بانوی کماندار طلایی پارالمپیک راهی دوبی می شود

دارنده دو مدال طلایی پارالمپیک لندن و ریو برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، هفته آینده به مسابقات تیروکمان امارات اعزام می شود.

بانوی کماندار طلایی پارالمپیک راهی دوبی می شود

غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان، اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی بدنی زهرا نعمتی جهت شرکت در مسابقات جهانی فرانسه که آخرین مرحله انتخابی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک توکیو است، وی به همراه مربی و یک سرپرست با حمایت کمیته ملی پارالمپیک هفته آینده راهی امارات می شود.

وی با اشاره به اعزام تیم ملی ریکرو به رقابت های برون مرزی و مسابقات تدارکاتی در فروردین ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: دهم تا ۲۵ فروردین اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی به مدت ۲ هفته با حضور تمام کشورهای آسیایی و اروپایی در ترکیه برگزار که تیم ملی ریکرو نیز با ۸ ورزشکار راهی ترکیه می شود.

شعبانی بهار همچنین از اعزام تیم کامپوند به مسابقات کاپ آسیا تایلند در نیمه نخست اردیبهشت خبر داد.

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به منظور آمادگی بهتر کمانداران ریکرو جهت شرکت در آخرین مرحله مسابقه انتخابی المپیک توکیو، تیم ریکرو زنان و مردان نیمه دوم اردیبهشت برای شرکت در مرحله دوم کاپ جهانی به شانگهای چین می روند.

وی ادامه داد: در خرداد سال آینده تیم ملی ریکرو برای شرکت در مسابقات جهانی جهت کسب سهمیه المپیک به فرانسه می روند، البته اعزام تیم کامپوند به این مسابقات بستگی به جذب حامی مالی مناسب دارد.

شعبانی بهار در ارزیابی از وضعیت کمانداران برای کسب سهمیه در فرانسه گفت: در بخش تیمی مردان احتمال کسب سهمیه وجود دارد، اما در زنان با رکوردهای ثبت شده، امید زیادی برای کسب سهمیه انفرادی و تیمی داریم.

وی در پایان در ارزیابی از رقابتهای لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات لیگ با توجه به شرایط کرونا، ۲۸ تیم (۱۸ تیم در ریکرو و ۱۱ تیم در کامپوند) شرکت کرده بودند که تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای یک کماندار به بیماری کرونا نداشتیم. همچنین کیفیت برگزاری لیگ با توجه به محدودیت ها راضی کننده و رکوردهای خوبی کسب شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها