کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ، یک تن و ۱۶۷ کیلو مواد مخدر را کشف کردند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

سردار احمد طاهری بیان داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و مهرستان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مهرستان به ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور سرانجام اعضای این باند را که با یک وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور مهرستان به ایرانشهر بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از مناطق کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و ۵ قاچاقچی دیگر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و ۱۶۷ کیلو و ۱۲۵گرم مواد افیونی را شامل ۷۰۵ کیلو و ۶۵۰گرم حشیش، ۴۳۳ کیلو و ۴۷۵ گرم تریاک و ۲۸ کیلو گرم هروئین، به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۸۶فشنگ و یک قبضه کلت کمری با ۶ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها