نیمه دوم داوران رنگ لباس خود را تغییر دادند.

اکنون شهرداری سیرجان با ۶ امتیاز در صدر جدول، شهرداری بم با چهار امتیاز دوم، وچان کردستان با یک امتیاز سوم و سپاهان بدون امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد.

در این دیدار، ستاره ۲۰ ساله و بویراحمدی در جشنواره ۶ گله شهرداری سیرجان هت‌تریک کرد؛ یکی از گل‌های او، این‌چنین ناب و دلچسب بود. دریبل‌های مسی‌طور که او را در چند ثانیه به دهانه دروازه حریف رساند. البته که نباید از اشتباه عجیب گلر حریف غافل بود:

منبع: ایرنا

24

حجم ویدیو: 3.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    زمین بازی چه قدر سیاهه

  • کاربر ناشناس
    0

    ده بروبه شوهربچه ات برس،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها