نایب رئیس مجلس:

معلوم نیست اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به انتخابات ۱۴۰۰ برسد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در اولویت رسیدگی مجلس قرار دارد اما این که به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برسد را نمی دانیم و هنوز معلوم نیست.

معلوم نیست اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به انتخابات ۱۴۰۰ برسد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران در اختتامیه ایده‌نگاری بحران کرونا و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به مجلس واصل شده و کمیسیون در حال بررسی ایرادات است و از منظر آیین‌نامه داخلی مجلس در اولویت رسیدگی قرار گرفته است. تصور ما این است که امکان بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان در مجلس وجود دارد ولی این‌که آیا اصلاحات مورد نظر و تایید شورای نگهبان باشد و به انتخابات آتی برسد را نمی‌دانیم و هنوز معلوم نیست.

وی درباره تفکیک انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری گفت: ما اصلاح انتخابات شوراها را در دست داریم اما بعید است به این دوره انتخابات برسد، البته ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

نایب رئیس مجلس در پایان گفت: اگر شورای نگهبان و مجلس در جهت اصلاح برخی قوانین در انتخابات شوراها به جمع بندی برسند ما این موضوع را لحاظ خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    بایدبابت این همه جلسه که برای این قانون گذاشتیدووقتی که تلف کردیدومیلیون هاتومان هزینه برای این جلسات شدنزدمردم وخداپاسخگوباشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها