شانس کدام تفکر برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ بیشتر است؟

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همه کسانی که حضورشان در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ محتمل است، باید به وحدت جریان خود دقت کنند. تعدد حضور نامزدهای ولایی و انقلابی، عرصه را برای توفیق در انتخابات کم می‌کند.

شانس کدام تفکر برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ بیشتر است؟

کیومرث سرمدی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: کشور ایران در این برهه از زمان علی رغم همه پیشرفت‌ها، مشکلاتی دارد که باعث رنج مردم ایران شده است. دیوان سالاری غیرضروری و مشکلات معیشتی و اقتصادی دو مشکل کنونی ایران است که با قرار گرفتن در شرایط بیماری کرونا و تحریم وضعیت را پیچیده کرده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار همه مردم، مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام این است که انتخابات ۱۴۰۰ فضای جدیدی برای ارائه راهکارهای عملیاتی برای مشکلات مذکور باشد و این راهکارها باید ملموس و فکر شده باشد.

سرمدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ارتباط آن با انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به نظرم، همه کسانی که در حال و هوای نامزدی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند، با تمسک به بیانیه گام دوم و منویات مقام معظم رهبری به این فکر کنند که چقدر می‌توانند مهم‌ترین مفاد این بیانیه را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی را بشناسند، گفت: به نظرم نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ با ارائه راهکار در جهت کارآمدی نظام سیاسی - اداری می‌توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. حضور حداکثری مردم منوط به امید به آینده است. دیدگاه رهبری مبنی بر دولت جوان، ولایی و انقلابی ملاک امید به آینده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: همه کسانی که حضورشان در عرصه انتخابات محتمل است، باید به وحدت جریان خود دقت کنند. تعدد حضور نامزدهای ولایی و انقلابی، عرصه را برای توفیق در انتخابات کم می‌کند. ما باید از رقیب‌هراسی فاصله بگیریم و سراغ نامزدی برویم که برنامه عملیاتی برای همه حوزه‌ها داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه میزان توفیق کدام یک از جریان‌های سیاسی کشور در انتخابات ۱۴۰۰ بیشتر است؟ گفت: من نمی خواهم به صورت مصداق وارد عرصه انتخابات شوم و بگویم که شانس پیروزی کدام شخص یا جریان بیشتر است، اما فکر می‌کنم که تفکری شانس بیشتری خواهد داشت که بر امور اجرایی کشور تسلط داشته باشد و بر بیانیه گام دوم توجه داشته باشد و توانمند، انقلابی، پاکدست و مردمی باشد.

سرمدی افزود: چهره‌هایی مثل آقایان علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، سردار دهقان و سعید محمد، محسن هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد چهره‌های موجه نظام هستند اما هیچ انگاره قطعی مبنی بر حضور این افراد وجود ندارد.

وی در پایان در مورد ارتباط بودجه ۱۴۰۰ و انتخابات امسال گفت: تلاش مجلس یازدهم در زمینه بودجه، در راستای عملیاتی و واقعی کردن درآمدها و هزینه‌ها بود. اگر این اتفاق در بودجه بیفتد، به نظر می‌رسد که هم دولت فعلی و هم دولت بعدی به راحتی می‌توانند این بودجه را اجرایی و از خلال آن مشکلات مردم را حل کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سرمدي
    0

    هيچ كدام شانس ندارند ،،،مگر يك فرد ملي گرا باشد ،،كه فقط فكر مردم باشد ،،،،نه فكر حكومت ،وپر كردن جيب خودش

  • م
    0

    فقط احمدی اگر احمدی تایید بشه مشارکت حداکثری را خواهیم داشت

  • یوناس
    0

    اگر مردم درست فکر کنند و درست و آگاهانه انتخاب کنند کشور از این فلاکت در میاد-سال 92 با دروغهای شعارهای روحانی و کمک کانالهای ماهوارهای خارجی و سلبریتی ها فکر و تشخیص مردم رو قاپیدن درسال 96 باز هم از یک سوراخ گزیده شدند فضای مجازی - سلبریتی ها - شبکه های برون مرزی معاند - هوچیگری و شانتاژ بازی های داخلی باعث شد دوباره دولت غربگرا کشور رو به ورطه هلاکت و فلاکت ببره

  • خبر عاجل
    0

    « سوسیال لیبرال دمکرات »، اگر ملت ایران آزاد باشند و حق انتخاب آزاد را داشته باشند . مانند کشورهای « اسکاندیناوی » . البته سوسیال ، نه مانند « سوسیالیست شوروی و چین و امثاالهم » ، بلکه سوسیال : به معنای « اگزیستانسیالیست » و انسان گرایانه ، که دست گیری و توجه به اقشار و طبقه ضعیف جامعه هم می‌باشد . لیبرال : تجارت و مناسبات اقتصادی آزاد با کشورهای جهان . دمکرات : آزادی که در چارچوب قوانین انسانی و حقوق بشری باشد . // البته این یک خواب و خیال بیشتر شاید نباشه برای ایران ، چرا که نزدیک ۲۰۰ سال است که برای آزادی مردم دارند مبارزه می‌کنند // ولی انگاری از محالات است . بسیاری از مردم خاور میانه از آزادی میترسند ، چرا که آزادی ، مسئولیت و مسئولیت پذیری در جامعه و تکاتک افراد را در پِیَش به دنبال دارد. **و این ترس از آزادی در ته فکر و ضمیر بسیاری از مردم جای دارد‌** . و بدینگونه است که امور و کارها را حاضرند به دست یک نفر یا گروهی خاص بسپارند ، مانند ( کره شمالی ) و مابقی شنونده باشند و کف بزنند و تخمه بشکنند ، تا دیگر مسئولیتی نپذیرند. نه مثل ژاپنِ دمکراتیک و آزاد ومسئولیت پذیر که مسئولینش گاهی به خاطر یک حرف فقط (یک حرف ) البته حرفی که به ضرر مردم باشد . یا استعفا دادند و یا اخراج شدند و در موارد معدود خودکشی کردند « خبر فوری هم دلش خوش‌ها سر به سر خوانندهاش میذاره ، فهمیده ما بیکاریم ما رو سر کار گذاشته »

  • کیان
    0

    1.کسی بیاد که اول انسان ساز باشد و کار مفید رو جا بیندازد ما مردم ایران تا چند سال پیش در ماشین کمربند نمیبستیم پلیس راهنمایی و رانندگی اول اطلاع رسانی کرد و مرحله دوم کسانی که نافرمانی کردن جریمه اکنون کمربند بستن دیگه جا افتاده مثل این کار باید الگو باشد 2. بعضی از مسئولان دوست دارن پول رو بدوزدن جوری برنامه ریزی کنه که حتی یک ریال‌ دزدیده نشه یعنی نتونن3. و به کارمند ایرانی یاد بدهد در هر شغلي که هستید باید هشت ساعت کار مفید داشته باشید نه این که 8 ساعت در محل کار فقط حاضر باشید ؟ ولی راندمان مفید خیلی ها 2 ساعت نیست و الگوی کار رو بکنن ژاپن بر اساس شایسته سالاری و دانش و کار بسیار سخت هست مسوولان اشرافی گری رفته در وجودشون نهادینه شده با وجودی که همه می‌داننیم کاره درست چیست ولی گمان نکنیم بشه اگر 50%هم بشه ایران گلستان میشه

  • مورچه
    0

    این مدل تبلیقات برای فریبکاری مردم کهنه شده وعده های توخالی اگراین دوجناع میخواستن مشکلات کشور ومردراحل کنند وضعیت کشورومردم اینگونه نبود مجلس ودولت فقط هدفشان رفع مشکلات مالی کشورهای بیگانه میباشد من ب شخصی رای میدهم که منافع مردم را ب منافع بیگانگان وحزب هایشان ترجح دهد که چنین شخصی رادراین کاندیدهای که شورای نگهبان انتخاب کرده نمی بینم بنابرین با صدای بلند میگویم رای بی رای وباکلمات بازی نکنید مردم رنج کشید ایران ازتفکرات پوچ شما بیشترازگدشته اشنایی دارند رای بی رای بهتری گزینه برای دزدان ودروغگویان ایران زمین میباشد

  • کیوان
    0

    چرا آدرس بد می دهید فقط احمدی نژاد هست که در این کشود برای خودش جمع نکرده و دستپاک هست و مابقی به نحوی سهیم بودند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها