عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در گفتگو با خبرفوری:

جزئیات اصلاح بودجه ۱۴۰۰ / حقوق سربازها ۴برابر می‌شود، وام ازدواج افزایش خواهد یافت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: مجلس بودجه را از ۹۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵۰ هزار میلیارد افزایش داده است.

جزئیات اصلاح بودجه ۱۴۰۰ / حقوق سربازها ۴برابر می‌شود، وام ازدواج افزایش خواهد یافت

مجتبی رضاخواه در گفتگو با خبر فوری درباره جزئیات اصلاح بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: بنظر می‌رسد بودجه کافی برای طرح درجه‌بندی معلمان تخصیص داده نشده است. با این حال حقوق سرباز‌ها بیش از ۴برابر افزایش داشته است. وام ازدواج ۷۰میلیون و برای دختران زیر ۲۳سال و پسران زیر ۲۵سال ۱۰۰ میلیون است.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 4.45M | مدت زمان ویدیو: 00:03:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • یا کریم بابا
    0

    و دوباره وعده های واهی برای نزدیکی به انتخابات شروع شد

  • ناشناس
    0

    مردم میگن نره نمایندگان و بعضی مسئولان میگن بدوش جوانان به دلیل بیکاری و بی شغلی و نداشتن اینده روشن ازدواج نمیکنند اقایان وام ازدواج را زیاد میکنند و فکر میکنند اقساط این وامها از اسمان میاد.

  • داریوش
    0

    مجلس بودجه را برسی میکند وبار ها شده روحانی به آن اعتراض کرده وگفته به نفع مردم نیست ! ولی جالبه در این ۶یا۷ماه یک بار هم پایش را به مجلس نگذاشته فقط برای لجبازی!توکه به فکر مردمی حداقل چند بار میرفتی مجلس برای بودجه رایزنی میکردی معلومه همش دروغه شما فقط حقوق ورانت گرفتید که درتاج وتخت مدیریت کنید!

  • شهرام.ر
    0

    ایشون یه جوری حرف میزنند که فکر میکنی مجلس از جیب باباش میخواد به ما صدقه بده ! . این ۶۰۰۰۰ میلیارد اضافه شده به بودجه سال آینده رو از کجا تامین می کنید؟ پیش‌بینی بودجه سال آینده بر اساس میزان منابع و فروش (نفت، گاز و ...) انجام میشه .شما (مجلس) معتقدید که تحریم‌ها برداشته می‌شوند (نه به‌خاطر قانون ضد تحریم که شما(اصولگرایان) تعیین کردید ) در عین حال در ظاهر با برجام مخالفید !!!! مردم ما از این جنگ زرگری بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به تنگ آمده اند. اگر پیش‌بینی شماها اشتباه از آب دربیاد (تحریم ها پابرجا بمونند) میزان تورم چندین برابر افزایش می‌یابد و وای به حال ما مردم (شما که وضعتون خوبه) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها