کشف انبار احتکار لاستیکهای میلیاردی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: انبار لاستیک های احتکار شده با ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال در کاشان کشف شد.

کشف انبار احتکار لاستیکهای میلیاردی در کاشان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با با اشاره به تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی کاشان اظهار داشت: بر حسب گزارش‌های رسیده مبنی بر وجود یک انبار لاستیک در کاشان مأموران پلیس امنیت اقتصادی کاشان با اخذ مجوزهای مربوطه از مقام قضائی برای بازرسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طی بازرسی‌های انجام شده از این انبار سه هزار و ۴۰۴ حلقه لاستیک بدون مجوزها و مدارک قانونی کشف و ضبط شد، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان ارزش این لاستیک‌ها بیش از ۲۱ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در ارتباط با این پرونده یک نفر نیز بازداشت شد، تصریح کرد: پرونده متشکله برای سیر در مراحل اداری تحویل مقامات مربوطه شد.

وی همچنین از کشف ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل مبادی ورودی کاشان به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب کشور در حال تردد به شمال کشور بود، بیان داشت: در بازرسی‌های انجام شده از این خودرو ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب ماشین جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با این پرونده نیز یک نفر دستگیر شد، گفت: خودرو این فرد نیز توقیف شد.

منبع: مهر

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها