عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر

رضا رشید پور، مجری با سابقه تلویزیون با انتشار پستی از سرهنگ علیفر، گزارشگر مسابقات ورزشی عذرخواهی کرد؛ دلیل این اقدام رشیدپور، ابراز دلخوری علیفر از او در برنامه «عطسه» بود.

عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر

یکی از کاربران ویکیپدیا دست به اقدامی زد که تصور نمی کرد علیفر را به اشتباه بیندازد. او نام خود را به جای سازنده یکی از ورزشگاه‌های خارجی در ویکیپدیا وارد و علیفر هم به اشتباه از آن در گزارش بازی خود استفاده کرد. رشیدپور از جمله مجریانی بود که با علیفر به خاطر این اشتباه شوخی کرد. گزارشگر فوتبال اما امروز با انتقاد شدید از مجری شبکه سه گفت عکس رشیدپور را می بینید رویش را برمی گرداند.

این ابراز دلخوری باعث شد که رضا رشیدپور از علیفر عذرخواهی کند:

عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر
انتقادات تند سرهنگ علیفر نسبت به رضا رشیدپور

منبع: برترین‌ها

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داریوش
    0

    من شنیدم رشید پور دیگه نمیخواسته با صدا وسیما کار کنه درسته؟اگر اینطور باشه با سابقه بودن معنی نداره افراد سلبریتی بودجه های صدا وسیما را می بلعند تا برنامه بسازند ولی برنامه های پوچ مثل همین آخری که از برنامه صهیونیستی کپی زدن! چرا سال ها چند سلبریتی که سواد هم ندارند بودجه ها وبرنامه های صدا وسیما را قرق می کنند؟ یک عذر خواهی که هیچی ۱۰تا عذر خواهی هم فایده ندارد.

  • رضا
    0

    این رضارشید تااونجاکه من یادم میادمشغول حرف مفت زدن وبعدش عذرخواهی کردن بوده مردحسابی پیرشدی رفتی موقع حرف زدن دقت کن هی مجبوربه معذرت خواهی نشی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها