انهدام شبکه گسترده قمار در شمال

اداره‌کل اطلاعات گلستان موفق شد اعضای شبکه گسترده شرط‌بندی در شمال کشور را شناسایی و دستگیر کند.

انهدام شبکه گسترده قمار در شمال

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات استان گلستان، شبکه گسترده شرط‌بندی در نوار شمالی کشور شناسایی و منهدم شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات این پرونده، اظهار کرد: 13 عضو از اعضای این شبکه گسترده شناسایی شده و در اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان گلستان در شهرستان بندرترکمن دستگیر شدند.

هادی هاشمیان بیان کرد: گرداننده اصلی این شبکه در فیلیپین مستقر است و از طریق رابطان خود در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و اردبیل، اعضای را مدیریت و عضویابی می‌کرده است.

وی اضافه کرد: مدیران این شبکه در داخل کشور با استفاده از حساب‌های اجاره‌ای دوستان و بستگان خود، وجوه حاصل از این شرط‌بندی‌ها را به صورت هفتگی از طریق صرافی‌های رسمی و مجاز به حساب سرشبکه در خارج از کشور که در کشورهای مالزی، چین و اندونزی بوده واریز می‌کردند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: تاکنون 130 حساب مرتبط با اعضای این شبکه شناسایی و مسدود شد و اموال متهمان شامل خودروهای لوکس، املاک مختلف نیز شناسایی و دستور منع نقل و انتقالات و توقیف آن‌ها صادر شده است.

هاشمیان بیان کرد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد این افراد دارای گردش مالی 4 هزار و 500 میلیارد ریالی بوده و صرافان نیز دست‌کم 17 هزار میلیارد ریال گردش مالی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: متهمان این پرونده هم اکنون بازداشت هستند و تحقیقات پرونده با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان در حال انجام است.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها