راننده خوش‌شانس پس از تصادف با ۲ آهو میلیونر شد

مرد آمریکایی که از تصادف با دو آهو بسیار ناراحت بود، چند ساعت بعد شانس به او روی آورد و میلیونر شد.

راننده خوش‌شانس پس از تصادف با ۲ آهو میلیونر شد

اگرچه «آنتونی دوئی» آمریکایی پس از تصادف با ماشین جدید خود روز بدی را آغاز کرد، اما در عرض چند ساعت، شانس به طرز غیرمنتظره‌ای به او روی آورد، زیرا در چند لحظه با برنده شدن یک جایزه در قرعه کشی به میلیونر تبدیل شد.

او که اهل ایالت کارولینای شمالی آمریکاست، صبح روز شنبه در مسیر کار با دو آهو تصادف کرد و بدشانسی آورد، اما پس از چند ساعت او بلیط یک قرعه کشی را پیدا کرد و با بررسی نتایج متوجه شد که برنده یک جایزه ۲ میلیون دلاری شده است.

او با مسئولان مربوطه درباره جزئیات روزی که روز خوش شانسی او بود، گفت که این تصادف عصبانیت او را برانگیخت سپس به خانه خود بازگشت و خوابید و وقتی بیدار شد، تصمیم گرفت به بلیط‌های قرعه‌کشی نگاه کند.

او به محض اینکه متوجه شد مبلغی که از بلیط‌ قرعه کشی به دست آورده، دو میلیون دلار است، پدر و مادرش را برای جشن گرفتن ویژه شانسی که هر روز اتفاق نمی‌افتد، دعوت کرد.

آنتونی پس از کسر مالیات مبلغ ۱.۴ میلیون دلار دریافت و اعلام کرد که قصد دارد خانه والدین خود و همچنین ماشین جدید خود را تعمیر کند و تمام اقساط را پرداخت و مبلغ باقی مانده را پس انداز کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    چه ربطی داشت چه مزخرف.

  • هم دردی
    0

    چرا کمیته امداد . سازمان بهزیستی . برگ ها قرعه کشی صادر نمیکند . هم عده ای با برنده شدن جوایزه شاد می شوند . هم این نهاده ها به بوجه اش اضافی می شود.

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      همینقدر ایران خودرو و سایپا قرعه کشی میکنن ما رو بس است.ولی اونها از روی جایزه طرف چقدر مالیات برداشتن خداييش.

  • روغن نباتی
    0

    این چرت رو نوشتن که بگن برا ۲ میلیون دلار تو امریکا۶۰۰ هزار دلار مالیات میدن مردم ۴۵۵۰۰ هزااااارررر تومن یارانه میدن به مردم شریف مالیاتش چنده بدیم مدیون نباشیم ما مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها