استاندار اردبیل:

برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و جوانان، برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شود

اکبر بهنامجو در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: در راستای آغاز حرکت‌های فرهنگی جامعه مسجد به عنوان مبدأ مهم و اساسی درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و جوانان، برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه کنیم.

وی بیان کرد: تأمین فضای اداری کانون‌های مساجد برای تشکیلات اداری از اهم مواردی است که در این زمینه فعالیت‌های ارزنده‌ای برای انجام اقدامات موثر و مفید انجام می‌شود تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی کشور را توسعه بخشیده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: اقدامات موثر و خوبی با همکاری نوجوانان و جوانان در محلات انجام یافته و تلاش وافری توسط فعالان کانون‌های مساجد استان انجام یافته که مایه مباهات است و در این زمینه باید درخواست و مطالبات فعالان این عرصه را در دستور کار قرار داده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌ها یک اولویت اساسی است و در این زمینه کانون‌های مساجد نقش اساسی در راستای حل مشکلات موجود دارد و درصدد هستیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی به اندازه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشته و به خواسته‌هایمان در این راستا جامه عمل بپوشانیم چرا که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها