تام و جری دوباره به سینماها می‌آیند/ تماشای تیزر فیلم

فیلم-انیمیشن جدید

تام و جری دوباره به سینماها می‌آیند/ تماشای تیزر فیلم

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران ۲۶ فوریه را برای نمایش فیلم جدید "تام و جری" در چین انتخاب کرده تا این فیلم اولین فیلم خارجی باشد که در سال نوی چینی در این کشور اکران خود را آغاز خواهد کرد.

تعطیلات سال نوی میلادی که ۱۱ تا ۱۷ فوریه است، به طور کلی سودآورترین بازه زمانی سینمای چین در کل سال است و بنابراین رقابت فیلم های برای اکران در این دوره زمانی بسیار زیاد است. از این روز مسئولان چینی به صورت غیررسمی و برای حمایت از سینمای داخلی از اکران فیلم های خارجی و بویژه هالیوودی در این مدت ممانعت می کنند.

"تیم استوری" کارگردانی فیلم-انیمیشن جدید "تام و جری" را بر عهده دارد و "کریس کلومبوس" نیز از پیش به عنوان تهیه‌کننده این فیلم انتخاب شده که با بودجه ۵۰ میلیون دلار ساخته شده است.

داستان این فیلم به اتفاقات پس از سکونت جری در یک هتل در نیویورک می پردازد و یکی از پرسنل جدید هتل با بازی "کلوئی گریس" مامور بیرون کردن موش مزاحم برای آماده سازی جشن عروسی یک چهره معروف می شود و در این راه از کمک تام (گربه) استفاده می کند.

"مایکل پنا"، "کالین جاست" و "کن ژئونگ" دیگر بازیگران این فیلم هستند که تلفیقی از فیلم و انیمیشن است. این فیلم همزمان با چین در آمریکا نیز اکران می شود و سامانه نمایش آنلاین HBO Max نیز آن را عرضه خواهد کرد.

منبع: ایران آرت

72

حجم ویدیو: 9.27M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها