استاندار تهران خبر داد

روند افزایشی بیماران کرونایی بستری در تهران در یک تا دو هفته آینده

استاندار تهران با بیان اینکه آمار بیماران سرپایی کرونا افزایش پیدا کرده است، گفت: اگر با همین روند پیش برویم، طی یک الی دو هفته آینده، روند بیماران بستری در تهران افزایش خواهد داشت.

روند افزایشی بیماران کرونایی بستری در تهران در یک تا دو هفته آینده

انوشیروان محسنی بندپی درباره وضعیت بیماری کرونا در استان تهران گفت: میزان بیماران مبتلا به کرونا که به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، روند رو به رشد دارد و اگر با همین روند پیش برویم، احتمال اینکه یک الی دو هفته دیگر میزان موارد بستری نیز در مراکز درمانی افزایش پیدا کند، بسیار بالاست.

وی ادامه داد: خواهش ما از مردم این است که همانند گذشته پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌ گذاری و منع تردد شبانه را رعایت نکنند و همکاری لازم را داشته باشند تا ما به وضعیتی نرسیم که ناچار شویم، محدودیت‌هایی را که لغو کرده بودیم دوباره برقرار کنیم.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وضعیت شلوغی بازار در شب عید، محدودیت‌هایی برای کاهش بیماری اعمال می‌شود؟ گفت: در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و مراکز بهداشت و درمان یک طرح پهنه‌بندی در بازار انجام شده است و مواردی را که باید رعایت شود تا هم کاهش فعالیت نداشته باشیم و هم اینکه با کاهش تجمعات روبرو باشیم، صورت گیرد و امیدواریم با این برنامه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا مجبور نشویم با اعمال محدودیت‌ها فعالیت اصناف را کاهش دهیم.

محسنی‌بندپی همچنین درباره جرائم کرونایی گفت: همه جرائم در ابتدا به خزانه واریز می‌شود و بعد به دستگاه مورد نظر پرداخت می‌شود در خصوص جرائم محدودیت‌های کرونایی نیز براساس مصوبه و اعلام وزیر بهداشت مبلغ این جریمه‌ها به ناجا پرداخت می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها