مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان:

۹۰ تن کود رایگان در ۸ شهر گلستان توزیع می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: طرح «جهش تولید در دیمزارها» در هشت شهرستان گلستان اجرا شده و در مرحله اول ۹۰ تن کود رایگان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

۹۰ تن کود رایگان در ۸ شهر گلستان توزیع می شود

محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: با توجه به توافقات این ستاد با وزارت جهاد کشاورزی با موضوع «جهش تولید در دیمزارها»، توزیع کودهای مورد نیاز کشاورزان از جمله سولفات آمونیوم و کود کامل (Mpk) در دستور کار ستاد اجرایی قرار گرفت که در مجموع ۹۰ تن کود با ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

سلمان زاده گفت: این طرح ملی در هشت شهرستان استان عبارت از آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، علی آبادکتول، گنبدکاووس، کلاله، گالیکش و مینودشت به مرحله اجرا درآمده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: از جمله اهداف این اقدام در استان توسط این ستاد توان افزایی نسبت به کشاورزان، ترویج، آموزش، پایین آوردن بخشی از هزینه های و در نتیجه افزایش سطح کیفی و کمی کلزا در سال «جهش تولید» و برابر منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال است.

سلمان زاده در پایان اشاره کرد: مقدمات این طرح در استان از جمله پشتیبانی، بکارگیری کارشناسان تخصصی مرتبط، آموزش میدانی و در روی زمین از جمله اقداماتی است که قبلاً صورت گرفت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها