زن متهم به قتل مرد موردعلاقه اش با 50 بار سوگند تبرئه شد

زنی که متهم است مرد موردعلاقه‌اش را از پنجره به بیرون پرت کرده و به قتل رسانده ‌است، ٥٠ بار قسم خورد که این قتل کار او نبوده و به‌این‌ترتیب تبرئه شد.

زن متهم به قتل مرد موردعلاقه اش با 50 بار سوگند تبرئه شد

به گزارش خبر فوری به نقل از شرق، این زن پیش‌تر هم محاکمه و از اتهام قتل عمدی تبرئه شده بود اما دیوان عالی کشور با نقض حکم برائت این زن خواستار برگزاری مراسم قسامه شده و پرونده را از موارد لوث تشخیص داده بود. این حادثه شهریور سال ٩٠ اتفاق افتاد. بعد از اعلام خبر اين حادثه، مأموران کلانتری ١٣٦ فرجام در محل حاضر شدند و بررسی‌های خود را آغاز کردند. تحقیقات نشان داد مرد ٣٦ ساله‌ای از پشت‌بام طبقه چهارم به تراس طبقه دوم ساختمان پرتاب شده است. این مرد به‌شدت مجروح شده بود و همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کردند اما مرد در بیمارستان جان باخت.

پس از این، خبر به بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام و تحقیقات جنایی درباره پرونده آغاز شد. پدر مقتول به مأموران گفت پسرم مدتی بود با زنی رابطه داشت و من هم این موضوع را می‌دانستم؛ آن زن ٢٠ سال از پسرم بزرگ‌تر بود و به خاطر همین اختلاف سنی هم من در نهایت موفق شدم پسرم را منصرف کنم؛ حالا هم فکر می‌کنم آن زن پسرم را به عمد کشته است چراکه شب حادثه پسرم در خانه او بود.

با توجه به شکایت پدر مقتول مأموران شیما را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها ارتباط با احمد (مقتول) را قبول کرد اما گفت او را به قتل نرسانده است. این زن گفت: با احمد رابطه داشتم و به خانه‌ام می‌آمد، او می‌خواست با من ازدواج کند و همه قرارها را گذاشته بودیم اما بعد از مدتی پشیمان شد من هم خیلی ناراحت شدم و می‌خواستم ارتباطم را با او قطع کنم به همین خاطر هم گفتم دیگر به خانه‌ام نیاید. تا اینکه یک روز قبل از حادثه متوجه شدم وقتی من در خانه نبودم، احمد و دوستانش وارد خانه‌ام شده‌ و مبلغی پول و طلا از خانه برده ‌بودند؛ این موضوع من را خیلی ناراحت کرد چون قرار بود ما با هم ازدواج کنیم. به احمد اطمینان کرده و به او کلید داده بودم اما از خانه‌ام دزدی کرده ‌بود. روز حادثه با ترفندی او را به خانه کشاندم و از او خواستم هرچه دزدیده ‌است به من پس‌بدهد. به او گفتم باید هرچه از خانه برداشته برگرداند؛ زیر بار نرفت و گفت هیچ‌چیز نمی‌دهد؛ من هم عصبانی شدم و او را کتک زدم و بعد هم هلش دادم و گفتم از خانه من برو بیرون اما احمد چون شیشه مصرف کرده‌ بود، حالت عادی نداشت؛ به سمت پنجره رفت و خودش را به پایین پرت کرد.

بعد از گفته‌های این زن با توجه به اینکه شاهدان گفته‌ بودند زن جوان احمد را به سمت پنجره هل داده، کیفرخواست علیه او صادر شد و پرونده برای محاکمه به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران رفت. متهم پای میز محاکمه قرار گرفت و یک بار دیگر ادعای خودش را مطرح کرد و در پاسخ به شاهدان گفت: آنها دیده‌اند که من احمد را هل دادم اما کسی ندیده که من او را به پایین پرت کردم؛ من قاتل نیستم و احمد را نکشته‌ام.

با پایان جلسه رسیدگی هیئت قضات وارد شور شدند و متهم را از قتل عمدی تبرئه کردند. این رأی مورد اعتراض اولیای‌ دم قرار گرفت و دیوان عالی کشور هم پرونده را از موارد لوث تشخیص داد و به شعبه هم‌عرض فرستاد. روز گذشته متهم یک بار دیگر پای میز محاکمه رفت. زمانی که قضات از اولیای ‌دم خواستند در صورت قبول ٥٠ نفر واجد شرایط را به دادگاه معرفی کنند تا قسم بخورند شیما قاتل است آنها گفتند چنین توانایی‌اي ندارند و قسم را به شیما واگذار کردند؛ متهم نیز قبول کرد ٥٠ بار قسم بخورد که قاتل نیست. با پایان جلسه دادگاه هیئت قضات متهم را براساس مراسم قسامه از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد پرتوی
    0

    این داستان:چگونه می توان تیم خود را به حاشیه برد؟ اینکه از قدیم گفته‌اند :بخشش از بزرگان است؛ بخشی هم به این معنی است که بزرگتر با توجه به تجربه بیشترش ،بیش از دیگران قدرت کنترل خشم و عصبانیت خود را دارد و با کم حوصلگی و عنان خشم از دست دادن ،کاری نمی کند که بهانه دست دیگران بدهد و مشکل را بیش از پیش بزرگ کند.اتفاقی که در مورد مدیرعامل تراکتورسازی نیفتاد و مشکلی که با بحث درون تیمی می توانست به آسانی حل شود با رسانه ای شدن آن از سوی آقای اجرلو؛ ان هم پیش از یکی از مهمترین بازیهای تراکتور و لیگ،به مشکلی بزرگ برای تراکتورسازان بدل شد. به عبارت دیگر آقای مدیرعامل خود باعث ایجاد تنش و حاشیه در تیمش شد.کاری که با بزرگی و صبر وحلم از سوی ایشان به راحتی قابل حل بود.غیر از این ،این نوع برخورد با مربی ای که در زمان اوج مشکل تراکتورسازان و محرومیت آنها از دو پنجره نقل و انتقالات ،ابروی خود را پیش گذاشت و با جوانان نتایج چندان بدی کسب نکرد ،بدور از انصاف است.حداقل اینکه با دیدن این رفتارها در آینده کمتر مربی مستعد و قابلی ، هدایت تراکتورسازان را به عهده خواهد گرفت.در هرحال مدیرعامل تراکتور بازی دوسرباختی شروع کرده که(چه در صورت برد و چه باخت تراکتور) دود آن تنها به چشم تیم خودش خواهد رفت.امید می رفت که هیات مدیره با دخالت و میانجیگری به این بحران پایان دهد که با بیان برگزاری جلسه پس از پایان بازی ،آن هم به هدر رفت.در هرحال بزرگان تراکتور باید چاره‌ای برای حل این مشکل بیندیشند ،پیش از آنکه کار از کار بگذرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها