عشق مرد اماراتی به نامزدش او را راهی بازداشتگاه کرد

پلیس دبی مردی را به اتهام سرقت یک شتر تازه متولد شده و بسیار ارزشمند دستگیر کرد.

عشق مرد اماراتی به نامزدش او را راهی بازداشتگاه کرد

مردی اماراتی شتری تازه متولد شده و ارزشمند را به عنوان هدیه تولد نامزدش دزدید، سرقتی که باعث خبرساز شدن آن در فضای مجازی شد و بلافاصله طبق گزارش‌های ارسال شده، پلیس این مرد را دستگیر کرد.

صاحبان این شتر اوایل این ماه درباره سرقت از مزرعه خود خبر دادند و همین امر پلیس دبی را به جستجو در منطقه کشاند، جستجویی که البته بی‌نتیجه ماند. چند روز بعد، یک مرد اماراتی با پلیس تماس گرفت و گفت یک شتر ولگرد در حدود ۳ کیلومتری (تقریبا ۲ مایل) در مزرعه اش سرگردان است.

به گفته پلیس دبی، هنگام بازجویی، داستان این مرد فاش شد. این مرد به سرعت اعتراف کرد که از مزرعه همسایه خود گونه‌ی نادری از شتر را برای هدیه تولد نامزدش دزدیده بود و هنگامی از گرفتار شدن در بند پلیس نگران شد، خبر از سرگردانی این شتر در مزرعه اش داد. گفته شده پلیس شتر را به صاحبانش بازگرداند و دزد و نامزدش را به اتهام سرقت و دروغگویی دستگیر کرد.

مرد اماراتی به جرم دزدیدن شتر برای هدیه به نامزدش بازداشت شد

گفتنی است، سال‌ها پیش شتر‌ها بخش اساسی از زندگی مردم در دبی تشکیل داده بودند، اما حالا این شهر پر از آسمان خراش‌های عظیم و بزرگ در حاشیه خلیج فارس است، ولی هنوز برخی از مردم به پرورش شتر برای غذا و استفاده از شیر آن ادامه می‌دهند. شترسواری در صحرا‌های دبی به عنوان یک سرگرمی باقی مانده و حتی گاهی مسابقه زیباترین شتر در این شهر برگزار می‌شود که نظر بازرگانان را به خود جلب کرده است و حتی بسیاری از آن‌ها حاضرند میلیون‌ها دلار برای با ارزش‌ترین نژاد‌های شتر هزینه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها