مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد:

چهار رادیو داروی جدید در بیمارستان رضوی مشهد تولید شد

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد گفت: چهار رادیو داروی جدید برای نخستین بار در کشور در بخش پزشکی هسته‌ای این بیمارستان تولید شد.

چهار رادیو داروی جدید در بیمارستان رضوی مشهد تولید شد

دکتر محسن محور افزود: با تولید این چهار محصول جدید در سال جاری، مجموع رادیو داروهای این بیمارستان برای تشخیص بیماری سرطان به هفت قلم رسید که از تنوع کم‌نظیری نسبت به سایر مراکز کشور برخوردار است.
وی درباره دیگر اقدامات شاخص بیمارستان رضوی در یک سال اخیر ادامه داد: در راستای بهسازی بخش همودیالیز (دیالیز خونی) بیمارستان، با توسعه دو برابری فضای این بخش، تعداد جایگاه‌های همودیالیز از هفت تخت به ۱۵ تخت افزایش یافت و ظرفیت متوسط پذیرش بیماران همودیالیز این بخش از ۶۰۰ نفر به هزار و ۲۰۰ نفر در ماه رسید.
مدیر عامل بیمارستان رضوی مشهد به دستگاه‌های جدید و پیشرفته و به روز رسانی سیستم‌های بخش همودیالیز این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیماران مختلف حتی بیماران دارای مشکل خونی نیز می‌توانند از خدمات بخش همودیالیز این بیمارستان بهره‌مند شوند.
وی افزود: از دیگر اقدامات شاخص این بیمارستان در سال جاری می‌توان به افزایش تعداد اتاقهای عمل‌ بیمارستان به ۱۸ اتاق با راه‌اندازی اتاق‌های ۱۱ گانه فوق پیشرفته جراحی و همچنین بهره‌برداری از نخستین دستگاه سی.‌تی. آنژیوگرافی فوق پیشرفته قلب و مغز در شرق کشور اشاره کرد.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت بیمارستانی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فرد در درمان بیماریهای مختلف برخوردار است.
۶۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در استان خراسان رضوی دایر است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها