وزیر آموزش و پرورش:

بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است

وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام شده است.

بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است

محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی شهید قاسم سلیمانی در زنجان، در جمع خبرنگاران در خصوص دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت گفت: هر جایی که دانش‌آموزان دسترسی به اینترنت ندارند آموزش تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام گرفته است، افزود: دسترسی نکردن به اینترنت به معنای دسترسی نداشتن به آموزش نیست و به طرق مختلف دانش‌آموزان از آموزش استفاده لازم و کافی را می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با کمک خیرین در استان‌های مختلف گوشی و تبلت مورد نیاز به دانش‌آموزان اهدا می‌شود، گفت: برای تهیه و تأمین تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند منابعی در این وزارت خانه وجود ندارد و برای این منظور باید از سایر منابع تأمین اعتبار شود.

حاج میرزایی در خصوص موضوع بازگشایی مدارس تاکید کرد: بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد بوده و تا کنون هر گونه بازگشایی بر این مبنا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هر جایی که دانش‌آموزان دسترسی به اینترنت ندارند آموزش تعطیل نشده است، گفت: برای تهیه و تأمین تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند منابعی در این وزارت خانه وجود ندارد و برای این منظور باید از سایر منابع تأمین اعتبار شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    حتما تو تعطیلات ایام عید مداری باز میشوند؟!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا اگه کرونا نیست بزارین باز باشه ماهم نوروز میریم تفریح همشهری که دوست داشته باشیم این وزیر با حرف زد یکی نیست ازاین بپرسه چی میخوره

  • سارا
    0

    باز این حرف زد ...

  • ...
    0

    من معاون مدرسه در منطقه ١٥ هستم. مدرسه كه شلوغه ، كلاس اوليا و دومي ها ، هر روز ميان و كلاسها دايره ، كادر اجرايي هم كه هر روز هستند. تا حالا سه تا از همكاران مون هم كرونا گرفتند.يكي شون هم بيمارستانه.

  • مصطفی
    0

    انشالله سال آینده امسال دیگه تمام شد

  • حاج میرزایی
    0

    یکی جلوی اینو بگیره بس کن دیگه

  • خاطره
    0

    نیاز داریم بریم مدرسه بعد عید باز کنید تورا خدا ششم ابتدایی را باز کنید دست بوستانم فقط باز کنید

  • خاطره
    0

    سلام مدرسه را بعد سیزده بدر باز کنید کنید کلاس ششم دیستان را حضوری کنید به زودی توروخدا مدرسه را باز کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها