پکیج های کنکوری حرف آخر

اهمیت روز افزون رشته های برتر به ویژه در گروه تجربی باعث، ایجاد انتشارات و موسسات متعددی شده است. نقطه اشتراک همه موسسات، استفاده از روش ها و سنت های منسوخ شده آموزش و تدریس است.

پکیج های کنکوری حرف آخر

اما حرف آخر بر خلاف سایر موسسات آموزشی و کنکوری دیگر، سبک جدید و کاملا مفهومی در آموزش ایجاد کرده است. این امر باعث اخذ، گواهینامه های معتبر از جمله مدرک ICM از دانشگاه روش شناسی فرانسه شد. سبک جدید آموزش و تدریس در حرف آخر ، این امکان را فراهم ساخته، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بتوانند بدون حفظ کردن مطالب درسی، به صورت کاملا مفهومی و شهودی آموزش را دریافت کنند.

سبک تدریس حرف آخر

بررسی چند سال اخیر سوالات آزمون سراسری نشان میدهد که تست ها هر سال مفهومی طرح میشود. باقی ماندن منابع درسی و کمک کنکور در سبک و سیاق سنتی و منسوخ شده، باعث اتلاف انرژی و عدم نتیجه گروه بزرگی از داوطلبان شده است. روش جدیدی که در حرف آخر، ایجاد شده، کمک میکند تا بدون نیاز به حفظ کردن مطالب و فرمولهای درسی، بتوانید به صورت مفهومی آموزش را دریافت کنید.

میتوانید یکی از پکیج های حرف آخر را بیشتر تشریح کنید؟

در گروه آزمایشی تجربی، درس زیست شناسی، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیست شناسی دارای مطالب فرار، مهم و ریز است. از سوی سوالات آن در آزمون سراسری ترکیبی و به شدت مفهومی طرح میشود. در زیست حرف آخر اصول تدریس ترکیبی، مفهومی و شهودی رعایت شده است. کلیه مطالب با تکنیک پویانمایی به صورت انیمیشن های سه بعدی ارائه شده، تا داوطلبان آنچه در کتاب موجود است را ببینند. در واقع با روش های جدید تدریس، آزمایشگاه مجازی زیست شناسی ایجاد شده، و این مهم کمک میکند داوطلبان به عینه پدیده های زیستی را مشاهده کنند. تاثیر پویانمایی در آموزش فراتر از بحث های موجود است. تاثیر گذاری این فرآیند بر نمیکره راست مغز باعث تسریع در یادگیری و عدم فراموشی آن میشود. زیست دوازدهم حرف آخر نمونه ای از پکیج های قوی دپاتمان زیست حرف آخر است. تدریس کامل درسنامه، حل تست های تالیفی و کنکوری، ارائه راهکار های سریع تست زنی و زمان تدریس کم از ویژگی های پکیج های زیست شناسی حرف آخر است.

دروس محاسباتی چگونه تدریس شده اند؟

دانش آموزان و داوطلبان به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد، بیشتر علاقه مند به دروس حفظیاتی هستند و ارتباط خوبی با دروس محاسباتی ندارند. متاسفانه در فضای رسمی آموزش، به دلیل عدم ارائه روش مناسب آموزشی، دانش آموزان مجبور به حفظ کردن فرمولهای متعدد محاسباتی هستند. از آنجا که این دروس به صورت پیوسته و هم نیاز میباشند، به صورت تصاعدی، با افزایش پایه تحصیلی، ضعف در دروس محاسباتی بیشترمیشود. در مقطع متوسطه دوم اهمیت دروس محاسباتی چند برابر میشود و سکوی پرتاب برای کسب رتبه محسوب میشوند. آمارهای سازمان سنجش بیانگر ضعف اساسی در این دروس است. به طوری که میانگین کسب درصد در این دروس کمتر از 10 میباشد. حرف آخر برای رفع این مشکل از راهکارهای ساده محاسباتی با الگوی مفهومی استفاده کرده است. برای هر مبحث در دروس ریاضی، فیزیک و شیمی یک راهکار ساده آموزشی و حل تست ارائه شده است. به طور مثال کل مثلثات در ریاضی را میتوانید با یک راهکار ساده به نام عقربه N سر بدون نیاز به حفظ فرمول و زوایایی معادلاتی یاد بگیرید. یا مبحث سینماتیک در فیزیک با الگوی V/T( سرعت/زمان) توسط مهندس کامیار در 10 ساعت آموزش ارائه شده است. این روند آموزشی کمک میکند دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، بدون استرس و در بازه زمانی کم بتوانند به آسانی سخت ترین دروس کنکور را پشت سر بگذارند.

پکیج کامل یا جامع کدام دروس را پوشش میدهد؟

برای دانش آموزان برحسب پایه تحصیلی پکیج های کنکوری متناسب تدریس شده است. پکیج جامع یا صفر تا 100شامل دروس عمومی، اختصاصی، 10 آزمون مبحثی، جمعبندی دروس زیست و زبان، جزوات و کتاب کارها میباشد. چنانچه دانش آموزان و داوطلبانی که پایه یادگیری ضعیفی در دروس محاسباتی دارند میتوانند پکیج های تشریحی ریاضی و فیزیک را نیز به انتخاب های خود اضافه کنند.

پکیج جامع برای کدام دسته از داوطلبان مناسب است؟

هم اکنون دو مجموعه صفر تا صد و پروژه 6040 تدریس شده است. انتخاب این پکیج ها به شرایط زمانی و نیاز آموزشی داوطلب بستگی دارد. اما انتخاب مناسب برای دانش آموزان سال دهم و یازدهم، پکیج صفر تا صد میباشد. دانش آموزان سال دوازدهم و پشت کنکوری ها نیز چنانچه بخواهند از مهر سال تحصیلی شروع به کنکور کنند پکیج صفر تا صد پیشنهاد میشود اما آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل تا بهمن سال تحصیلی موفق به مطالعه و آماده شدن برای کنکور نشده اند با توجه به محدودیت زمانی باید از پروژه 6040 استفاده کنند.

10 آزمون مبحثی را بیشتر توضیح میدهد؟

10 آزمون مبحثی بخشی ازپکیج صفر تا صد یا جامع محسوب میشود. مررو و حل تست قسمت بزرگی از برنامه داوطلبان است. اساتید حرف آخر برای مرور و حل تست 10 آزمون مبحثی را طراحی کرده اند. این آزمونها دارای پاسخنماست و به مرور مجدد بسیار کمک میکند.اساتید برای حل تست از راهکارهای ساده محاسباتی استفاده میکند تمرین و تکرار بیشتر این امر باعث تسلط بیشتر شما میشود.

پروژه 6040 چطور؟

6040 حرف آخر یک برنامه 100 روز برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری است که نتوانسته اند به دلایلی خود را به موقع برای آزمون سراسری آماده کنند. در بخش 60 درسنامه و تدریس ارائه شده و برای مرور و تمرین بیشتر 20 آزمون با پاسخ نما را طراحی کرده ایم. تدریس حرفه ای و عالی در این پکیج کمک میکند بتوانید در 100 روز خودتان را به هدفتان برسانید.

از چه طریقی متیوان به دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس گرفت؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب مشاوره رایگان و سفارش پکیج های کنکوری حرف آخر میتوانند با شماره های 02166041535 - 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها