دفاع از احمدی‌نژاد، انتقاد از قالیباف / حاجی‌بابایی: رئیس مجلس قرار نبود کاندیدای ریاست‌جمهوری شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون بودجه مجلس مهمان یکی دیگر از گفتگوهای زنده اینستاگرامی خبرفوری بود.

دفاع از احمدی‌نژاد، انتقاد از قالیباف / حاجی‌بابایی: رئیس مجلس قرار نبود کاندیدای ریاست‌جمهوری شود

او که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است، در این گفتگو هم از انتخابات ۱۴۰۰ گفت و هم از برخی جزئیات بودجه سال آینده. بودجه‌ای که همچنان بین دولت و مجلس دست به دست می‌شود.

وی در گفتگو با خبر فوری ، وقتی ندبت به سوال درباره عملکرد رئیس‌جمهور سابق رسید، گفت: دولت دکتر احمدی نژاد کارهای بسیار خوبی برای کشور انجام داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره نامزدی احتمالی رییس مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ هم بیان کرد: قرار بود آقای قالیباف کاندید ریاست جمهوری نشوند.

او در این گفتگو درباره تلگرام و روحانی هم صحبت کرد و از حقوق سال آینده کارمندان و سربازان هم گفت.

او که وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد بود، در بخشی از این گفتگو به مشکلات معلمان هم پرداخت و تاکید کرد: مهمترین مشکل آموزش و پرورش کمبود ۳۰۰ هزار معلم است.

مشروح این گفتگو را در ادامه ببینید.

منبع: خبر فوری

1

حجم ویدیو: 92.58M | مدت زمان ویدیو: 00:57:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • کاربر ناشناس
    0

    عزیزم حقیقت را بگو اگر سرت بره دم حاجی بابایی گرم

  • حسین
    0

    دمتگرم حاجی دم بچهای انقلابی گرم جناراست

  • بانیان تبعیض جواب خدا را چطور می دهند
    0

    اموزش و پرورش متورم است و کل بودجه کشور را داره می بلعد این اقا می فرمایید 300 هزار نان خور کم داریم. اقای محترم اموزش را نابود کردید با رسمی کردن نیروهای شرکتی و بخش خصوصی . اگر معلم می خواهید که ازمون برگزار کنید تا انها که سواد دارند جذب شوند. نه اینکه صدها هزار نفر تحت عنوان نیروی شرکتی بخش خصوصی حجمی حق التدریس نهضت سواد اموزی و هزار عنوان دیگر نیروی بی کیفیت و کم سواد را وارد دستگاه کرده بعد هم انرا رسمی کنید و حق افراد لایق و باسواد که کسی را ندارند ضایع می کنیدو.... شوربختانه این رویه در تمام وزارتخانه ها حاکم هست و بعد از چندی این نیرها در مقابل مجلس و دولت تجمع می کنن و می گویند بایستی ما را استخدام کنید و مجلس و دولت هم تسلیم می شوند. اگر نیار دارید که دارید اگهی استخدام برگزار کنید حتی برای استخدام غیر رسمی و شرکتی تا حق فرزندان این سرزمین بیش از این ضایع نشود.

  • مومنی
    0

    آقای حاجی بابایی عزیز من با کاندیدا شدن قالیباف یا عدم آن کاری ندارم ، اما چگونه است که مجدد از احمدی نژاد ی که امروز هر چی بدبختی می کشیم حاصل کار احمدی نژاد در دور دوم ریس جمهوری آش است که یا هدایت مشاعی اقتصاد را نابود کرد و با رفتار ناشایست ش با قهر کردن از دولت و زاویه گرفتن از رهبری معظم ، موجب شد ملت تصمیم اشتباه بگیرند و به یک پدیده جدید رای بدهند که امروز حال روزمان شده این که دیگر سیر کردن خانواده شده یک آرزو بماند تهیه مسکن و خودرو و جهیزیه عروس و غیره جناب حاج بابایی احمدی نژاد همچون اصلاح طلبان مهره سوخته اند خواهشا نبش قبر نکنید ملت انقلابی و فهیم ایران نه تاکتیک‌های فریب اصلاح طلبان را نه تکنیک‌های جدید دریبل زنی شما جبهه پایداری و بعضی اصول گرایان را نخواهد خورد به یک کاندید غیر وابسته و کسی که غربزده نباشد و بفکر مردم باشد رای خواهند داد احمدی نژاد دیگر صلاحیت ندارد در مورد ایشان دفاع نکنید ما مردم از چپ و راست خسته شدیم نابود شدیم دست بردارید مردم خودشان مصلحت خودشان را خوب می دانند قیم نیاز ندارند.

    نظرات شما -
    • طرفدار برجام
      0

      این حرف هایی که میزنی روی چه حسابیه برادر من. مقصر وضعیت موجود بعد از هشت سال احمدی نزاده؟ اخه بی انصافی در چه حد.

  • محد
    0

    درود بر شرفت تو مرد هستی آدمای امثال شما بدرد رییس جمهور می خورید توی این مملکت بعضی مسوولین دیکتاتوری شاه پیششون هیچ غلطی نکرده جناب حداد عادل جای شورای نگهبان حکم صادر می کنه و ... این فسیل ها چیه مملکت رها نمی کند از بس بی در و پیکریم که هرکسی بلند میشه و میگه فضای مجازی را ولش کنید احمدی نژاد را حرفشو نزنید آخه مملکت مگر ارث پدرته .اگر می خواهی آقای جنتی را بزنیم کنار و تو را رییس کنیم .عملکرد ومثال شماها هست بعد از چهل و دو سال مردم را از انقلاب بدبین کردید که فرزندان ما می گویند شما اشتباه کردید انقلاب کردید.آیا این توحین به توده مردم نیست ؟

  • دکتر سید
    0

    باسلام وقتی که جناب آقای دکتر حاج بابایی وزیر آموزش و پرورش بودند هیچ کاری برای معلمان نکردند و فقط دست به استخدام های گسترده زدند که امروز به هیچ دردی نمی خورند و افرادی را جذب کردند که معلم به معنای واقعی کلمه نیستند.رتبه بندی معلمان را تصویب کردند اما اجرا نکردند با توجه به درآمد صد میلیارد دلاری که در زمان پروفسور احمدی نژاد بود . بیشتر حرف الکی می زنند . اجرکم عندالله

  • ناظمی
    0

    قدر زر زرگرشناسد قدرگوهر گوهری// ایول حاج آقا خداپشت وپناهت که هم دین داری وهم آزاده مردی

  • معکلو
    0

    این آقا اون موقع که وزیر بود چه غلطی کرد که الان داره خیالبافی میکنه

  • رسول
    0

    در خصوص جذب افراد باسواد و لایق برای آموزش به دانش آموزان از وزارت آموزش و پرورش انتظار میرود به دور از بحث های سیاسی سختگیری بیشتری در جذب نیرو داشته باشند و باسواد ترین ، با استعداد ترین و علاقمند ترین افراد را در شغل شریف معلمی استخدام نمایند و از استخدام افرادی که به معلمی بعنوان یک شغل نگاه می کنند اجتناب نمایند .

  • مومنی
    0

    سلام و درود به برادر ی که گفته نیروهای بی کیفیت را استخدام کردید؟! دقیقا درسته گفتی برادر اکرم‌ معلم می خواهند جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و تربیت معلم را استخدام کنید اون هم با یک آزمون رسمی تا کسی که با سواد است و متعهد است استخدام بشه نه اینکه پیر ران چهل و پنجاه ساله را استخدام می کنید بروید جوانان را استخدام کنید تا امیدوار به زندگی شوند بروند ازدواج کنند و آینده کشور را بسازند آقای حاج بابایی عزیز .

  • حسن
    0

    اقای حاجی بابایی این را بدان که تمام بدبختیهای این کشور از نا مدیریتی اقای احمدی نژاد با درست کردن چیزی بنام یارانه ها شروع شد ضمنا شما که فقط به فکر خودت و خانواده ات هستی لطفا سکوت کن . یادت میاد یک مملکت را بخاط فرزندت تعطیل کردی ؟ یادت میاد زمانی که فرزندت قرار بود برود کلاس اول دبستان پنجشنبه ها را فقط بخاطر فرزندت تعطیل کردی ؟

  • م. ح
    0

    تنها دوره ای که به مردم محروم خدمت شد دوره احمدی نژاد بود والسلام

  • کشکول
    0

    اقای حاجی بابایی وقتی که وزیر بودندچه گلی به سر اموزش وپرورش خرابه زدند که حال نظر می دهند خجالت نمی کشند اگرضعف هایی که دارند را رو کنم رسوا خواهند شد

  • دن کیشوت
    0

    حاجی بابایی کیه؟ همون کسی که عادل فردوسی پور رو ضربه فنی کرد و برنامه نود رو به باد فنا داد، بیچاره عادل چی گفت مگه؟ ازت پرسید چرا واسه اینکه رای بیاری و بری مجلس باشگاه پر افتخار پاس رو بردی همدان و نابودش کردی؟ همانجا عادل رو تهدید کردی و...

  • کاربر ناشناس
    0

    حاجی بابایی عزیز من خودم معلم هستم و شاهد بودم تو چه ظلمی در حق بچه های ملت کردی در زمان شما بیشترین نیرو جذب آموزش وپرورش شد ولی با کمترین سواد یک عده از سر گذر آمده بودن با بیل و کلنگ و فکر میکردن نیروی خدماتی هستن

  • معلم
    0

    تنها دورانی که حقوق معلمین کمترین افزایش وداشت دوره ی وز ارت این آدم بود کتابها رو تغییر دادند به بدترین شکل که الآن داره گندش معلوم میشه که چه قد بچه ها بی سوادند همش هم حالا تو مجلس میخواد از حقوق معلمان دفاع کنه واقعا خجالت نمی‌کشی همه ی شماها امتحانتونو پس دادید لطفاً ساکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها