رانندگان بدون ماسک در پمپ بنزین‌ها جریمه نمی‌شوند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌ نفتی با بیان اینکه جریمه رانندگان با دوربین‌های جایگاه‌های سوخت امکانپذیر نیست، گفت: پیامک‌های جریمه رانندگان در پمپ بنزین‌ها جعلی است.

رانندگان بدون ماسک در پمپ بنزین‌ها جریمه نمی‌شوند

فاطمه کاهی اظهار داشت: پیامک‌های منتشر شده در فضای مجازی که حاوی پیام جریمه رانندگان بدون ماسک در پمپ بنزین‌ها است، جعلی و غیرقابل استناد است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه جریمه رانندگان با دوربین‌های جایگاه‌های سوخت امکانپذیر نیست، گفت: انجام این کار نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که هنوز چنین زیرساخت‌هایی فراهم نیست.

وی افزود: اکنون در جایگاه‌ها فقط دوربین‌های امنیتی وجود دارد که برای رصد کردن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در جایگاه‌ها رخ دهد، استفاده می‌شود که با دوربین‌های ثبت تخلف تفاوت دارد.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌ نفتی تا کنون هیچ طرحی مبنی بر جریمه رانندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در جایگاه‌ها مطرح نشده است.

وی گفت: مردم نگران این مساله نباشند و اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد، قطعاً از قبل اطلاع رسانی خواهد شد، اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست و زیرساخت اجرای آن نیز اکنون وجود ندارد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها