رئیس قوه قضاییه:

آماده بازدید هر کشور مدعی، از زندان‌های‌مان هستیم

رئیس قوه قضاییه گفت: هر کسی که درباره زندان‌های ایران ادعایی دارد آماده ایم تا شرایط بازدید از زندان‌ها را برایش فراهم کنیم مشروط بر اینکه ما نیز از هر زندانی که در دنیا خواستیم، بازدید کنیم.

آماده بازدید هر کشور مدعی، از زندان‌های‌مان هستیم

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: درباره وضع زندانی‌ها آمادگی داریم که درب زندان‌ها را برای هر کسی در دنیا که می‌خواهد ببیند باز کنیم مشروط بر اینکه هر زندانی را در دنیا اراده کنیم برایمان باز کنند تا ما هم شرایط داخل آن را ببینیم.
وی افزود: در آن صورت معلوم خواهد شد که کجا به حقوق انسان‌ها توجه می‌شود و کجا نمی‌شود و آیا ما در این زمینه وضع بهتری داریم یا آنها؟
رئیس دستگاه قضا افزود: هر کشوری که مدعی است در زمان کرونا به اندازه جمهوری اسلامی ایران به زندانی هایش مرخصی داده است، اعلام کند.
وی گفت: ما در این زمینه در یک مقطعی اعلام کردیم که ۱۲۰ هزار زندانی آزاد شدند و البته الان این رقم بیشتر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با انتقاد از اظهارنظر‌های سیاسی درباره حقوق بشر در دنیا افزود: امروز آزادمردان و آزادزنان دنیا این اظهارنظر‌های سیاسی را درباره حقوق انسان‌ها در دنیا باور نمی‌کنند.
وی گفت: به لحاظ قانون اساسی، شرع مقدس و قوانین و مقررات حاکم در کشور توجه به حقوق انسان‌ها جزو مبانی اصلی ما محسوب می‌شود.
رئیس قوه قضاییه افزود: این واقعا برای دنیا جای شگفتی دارد که مسئله حقوق انسان را فقط برای فشار آوردن مطرح می‌کنند.

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا آقای سیستانی اجازه ملاقات به آقای رئیسی ندادند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باید جواب را از عملکردشان بگیریم

  • A
    0

    هر چه قدرم که امریکا و اسراییل هزینه کنند تا واقعیات رو وارونه نشون بدن بازم حق عیانست...

  • مورچه
    0

    راست میگه زندان نگوهتل ۵ستاره ست نمونه اش راهمه دیدیم کروبی وموسوی به به زندان فشاپویه رابما برچسب زدن واسه مانیست

  • کاربر ناشناس
    0

    رسانه خبر فوری چرا نظر انتقادی را چاپ نمیکنی وقتی احکام سیاسی از احکام جنایی ،سرقت،تجاوز،کلاه برداری،اختلاس و ...بیشتر است این جای تاسف دارد

  • سید
    0

    درعراق به تو نوشتند آیت الله. حالا آمدی ایران بازم حجت الله شدی. کاش روزی شود که زندانی سیاسی نداشته باشیم

  • کاوشگر
    0

    پرونده هایی دارای حبس های کیفری که بیشتر دلیل ونتیجه ناکارآمدی مدیران دولتی واقتصاد غیرشفاف وآلوده وازهم پاشیده که دامنگیر جامعه شده وافرادزیادی را دچارحبس های طویل المدت کرده که اگرطی این سالها زمامداری اندیشه درستی بوددچاراینهمه مصایب و زندانی نبودیم. کدام شفافیت؟؟؟

  • رحمت
    0

    ديدن كي بود مانند شنيدن

  • بازنشسته
    0

    چند هواپیما پول بی زبان این ملت را برای گروهک های عراقی برده بود؟!

  • پلیز گووووووووووووووو
    0

    طرف به قانون حجاب اجباری اعتراض داره و روسری رو برمیداره به 24 سال زندانی محکومش میکنین اما یکی دیگخ توی کهریزک چند نفر رو کشته به 200 هزار تومن محکوم شده الانه هم آزاده آزاده . عدالتت توی حلقم

  • شهرام
    0

    آقای رییسی سلام اون بازپرسی که سرباز دم در دادگاه رو شکنجه کرد ، تو زندانه؟ عنابستانی چی؟ جوونایی که پول مهریه رو ندارن اونا که خدا رو شکر !!! تو زندانهای کشور هستن مگه نه ؟ راستی نسرین ستوده هم جزو عوامل ضد انقلاب بود؟؟؟؟ جای کسانی که از حقوق زنان در یک جامعه به اصطلاح اسلامی ، دفاع می کنند در زندان نیست . آزادی بیان حق همه مردمه یا فقط حق بعضی ها ؟

  • فارس
    0

    ایا هزارا ن بار نظر خودمان نوشتیم ایا چرا این نظرات مردم جوابی نمی گیرند دست رسی به شما هم نداریم باید بمیریم که ۵ سال کامیون من نمی دهند ایا خدا هست که ایا ان قاضی از خدا هم نمی ترسد ایا وجدان هم هست که ۳ سال حکم کامیون در دستم ولی کامیون من فروختن کجا ۰۹۱۶۷۳۸۷۲۲۰ بروم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها