از شیوع بیماری کرونا تا آنلاین شدن مدارس تحصیلی

با شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر در سراسر دنیا، سبک زندگی انسان ناخودآگاه تغییر کرده است و مردم تلاش میکنند تا جاییکه امکان دارد از خانه خارج نشوند و برای حفظ و حفاظت خود از بیماری کرونا در خانه های خود باقی بمانند.

از شیوع بیماری کرونا تا آنلاین شدن مدارس تحصیلی

بنابراین تمام امور به سمت مجازی شدن پیش رفته است تا جاییکه مدارس و دانشگاه هم آنلاین شدند، البته این تغییر در سبک زندگی مشکلاتی به همراه داشته است، اجباری شدن خرید یک گوشی موبایل مخصوص دانش آموزان از معضلات این تغییر بود، آن هم در شرایطی که نوسانات قیمت ارز و قیمت گوشی های هوشمند بسیار افزایش یافته است، اما خوشبختانه گوشی های کاربردی با قیمت مناسب برای دانش آموزان به بازار آمده است که می توانید با مراجعه به بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتالی به نام لیپک ، تنوع گوشی های موبایل را با کارایی و قیمت های مناسب ملاحظه کنید.

دردسرهای استفاده از اپلیکیشن شاد
آموزش و پرورش در شرایط کرونا، اپلیکیشن شاد را برای برقراری آسانتر ارتباط بین دانش آموزان و معلمان معرفی کرد، اما متاسفانه عده ای از دانش آموزان که قادر به خرید گوشی های هوشمند نبودند از استفاده این اپلیکیشن، محروم ماندند. خبر خوب اینکه برای کار کردن با این اپلیکیشن، نیازی به خرید گوشی های چند میلیونی نیست و گوشی های ارزان تری هم در بازار هست که این اپلیکیشن به راحتی بر روی آن نصب می شود.

در ادامه به معرفی چند گوشی موبایل ارزان برای نصب ساده و راحت اپلکیشن شاد می پردازیم تا بتوانیم برای خرید گوشی دانش آموزی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی ارزان ترین گوشی ها برای محصلان

1. سامسونگ گلکسی A01

امکانات : رزولوشن 720*1520 پیکسل

حافظه داخلی :16 گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه

باتری : 3000 میلی آمپر ساعت

قیمت : 3.180.000 تومان ( این قیمت در بهمن ماه سال 1399 نوشته شده است)

شکل ظاهری : جلوی شیشه ای، پشت پلاستیکی

سیم کارت : دو سیم کارته

سیستم عامل : اندروید

دوربین اصلی :13 مگاپیکسل

2. نوکیا 2.2

حافظه داخلی :16 گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه

رزولوشن : 720*1520 پیکسل

رم : 2 گیگابایت

باتری : 3000 میلی آمپر ساعت

سیستم عامل : اندروید

قیمت : 2.699.000 تومان

3.گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Y7p ART-L29

حافظه داخلی :64 گیگابایت

رزولوشن : 48 مگاپیکسل

سیم کارت : دو سیم کارته نانو

رم :4 گیگابایت

قیمت :4.800.000 تومان

برای مشاهده قیمت گوشی هوآوی به وبسایت های معتبر مرجع موبایل مراجعه کنید.

بهترین تبلت برای دانش آموزان
اگر قصد خرید تبلت برای تحصیل فرزندتان دارید، بهتر است تبلتی را انتخاب کنید که نیازهای یک محصل را برطرف کند، بنابراین می توانید به تبلت های باکیفیت ولی اقتصادی تر فکر کنید، البته این موضوع هم باید مد نظر قرار دهید که تبلت های ارزان تر امکانات کمتری را در اختیار شما قرار می دهند و تعداد محدودی برنامه روی آن نصب می شود و عمر کوتاهی دارند، در ادامه لیستی از تبلت های اقتصادی را معرفی میکنیم.

تبلت های اقتصادی و ارزان قیمت برای دانش آموزان

1. تبلت لنوو مدل TAB E7 TB-7104F

یکی از تبلت های ارزان قیمت لنوو با کیفیت خوب است. وزن آن 272 گرم و پردازنده گرافیکی مناسب برای اجرای برنامه اپلیکیشن شاد در آن برای دانش آموزان گزینه خوبی است، همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایتی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می کند.

2. تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6

تبلت های برند سامسونگ نسبت به برندهای دیگر مانند اپل و آیپد ، به صرفه تر و اقتصادی تر است و البته کار کردن با آن برای کودکان یا دانش آموزان مناسب تر و آسان تر است. این تبلت 258 گیگ حافظه داخلی دارد.

3. تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB A 8.0

ظرفیت این تبلت 32 گیگابایت است و رزولوشن 1280*800 و کیفیت تصویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل قابلیت زوم دیجیتال تا 4 برابر دارد. قیمت این تبلت تا 4.000.000 است.

تفاوت تبلت های ارزان قیمت و اقتصادی چیست؟
تبلت هایی با قیمت پایین نسبت به تبلت های اقتصادی عمر کمتری دارند و مدت زمان استفاده از باتری این نوع تبلت ها کوتاه است، همچنین ظرفیت حافظه کمی دارند، اما تبلت های اقتصادی که قیمت کمی بیشتری دارند، به صرفه تر هستند. حافظه کافی از امکانات مهم انتخاب تبلت برای دانش آموزان است و شما با تبلت های اقتصادی می توانید حافظه داخلی و خارجی بیشتری داشته باشید و برنامه های مورد نظرتان را در آن ذخیر کنید.

راهنمای خرید تبلت مناسب کودکان

بیشترین کاربرد تبلت برای کودکان نصب اپلیکیشن های بازی و تماشای کارتون است، بنابراین تبلتی را باید انتخاب کنید که امکان نصب برنامه های بازی را داشته باشد، البته توصیه می شود از نصب انواع بازی ها برای کودکان خودداری کنید، زیرا آن ها را سردرگم میکند، از طرفی انتخاب رم بیشتر از گزینه های مهم انتخاب تبلت برای کودکان است زیرا هر چه رم بیشتر باشد امکان هنگ کردن تبلت کمتر می شود. ما در این مقاله سعی کردیم از جامع ترین اطلاعات در زمینه خرید گوشی مقرون به صرفه برای دانش آموزان و معرفی تبلت های ارزان قیمت برای کودکان و دانش آموزان در اختیار شما قرار دهیم، امیدوارم با خواندن مطالب این مقاله بتوانید، انتخاب مناسبی داشته باشید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها