خرازی: گزینه‌ای بهتر از روحانی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشت

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق و برخی از روی علاقه به آقای روحانی رای دادند اما اصل مطلب این بود که گزینه‌ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود.

خرازی: گزینه‌ای بهتر از روحانی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشت

صادق خرازی با حضور مجازی در نوزدهمین اردوی تشکیلاتی جهاداکبر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اظهار کرد: در بین اصلاح‌طلبانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، همبستگی دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: باعث تاسف است که در انتخابات قبلی آمریکا مشارکت در انتخابات از ۴۰ درصد به۷۰ درصد رسید، اما مشارکت در انتخابات اخیر مجلس به ۴۰ درصد رسید. کنشگران سیاسی اصلاحات سه دسته هستند، دسته‌ای معتقدند که در هرشرایطی باید در انتخابات فعال بود، دسته‌ای نیز به صورت مشروط در انتخابات شرکت خواهند کرد و دسته سوم نیز رسما انتخابات را تحریم کردند. با دو دسته دوم و سوم کاری نداریم و دسته اول موضوع بحث ما است. در دسته اول نیز اهتمام به همبستگی دیده نمی‌شود.

خرازی گفت: در بین علمای سیاسی که می‎‌شناسم، کم‌تر عالم بزرگی است که مانند رهبر دارای قدرت فهم ایدئولوژیک است. تمام زندگی انسان امروز تحت قلمرو دانش و بینش است. بینش و دانش وقتی باهم توام شدند انقلاب و رنسانس فکری را در تکنولوژی ایجاد کردند. این انقلاب فکری باید در علم سیاست نیز اتفاق بیفتد. بنده اولین کسی هستم که مصاحبه کردم که فصل‌الخطاب رهبری است و اگر چیزی می‌گویند واجب‌الاطاعت است.

وی یادآور شد: گزینه اول ما آقای روحانی نبود. بخش اصولگرایی جامعه از آقای قالیباف حمایت می‌کردند، بخش خاکستری جامعه و بخش اصلاح طلب نیز به دنبال آقای هاشمی بودند. آقای هاشمی در شورای نگهبان توسط اعضای آن شورا رد شد که اگر چنین نمی‌شد آقای روحانی اصلا مطرح نمی‌شد. در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق، برخی از روی علاقه و ... به آقای روحانی رای دادند اما اصل مطلب این بود که گزینه‌ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود.
خرازی تصریح کرد: می‌دانستیم که آقای عارف رای نخواهد آورد، قدرت سخن و کلام بسیار مهم است و آقای عارف آن قدرت کلام را نداشت. آقای عارف تقوا و دانش بسیاری داشت و از نخبگان و متدینین کشور است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علاء جوان حزب اللهی
    0

    آدمهای منحرف وبی سوادی چون تو وزیباکلام منافق مدر وقتی برای مملکت نظر می دهید باید روحانی رئیس جمهور شود.

  • ناشناس
    0

    یکدفعه بی پرده بگو از بین دو گزینه بد {عارف} و بدتر {روحانی} مجبور بودیم به گزینه بدتر رأی بدهیم که بر سر آن در بین ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان اجماع وجود داشت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها