رئیس اتاق اصناف استان البرز:

نگرانی در خصوص بازار شب عید در استان البرز وجود ندارد/ کالاهای اساسی خانوار بیش از نیاز بازار تامین شده است

رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه نگرانی در خصوص بازار شب عید در استان البرز وجود ندارد، گفت: کالاهای اساسی خانوار بیش از نیاز بازار تامین شده است.

نگرانی در خصوص بازار شب عید در استان البرز وجود ندارد/ کالاهای اساسی خانوار بیش از نیاز بازار تامین شده است

بهروز حصاری در خصوص تامین ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها در استان البرز، اظهارداشت: در بحث شکر ستاد تنظیم بازار میزان قابل توجهی را تخصیص داده در حال بسته بندی است و به مرور در باز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه رقمی که شکر به استان البرز تخصیص داده شده بسیار بالاتر از نیاز مصرفی ما است و کاملا پاسخگو است، افزود: در خصوص روغن نیز بالغ بر 730 تن روغن برای مصارف صنفی اختصاص داده شده که در حال حاضر درحال توزیع بین اتحادیه‌های قنادان، اغذیه فروشان ، تالار داران و رستوران‌ها است.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با عنوان اینکه در مورد میوه شب عید نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده سیب و پرتقال خریداری شده، بیان کرد: مباشرها مشخص شدند و در حال استقرار جایگاه های فروش هستیم که در زمان مقرر توزیع میوه شب عید را آغاز کنند.

حصاری با بیان اینکه در مجموع ما مشکلی در بحث ارزاق عمومی مردم در استان البرز نداریم، تصریح کرد: سهمیه‌های بسیار قابل توجه و به اندازه به ما اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین نگرانی ما برای بازار شب عید بحث بیماری کرونا است، چرا که اگر پروتکل‌ها به خوبی رعایت نشود ممکن است بازار مجدد در شب عید با مشکل روبرو شود.

رئیس اتاق اصناف استان البرز عنوان کرد: هشدارهای لازم به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده که بیش از گذشته رعایت پروتکل‌ها انجام شود تا به تعطیلی صنوف در این روزهای پایانی سال منجر نشود.

حصاری گفت: قرارگاه شهید سلگی که شامل 52 تیم چهار نفر به شود که شهر را به همین میزان تقسیم کرده ایم فعال کردیم که علاوه بر بازرسی‌های بازرسان صمت و اصناف هستند و با بهره گیری از بسیج اصناف و هیئت مدیره اتحادیه‌ها است که نظارت‌های مستمر صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها