رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: عمده موارد ابتلا به‌ کرونا در محل کار صورت گرفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آمار بستری ناشی از کرونا در خرمشهر ۴۰۰ درصد و در شادگان بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: عمده موارد ابتلا به‌ کرونا در محل کار صورت گرفته است

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: روند صعودی بیماری کرونا در خوزستان از اواسط بهمن ماه شروع شده است.

وی افزود: تعداد شهرهای قرمز خوزستان روبه افزایش است و اکنون 11 شهر در این استان در وضعیت پرخطر قرار دارند. 2 شهر امیدیه و شوش همچنان نارنجی هستند اما مسجدسلیمان از حالت نارنجی به زرد تبدیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: موارد فوتی در خوزستان 52 درصد نسبت به اواسط بهمن ماه افزایش یافته و ابتلا افزایشی 75 درصدی داشته است. به طوری که در شهر هویزه میزان ابتلا به کرونا بیش از 190 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی گفت: آمار بستری نیز رشد بسیار بالای را نشان می‌دهد. به طوری که در خرمشهر آمار بستری ناشی از کرونا 400 درصد افزایش یافته است. این افرایش در شادگان بیش از 200 درصد بوده است.

ابول نژادیان بیان داشت: ارتباطات خانوادگی؛ شرکت در مراسم‌های خانوادگی نزدیک به 25 درصد عوامل ابتلا را تشکیل می‌دهند و متأسفانه بخش عمده ابتلا به کرونا در محل کار و از طریق ابتلا همکاران صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ساعدی
    0

    خستنه باشد انشالله هرچه زودتر کرونا شکست میدیم با کمک هم دیگه در خانه بمانیم مرز چذابه شلمچه مهران باید بسته بشن عراقیا میان اونجا برا تفریح دکتر همشون کروناین الان کرونا انگلیس از عراق وارد خوستان شده مگه بستون نیست از عراقیا ولکنید تورا خدا جوانامون دارن تلف میشن 24ساعته نشتن مرز چذابه با جوانامون تماس دارن از همدیگه مگیرن ویروس از صبح تاشب دهچرخا میان از همه جا ایران اینا ناقلن از تهران اصفهان شیراز از همه جا الان بستان وضعیتش قرمزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها