علی کریمی از حضور در تلویزیون انصراف داد

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با تأکید بر این که برنامه در نظر گرفته شده نمایشی است و به صلاح فوتبال نیست از حضور در تلویزیون برای مناظره در مورد انتخابات انصراف داد.

علی کریمی از حضور در تلویزیون انصراف داد

علی کریمی با ارسال نامه‌ای به مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از حضور در برنامه‌ای که برای کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، انصراف داد.

در نامه علی کریمی آمده است: «احتراما به آگاهی می‌رسانم اینجانب علی کریمی نامزد تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال سال‌هاست نقاط ضعف فوتبال ایران و راه‌های برون‌رفت از بحران فعلی فوتبال کشور را در قالب مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌ام و اکنون حضور در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی و مناظره با سایر کاندیداهای محترم را به صلاح فوتبال کشور ندانسته و آن را بیشتر نمایشی می‌بینم.

صدا و سیما سال‌ها فرصت داشته تا با بررسی وضعیت فوتبال کشور و دعوت از اهالی فوتبال و کارشناسان، نقش خود را به عنوان رسانه در جهت بهبود شرایط فوتبال ایفا کند اما به نظر می‌رسد اکنون در فاصله هفت روز تا انتخابات، ساختن این برنامه چندان به نفع فوتبال نخواهد بود.

لذا ضمن تشکر از دعوت شما برای حضور در برنامه فوتبال برتر، ترجیح می‌دهم برنامه‌های خود را برای اداره فدراسیون فوتبال در فضای دیگر به اطلاع مردم عزیز و اعضای محترم مجمع برسانم».

انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۱۰ اسفند برای شناخت رئیس و اعضای هیات رئیسه برگزار خواهد شد. به همین خاطر شبکه سه سیما از چهار کاندیدای ریاست این فدراسیون دعوت کرده است که برای ارائه برنامه‌هایشان به تلویزیون بروند. علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    مردم باید بدانند پس میخواهی با دیگر دوستات مسئولیت بگیری پشت درهای بسته لابی بازی کنین وریش مردم بخندی

  • دن کیشوت
    0

    تقابل علی کریمی با سردارها، علی کریمی، یک، و سردارها، سه، آیا طبق معمول مدیریت در بین پاسداران قسمت خواهد شد؟

  • بنده خدا
    0

    دمت گرم واقعا راست گفتی و مواظب باش توی تله این رسانه غیرملی نیافتی

  • حسین
    0

    علی کریمی اینکاره نیس و بیشتر جو داده تا راهکار

  • ح م د
    0

    البته این برنامه فقط محدود به شما چند نفر میشود تا بتوان شخصی را که برنامه های اجرایی بهتری برای فوتبال کشور دارد، شناخت. آقای کریمی من خودم پرسپولیسی هست اما مدیریت برای فوتبال، برنامه ریزی ، نظارت و ارزیابی ، پشتیبانی و مدیریت سالم و جهادی می خواهد. البته ما در این چند سال اخیر از شما هیچ صحبتی برای مدیریت کلان فوتبال کشور نشنیده ایم. صحبت هایی که شما داشته اید بیشتر نقد به وضع موجود بوده نه برنامه ای برای بهبود. خوب نقد زدن را الحمدلله همه بلد هستن.

  • ن.ک
    0

    جوان نترس باید کاری که قرار است انجام بدهی به مردم بگوئی بازی اشنک دارد سر شکستنک دارد البته دقیقا میدانم در میدان فوتبال خوب فونبال بازی میکردی ولی حا لا باید بتوانی شفاف اهداف خودرا در امورمدیریتی رانیزدر مقابل دور بین بیان کنیددرغیرصورت مشکل است بتوانی آرا کسب کنی حالا این گوی و این میدان

  • ۴۶
    0

    انصراف داد ؟! برای مناظره حرف زدن را بلد نیست ترسیده دیگه ، انصراف ! خخخخخ

  • آزاد
    0

    این همونی هست که تو زمین ورزش زد تو گوش داور و یکسال محروم شد حالا میخواد رئیس بشه ! واویلا ..

  • محمود
    0

    فیلم باز کردن برا مردم درست نیست صدا وسیما مشخص جانب کیست. وکلا با علی کریمی مشکل داره دارید هم چیز را سیاسی می کنید.درست نیست مردم می فهمند خیلی بهتر از شما که پشت پرده دارید چکار می کنید.

  • سرابي
    0

    خوب بايد هر كسي سر كاري كه تخصص داره باشه ديگه، مثل اين ميمونه كه به نقاش بگي بياد برات لباس بدوزه خنده داره، سرداران مي تونن مشكلات فوتبال رو حل كنند يه فوتباليست كه عمرشو تو اين راه گذاشته نمي تونه؟؟؟؟ عجيبه به خدا

  • موسوی
    0

    عجب کاری کردی علی افا،،،، اینا میخوان مث انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا رو به جون هم بندازن،، نهایت عاقلیت بود

  • ناشناس
    0

    دیپلمشو زورکی گرفته میخواد مناظره بده اینهایی دکترا دارن زیرش زاییدن صحبت کردن علمی وفنی بلد نیست

  • کوروش
    0

    سلطان علی کریمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها