جان باختن زن میانسال در میان ضایعات ساختمانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: حادثه آتش سوزی منزل مسکونی با کاربری غیر مجاز انبار ضایعات پارچه و لباس‌های مستعمل، جان زن میانسال را گرفت.

جان باختن زن میانسال در میان ضایعات ساختمانی

محمد هادی قانع افزود: این حادثه ساعت ۵ و ۳۷ دقیقه بامداد امروز در خیابان قاآنی جنوبی رخ داد که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشان ی ۱۹، ۶، ۵، ۹ و ۲ به همراه ۵ خودروی عملیاتی و ۲۰ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شد.
وی گفت: انواع ضایعات مخصوصاً پارچه در همه بخش‌های این منزل از جمله حیاط، راه‌پله، اتاق‌ها و فضای داخلی به صورت کاملا غیر مجاز و خطرناک نگهداری می‌شد.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان این که به دلیل حجم بالای مواد قابل اشتعال هر دو طبقه ساختمان شعله‌ور شده بود افزود: حجم زیادی از دود غلیظ از ساختمان به بیرون متصاعد می‌شد به نحوی که نفوذ به داخل اتاق‌ها بسیار سخت بود، اما آتش‌نشانان عملیات را با موفقیت انجام دادند.
قانع گفت: به دلیل سقف شیروانی این ساختمان و اتصال آن به ساختمان‌های همجوار آتش در حال سرایت به منازل اطراف بود که در نهایت آتش‌نشانان موفق شدند آتش را کنترل و از سرایت آن جلوگیری کنند.
محمد هادی قانع با بیان این که بعد از ۴ ساعت تلاش، عملیات اطفای آتش به پایان رسید افزود: تغییر کاربری منازل مسکونی به انبار‌های غیر مجاز، موضوعی نگران کننده است که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها