رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

تولیدات کشاورزی کرمانشاه از مرز 5 میلیون تُن گذشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: میزان تولیدات بخش کشاورزی استان از مرز پنج میلیون تن گذشت.

تولیدات کشاورزی کرمانشاه از مرز 5 میلیون تُن گذشت

نوربخش حاتمی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "جهش تولید"از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در همین راستا امسال 31 پروژه برای جهش تولید در بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شد که با اجرایی کردن آنها بیش از 520 هزار تن به مجموع تولیدات بخش کشاورزی استان اضافه شده است.

حاتمی ادامه داد: هم اکنون مجموع تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه از چهار میلیون و 580 هزار تن در پایان سال گذشته به بیش از پنج میلیون و 102 هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 378 هزار تنی تولیدات زراعی استان در امسال، گفت: میزان تولیدات زراعی استان از سه میلیون و 771 هزار تن به چهار میلیون و 149 هزار تن رسیده است.

حاتمی ادامه داد: همچنین تولیدات باغی استان کرمانشاه از 309 هزار تن سال گذشته به 380 هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تولیدات دامی استان کرمانشاه داشت و گفت: مجموع تولیدات دامی استان از 479 هزار تن سال گذشته به 550 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: پایان سال گذشته میزان تولیدات گوشت قرمز و شیرخام استان به ترتیب 40 و 350 هزار تن بوده که هم‌اکنون به 45 و 400 هزار تن رسیده‌ است.

حاتمی اضافه کرد: میزان تولیدات شیلاتی استان نیز سال گذشته 21 هزار و 500 تن بوده که این میزان تا پایان امسال به 23 هزار و 600 تن می‌رسد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها