معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن استان زنجان هنوز تامین نشده است‌

معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه زمین ۱۱ هزار نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن استان تامین شد، گفت: هنوز ۳ هزار نفر از متقاضیان تایید شده در انتظار تامین زمین هستند.

زمین ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن استان زنجان هنوز تامین نشده است‌

سعید شاهین‌فر اظهار داشت: سیاست‌های حمایت و ساماندهی تولید مسکن با تاکید مقام معظم رهبری با رویکرد بهتری نسبت به چند سال گذشته و با شروع طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است.

وی با بیان این‌که بیش از 45 هزار نفر ثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان وجود داشت، افزود: از تعداد مذکور 14 هزار نفر تایید نهایی شدند با این وجود برای 11 هزار نفر در استان تامین زمین انجام گرفته است و مابقی مشمولان نیز تا پایان سال تامین زمین خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این‌که از 11 هزار نفر در حدود 8 هزارو 500 نفر تخصیص پروژه شده‌اند، گفت: برای 2 هزارو 500 نفر از تایید شدگان نیز تا پایان بهمن ماه فرصت داده شده تا نخستین مرحله واریز قسط انجام شود که برای این افراد نیز در جهت مشخص شدن مکان پروژه قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو پروژه کوی زنگان در شرق گلشهر و کوی نصر با 744 واحد فرصت واریز قسط دوم داده شده است، تصریح کرد: مرحله دوم واریز وجه در پروژه 368 واحدی گلشهر نیز در اسفند ماه خواهد بود.

شاهین‌فر گفت: برای افرادی که قسط خود را واریز نکرده‌اند فرصت دوباره داده می‌شود و اگر واریز انجام نگیرد اخطار صادر می‌شود با این حال اگر سرانجام به نتیجه نرسید متقاضی حذف و شخص دیگری جایگزین می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: از متقاضیانی که امتیاز مسکن ملی دارند درخواست داریم تحت هیچ شرایطی اقدام به واگذاری امتیاز خود نکنند، البته هیچ بنگاهی نیز حق تحریر پروژه‌های مسکن ملی را در سطح استان ندارد و اگر به شکل رسمی و غیر رسمی تحریر شود به عنوان جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌گردد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها